Hoe moet ik dit aanpakken? Mijn dochter is altijd al een slechte drinker geweest. Met moeite krijg ik bij haar de nodige 500 cc vocht per dag naar binnen. Om deze reden geef ik haar smorgens en s avonds nog melk uit een fles, omdat ze deze (meestal) zo leeg tuttert en er op deze manier dus vocht binnen komt. Nu ben ik thuis en op het kdv al maanden het proberen om haar uit een gewone beker, tuitbeker of rietjes beker te laten drinken, maar het gaat gewoon niet. Ja, ze kan het heel goed, dat is het probleem niet, maar ik krijg er met moeite 2 slokjes in en dat is het huilen brullen en wegduwen. Ze wil het gewoon niet. Om deze reden blijf ik haar nu die 2 flessen aanbieden omdat er anders dus gewoon maar amper vocht in komt. Ze is nu bijna 22 maanden en dus vind ik het toch wel tijd worden om echt te stoppen met die fles, want je hoort altijd dat wanneer je dit na het 2e jaar pas doet, het dan zo veel moeilijker wordt om dit af te leren. Heeft iemand dit ook gehad of tips hoe ik dit kan aanpakken?
mama1980