Fietsstoeltje

Wat ontzettend leuk mini-boy dat je morgen met Jurian gaat fietsen.

Heel veel plezier en geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

nou heerlijk ff 10 minuten gefietst… het ging goed hoor … Jurian zat alleen wel heel wijs allemaal aan het windscherm te plukken…! Heb nog geen foto gemaakt… volgende keer zal ik dat doen… had nu mijn handen vol… Jurian op arm in de fietsstoel… hahaha je had me moeten zien stuntelen!

Maar de kleine grote man vond het dus wel wat dat fietsen ???

Groetjes,

Michèle

Ja hij vond het best … niet echt gelachen oid … veel te druk met andere dingen!

Ha ha ha ja het zijn ineens een heleboel nieuwe indrukken vanaf een heel andere hoek natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Leuk! Weer een grote stap genomen. Kan niet wachten tot wij ook kunnen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ooh wat gezellig lijkt me dat, samen op de fiets! Maar ehh… Ik kan echt niet fietsen met een zitje aan het stuur… Dan kan ik niet meer afstappen. Ik heb een oma fiets, maar ook met een andere fiets zal het niet lukken, ik pas er gewoon niet tussen… Mag achterop dan wel in het begin?

Groetje Anouk

Schijnt wel te mogen als ze goed zitten alleen kun je ze dan minder goed in de gaten houden.

Groetjes,

Michèle

quote:
Leuk! Weer een grote stap genomen. Kan niet wachten tot wij ook kunnen.

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

En wanneer ga je? Erik kan toch ook al zitten? Jurian zit echt nog niet goed hoor dus ben na die ene keer niet meer geweest... maar wilde het zo graag ff testen ...

Wij gaan eind deze maand (vakantiegeld hè) allebei een nieuwe fiets kopen en dan krijgen we van m’n schoonmoeder een nieuw fietsstoeltje. We hebben nu een tweedehandse, maar ze wilde een nieuwe voor ons kopen. We zouden nu dus al wel kunnen (want heb wel een fiets en dus een tweedehands fietsstoeltje), maar ik vrees dat fatsoenlijk op- en afstappen een probleem gaat worden…haha. Dus we wachten op de nieuwe fiets en dan gaan we lekker fietsen. Dus ik schat zo in dat we volgende maand voor het eerst zullen gaan. Nog heeeeeel even geduld dus!

Groetjes!

quote:
Wij gaan eind deze maand (vakantiegeld hè) allebei een nieuwe fiets kopen en dan krijgen we van m'n schoonmoeder een nieuw fietsstoeltje. We hebben nu een tweedehandse, maar ze wilde een nieuwe voor ons kopen. We zouden nu dus al wel kunnen (want heb wel een fiets en dus een tweedehands fietsstoeltje), maar ik vrees dat fatsoenlijk op- en afstappen een probleem gaat worden....haha. Dus we wachten op de nieuwe fiets en dan gaan we lekker fietsen. Dus ik schat zo in dat we volgende maand voor het eerst zullen gaan. Nog heeeeeel even geduld dus!

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Leuk!! Wie weet heb jij er dan straks al meer kilometers op zitten dan ik met Jurian… … Wat voor stoeltje ga kopen/krijgen?

Een stoeltje van bobike, met windschermpje etc. Erg leuk en vooral lief van m’n schoonmoeder. Het cadeau is onder het mom van verjaardagscadeautje voor Erik, haha.

Zullen we een wedstrijdje doen wie de meeste kilometers heeft gemaakt aan het eind van de zomer?

Groetjes!

Wat lief Mriek dat jullie een stoeltje van je schoonmoeder kado krijgen. Wij hebben ook een stoeltje met windschermpje van Bobike en wij zijn er erg blij mee.

Haha straks worden we nog sportief met al die fietstochten met onze zoontjes
Goede reden voor mij om dan te stoppen met fitness

Echt Leuk Mini-boy dat het fietsen goed ging. Gaan jullie het vaker doen of wachten jullie daar nog even mee?

Groetjes,
Sandra

Zeker lief van d’r. Ik ga er ook maar vanuit dat bobike goed zal bevallen, hoor er alleen maar positieve geluiden over. Hebben jullie alweer gefietst sinds de vorige keer? Oh bjek, fitness. Dat doe ik ook. Sleep mezelf met veel pijn en moeite één keer per week naar de sportschool en vind er geen ruk aan. Dus dat wordt inderdaad veel fietsen: heuvel op en af, tegenwind, etc. Moet je zien hoe strak wij worden!

Groetjes!

Ja, we hebben daarna nog 1 keer gefietst. Echt zo leuk als je ziet wat een plezier Tim er in heeft. Beide keren was iets van 25 minuutjes ofzo, dus nog niet zo heel lang.

