@ Karin dat kan. Je weet niet wat iemand zal zien van te voren. Overigens zitten er ook genoeg kwakzalvers tussen natuurlijk. Sommige vragen ook wat je wel en niet wilt weten. Het is wat je afspreekt. Ik wilde gewoon weten waarom ik dat rook en voelde en daar kreeg ik antwoord op. Op zich niks schokkends.
Entiteiten zie ik zelf niet, ik voel zeg maar de energie en die vormen een beeld in mijn hoofd, das het makkelijkste om het uit te leggen. Ik zie zeg maar de plaatjes in mijn gedachte. Ik zou dus inderdaad schizofreen betiteld zijn vroeger. Nou weet ik door mijn broertje dat schizofrenie helaas anders is. Maar ik zie dus plaatjes zeg maar en ik heb dromen. En dan niet dat ik letterlijk zie wat er gaat gebeuren maar meer in beelden dus als ik bijvoorbeeld over een egel droom weet ik dat er geluk op mijn pad kan komen. Als ik over de dood droom kan er iets nieuws gaan beginnen. Als ik over een kraai droom kan het gebeuren dat er iemand overlijdt. Hoewel ik dat wel meestal weet. Laatst nog was dat 11 jarige jongetje in het nieuws geweest. Hij had leukemie en kreeg een voetbalwedstrijd van zijn eigen club met prominenten erbij. Ik stond op en ik zei tegen mervin dat jongetje is overleden en dat was hij ook die nacht. Of toen mijn moeder belde kon ik haar al vertellen dat de broer van mijn stiefvader er niet niet meer was. Ik ben ook nooit verbaasd als ik gebeld word dat er iemand is overleden.
En ik wordt wel geleid in sommige dingen. Ook vraag ik soms om hulp als ik het niet meer weet. Dan vraag ik dat voor ik ga slapen en krijg ik in een droom antwoord. En toen me werk niet lekker liep heb ik ook om een oplossing gevraagd en die is gekomen. Ik zeg niet dat ik door entiteiten een andere baan gekregen heb, maar ik kan wel door hun de oppepper krijgen of het kleine beetje zelfvertrouwen dat ik nog mis om iets te bereiken. Dat ze me even laten weten dat ik het wel kan. Maar ik heb ook tijden gekend dat ik ze nodig had dat ze er niet waren. Toen ik nog dronk heb ik zoveel in de wind geslagen dat ze me hebben laten vallen zeg maar. Klinkt raar, maar ja het zijn op dat punt nog steeds mensen ![]()
Groetjes,
Michèle