wow die Tim… die denkt ik zal mijn broertjes eens laten zien hoe het moet… hopelijk doen onze ventjes snel zijn voorbeeld volgen…
*mariek: laat je Erik al alleen zitten? Ik durf niet weg te lopen bij Jurian als hij poosje zit … valt hij zeker om…

wow die Tim… die denkt ik zal mijn broertjes eens laten zien hoe het moet… hopelijk doen onze ventjes snel zijn voorbeeld volgen…
*mariek: laat je Erik al alleen zitten? Ik durf niet weg te lopen bij Jurian als hij poosje zit … valt hij zeker om…

Dat durf ik ook nog niet hoor, blijf er altijd bij. Hij valt af en toe nog en ik durf het er nog niet op te gokken.
Groetjes!
Mini-boy,
Toen het zitten bij Tim nog niet zo goed ging bleef ik er ook altijd bij. De ene keer viel hij sneller om dan de andere keer, maar je wilt toch niet dat hij hard valt of ergens tegenaan. Het is dus logisch dat je dat in de gaten wilt houden.
Nu kan hij gewoon goed zitten, dus nu hoef ik het niet meer in de gaten te houden. In de box speelt hij alleen nog maar zittend en helemaal niet meer liggend. Gaat zeker ook met Erik en Jurian helemaal goedkomen.
Ik was gisteren op de creche en toen vertelde een vader dat zijn zoontje van 8,5 maand nog niks kon. Ook niet omrollen, dus ja zo zie je maar hoe wisselend het is.
Groetjes,
Sandra
Gister zat Jurian écht goed (vooral als ik een emmertje oid waar hij mee kan spellen tussen zijn benen zet) dus dacht mama effe fototoestel pakken… en hup daar ging hij … mama allemaal (toen hij huilde) och valt wel mee… kussie zo klaar! Daarna wilde hij eerst niet meer zitten … maar gelukkig na veel oefenen doet hij het weer… zal wel erg geschrokken zijn!?

Morgan zit nu rechop op haar knieen. Het opdrukken tot stand lukt nog niet helemaal, dan verliest ze haar evenwicht nog en ze houd zich natuurlijk vast aan de boxspijlen, ook vooruit kruipen gaat als een tierelier nu. Zitten in de kinderstoel is ook geen probleem en ze is denk toch al zo’n 8.5 kilo. Mag ik haar nu ook al in een fietsstoeltje zetten??
Groetjes,
Michèle

@Michele: lijkt mij geen probleem, maar nog niet te lange tochtjes maken. Tien minuutjes, even blokje om en dan kijken hoe het gaat. Als ze echt goed kan zitten, lekker gaan fietsen.
@Mini-boy: hij is denk ik geschrokken inderdaad. Wat een stoere nieuwe profielfoto! Ik heb Erik ook laatst zittend op de foto gezet, leuk lijkt dat hè?
Groetjes!
Ja ik was niet van plan meteen de fiets 4 daagse te gaan rijden. Nee nu lekker oefenen en dan van de zomer naar mijn vader op de tuin.
Groetjes,
Michèle