Ik vind fitnessen ook helemaal niks, maar ja wil wel wat blijven doen. Bij onze sportschool zit ook een zwembad. Dus ik doe 1 keer per week fitness en 1 keer per week zwemmen. 2 keer per week fitnessen zie ik niet zitten, vind het zoooo saai.

Hoe gaat het met Erik en het kruipen en zitten?

Haha moest trouwens dit weekend nog aan je denken. Wij hadden het laatst over de stopcontactbeveiligers van de Prenatal. Jij gaf aan dat ze eruit gingen met stofzuigen en ik zei toen dat ik nog nergens last van had. Dat had ik beter niet kunnen zeggen want ik was dit weekend Tim zijn kamer aan het stofzuigen en toen vloog de beveiliging dus uit het stopcontact :- (

Groetjes,
Sandra

Haha, dat is ook wat. Had ik nou maar niets gezegd. Toch leuk dat er aan me gedacht is, dat dan weer wel…

Wat leuk dat Tim zo’n plezier heeft tijdens het fietsen. Ik kan ook bijna niet meer wachten. Erik zit prima tegenwoordig, hangt er wel van af hoe geconcentreerd hij is. Maar over het algemeen goed. Kruipen nog niets, we zetten hem wel eens op z’n knietjes maar dan zakt 'ie vrij snel weer op z’n buik. Beweging zit er dan nog niet in. Zou dat nog komen denk je?

Groetjes!

Wij hebben niet meer gefiets na die 10 minuten de vorige keer… vind dat hij toch nog wat onstabiel is … maar over 2 weken hoop ik wel dat hij wat langer/beter kan zitten… zit nog met krom ruggetje… doet die van jullie dat ook of echt helemaal rechtop?

Zal het eens tegen mijn schoonfam zeggen dat jullie zo’n bobike hebben gekregen hahaha nee hoor … heb het van mijn eigen verjaardagsgeld gekocht dus atlijd leuk!!

Erik zit soms met kromme rug, soms meer rechtop. Dat hangt opnieuw af van hoe geconcentreerd hij is. En hij is langer dan kinderen van z’n leeftijd, ik denk dat z’n lange rug wel meespeelt. Hij heeft er meer moeite mee dan meer gemiddelde kinderen om rechtop te blijven zitten.

Enne, je kan het altijd proberen bij je schoonfamilie…

Groetjes!

Tim zit tegenwoordig wel met rechte rug, tenzij hij moe is. Dan zie je toch dat hij meer moeite krijgt recht overeind te gaan zitten en zakt hij wat in. Maar het is heel normaal hoor dat ze wel kunnen zitten, maar nog niet met rechte rug. Tim zat in het begin ook veel met kromme rug en viel daardoor ook snel naar voren. Nu gaat het zitten heel erg goed, hij ligt ook helemaal niet meer in zijn box. Als we hem in zijn box leggen gaat hij meteen zitten om te spelen of staan.

Sinds 2 weekjes kan hij nu zelf staan. Echt heel erg leuk, maar je moet hem wel overal in de gaten houden. Hij trekt zich overal aan op om te gaan staan en dan een brede smile want staan vind hij echt geweldig. Maar in de box heeft hij wel door hoe hij moet gaan zitten. Want dan kan hij zich aan de spijlen vasthouden om weer te gaan zitten. Maar niet als hij buiten de box ergens tegenaan staat. Genieten jullie er dus nog maar even van dat ze nog niet zo in de gaten gehouden hoeven worden
Sinds een week loopt hij ook in de box door zich aan de boxrand vast te houden en dan stapjes opzij te maken. Maar nog niet snel hoor, maar het ziet er wel erg leuk uit.

Maar wat gaat het ineens hard die ontwikkeling. Je zal zien dat dit bij jullie ook ineens zo is. Als ze het eenmaal doorhebben dan gaan ze van alles ondernemen.

Mriek het is moeilijk te zeggen of Erik nog gaat kruipen. Het zou zo maar kunnen dat hij het ineens doorkrijgt en toch nog gaat kruipen. Wat je ook hoort is dat kindjes die het kruipen overslaan sneller gaan lopen.

Het lijkt me voor een baby een hele beleving om je ineens zelfstandig te kunnen verplaatsen. Dus ik hoop voor Erik dat hij het snel doorkrijgt en lekker in de kamer op ontdekkingstocht kan gaan. En hij hoeft niet lang meer te wachten om met jullie te gaan fietsen. Dus dat zal hij vast ook hardstikke leuk vinden. Gelukkig nog maar 3 weekjes ofzo en dan kunnen jullie lekker nieuwe fietsen aanschaffen.

Groetjes,
Sandra

Jeetje Sandra, wat ontwikkelt Tim zich snel! Kruipen, zitten, staan, lopen, ongelooflijk. Wat een mooi gezicht lijkt me. Ik kan stiekem niet wachten tot Erik ook aanstalten gaat maken, maar ik geniet inderdaad nog eventjes van het niet constant in de gaten hoeven houden…

Groetjes!