Ik heb uitgelegd dat ik altijd op een directe manier reageer, ik heb al meerdere malen ook in andere topics uitgelegd dat ik misschien een strenge moeder lijk, maar ik heb ook al meerdere keren uitgelegd dat ik het niet slecht bedoel.
Het woord terrorist heb ik nooit gebruikt, laat dat even duidelijk zijn.
Ik verbaas me er alleen over dat je het zover hebt laten komen met dat geknoei en dat slapen bij jullie in bed. En om dat allemaal terug te draaien, moet je niet op een softe manier te werk gaan of dingen afbouwen ofzo. Kinderen hebben duidelijkheid en structuur nodig en die moet je niet geven in etappes, want dan snappen ze er niks meer van.
En nogmaals, dan kan ik wel een soft bericht hier plaatsen om je advies te geven maar dan wordt dat bericht 5x zo lang en het wordt er niet duidelijker op.
Het is dus nooit als aanval bedoeld, ik heb zo rechtstreeks en duidelijk mogelijk gereageerd. Niet iedereen reageert hetzelfde op een forum, ieder heeft z’n eigen manier maar niemand bedoelt het slecht want we willen elkaar alleen maar helpen.
Ik schrijf alleen vaak de dingen die anderen alleen maar denken. De mensen hier die mij wat beter kennen weten hoe het bedoeld is en dat ik gewoon een aardig betrokken mens ben. Ik ben niet alleen zuinig op mijn eigen kindjes maar ook op die van anderen.
Waarom verdedig ik mezelf eigenlijk…
Groetekes, Sje