lieve meisjes op het ikkeben forum
ik zal me even voorstellen, ben kim, moeder!
Ooit in een ver verleden was ik zwanger van een prachtig wezentje wat nu alweer 6 jaar is, met al haar nukken , streken en gebreken.
toen ze nog in mijn buik zat ondekte ik internet en dan vooral de baby sites…
maar die bevielen me letterlijk en figuurlijk niet.
en de gedachte kwam aan een site voor mezelf, iemand kwam met de naam ikkeben… en ja dat was het
WWW.IKKEBEN.NL
dit is mijn site, hier kan ik al 6 jaar mijn ei kwijt.
maar nog meer staat voor Ikkeben, jullie allemaal zijn me allemaal namelijk even lief , iedereen die de weg naar ikkeben vind, cool, gezellig kom erbij.
Ikkeben is vrij van reclame en hinderlijke boodschappen, het is jullie waarschijnlijk nog nooit opgevallen maar nee die zijn er niet.Deze site is puur liefdewerk.oud papier.Maar let wel ,er word ook nergens reclame voor deze site gemaakt.
Maar en nu komt de maar, op de avond dat ik dit topic las, stond er tegelijkertijd ook een heel triest bericht op dit forum
en ik heb het gevoel dat de meesten dit gemist hebben aangezien het verstopt stond in een voorstel topic.
en dan nog is het niet erg.
Alleen er zijn in mijn ogen soms dingen , die jullie met mij delen, die me tegen de borst stoten en er zijn er hier een paar die weten hoe ik kan reageren en dat doe ik niet zo vaak.
Maar als ik dan reageer dan komt het uit mijn tenen, en nee niet subtiel, nee niet volgens de regels, recht uit mijn hart… dan gaat het om dingen die er nog niet toe doen in mijn ogen.
Ik ken de onzekerheid van een nieuwe moeder van help… straks gebeurt mijn kind dit of dat… die periode ligt gelukkig een stukkie achter me.ikkeben is ondertussen gezegend met heel veel gezonde en blozende babies, maar ook met babies die het niet volgens het boekje doen, die blijven huilen die weet ik veel wat doen, of gewoon domweg opgroeien en naar de basischool gaan en de triviale dingen tegen komen, kortom met alle dingen die je tegen kan komen in het leven.
Maar laat een ding voorop staan en dat is :ik sta voor mijn site en als jullie me echt willen leren kennen sta ik er ook(nog steeds), maar maak me niet af op 1 opmerking , waar ik ondertussen mijn excuses allang voor gemaakt heb.
ikkeben is… ikkeben.
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!