Fantasie

quote:

Ik vind het een leuk topic. Er reageert niemand anders meer op (niet zo veel believers hier???), maar ik vind het echt fascinerend.

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Ik lees nog wel mee hoor, dus je bent niet de enige Mriek Maar heb tot nu toe nog niet gereageerd. Ik zal nooit iemand uitlachen om deze gaven, want ik geloof er zeker in. Er zijn tenslotte genoeg bewijzen van mensen die deze gaven hebben. Moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik blij ben dat Tim mijn man en ik deze gaven niet hebben. Waarom weet ik niet, misschien als je deze gaven wel hebt dat het waarschijnlijk helemaal niet eng meer is. Maar als ik nu jullie verhalen lees en ook over wat Bo allemaal doet en voel ik het toch snel als eng. Maar dat zal voor jullie weer anders liggen.

@Michelle, hoe weet jij wat je in je vorige leven geweest bent?

Groetjes,
Sandra

@ mriek op dat moment zat mijn hele 9zits hoekbank vol. Ik zat een film te kijken over geesten en alles schemer en donker in huis en toen ik na de film opkeek zaten er allemaal entiteiten mee te kijken naar de film. Ze zijn daarna wel gewoon weggegaan. Was denk een biosavondje voor ze of zo. Wel heel grappig op dat moment.

@ Sandra ik heb een regressie sessie ondergaan omdat ik steeds chloor rook. Dit was doordat ik in de eerste wereldoorlog als soldaat bij Ieper omgekomen was in een grote gifgas aanval. En In de tijd van Napoleon ben ik ook soldaat geweest maar dan in Schotland. En de derde was ik een vrouw die alleen leefde en pas op latere leeftijd een kindje kreeg. Alleen was mijn leven heel gehaast en druk en nam ik nooit de tijd voor mezelf. Ik ben toen ook niet oud geworden. Op het moment hoef ik niet meer te weten alleen als het nodig is omdat ik dingen weer niet kan verklaren zou ik zo’n sessie weer doen want het is best confronterend. Niet dat ik het me kan herinneren op zich, maar bijvoorbeeld dat van Ieper dat kun je zo nalezen dan is het best confronterend. Maar het idee dat mensen denken dat ze napo zijn en cleo komt meestal niet voor. Over het algemeen zijn we gewone mensen geweest.

Groetjes,

Michèle

en ik lees ook mee…vind het reuze interressant dat jullie dat zien en voelen maar vind het ook wel beetje eng aan de ene kant…
ik kan het niet en heb me er eigenlijk ook nooit zo in verdiept maar ik begon aan dit topic en kon niet meer stoppen met lezen hihi…

dus als ik het goed begrijp kun je met regressie therapie er achter komen wie je in je vorige leven was…en wat als je in je vorige leven iets verschrikkelijks gedaan hebt…(en daar kom je dan dus ook achter)… dat lijkt me moeilijk…

en die entiteiten…praten die ook tegen jullie? of geven ze aanwijzingen als je ergens mee zit of problemen hebt…of zijn ze er altijd (als je de kanalen open hebt) moet ik ze zien als beschermengels of is dat weer een anders iets…

groetjes!

ps…uitlachen doen we hier niet…mensen in hun waarde laten…daar hou ik van!

karin

@ Karin dat kan. Je weet niet wat iemand zal zien van te voren. Overigens zitten er ook genoeg kwakzalvers tussen natuurlijk. Sommige vragen ook wat je wel en niet wilt weten. Het is wat je afspreekt. Ik wilde gewoon weten waarom ik dat rook en voelde en daar kreeg ik antwoord op. Op zich niks schokkends.

Entiteiten zie ik zelf niet, ik voel zeg maar de energie en die vormen een beeld in mijn hoofd, das het makkelijkste om het uit te leggen. Ik zie zeg maar de plaatjes in mijn gedachte. Ik zou dus inderdaad schizofreen betiteld zijn vroeger. Nou weet ik door mijn broertje dat schizofrenie helaas anders is. Maar ik zie dus plaatjes zeg maar en ik heb dromen. En dan niet dat ik letterlijk zie wat er gaat gebeuren maar meer in beelden dus als ik bijvoorbeeld over een egel droom weet ik dat er geluk op mijn pad kan komen. Als ik over de dood droom kan er iets nieuws gaan beginnen. Als ik over een kraai droom kan het gebeuren dat er iemand overlijdt. Hoewel ik dat wel meestal weet. Laatst nog was dat 11 jarige jongetje in het nieuws geweest. Hij had leukemie en kreeg een voetbalwedstrijd van zijn eigen club met prominenten erbij. Ik stond op en ik zei tegen mervin dat jongetje is overleden en dat was hij ook die nacht. Of toen mijn moeder belde kon ik haar al vertellen dat de broer van mijn stiefvader er niet niet meer was. Ik ben ook nooit verbaasd als ik gebeld word dat er iemand is overleden.

En ik wordt wel geleid in sommige dingen. Ook vraag ik soms om hulp als ik het niet meer weet. Dan vraag ik dat voor ik ga slapen en krijg ik in een droom antwoord. En toen me werk niet lekker liep heb ik ook om een oplossing gevraagd en die is gekomen. Ik zeg niet dat ik door entiteiten een andere baan gekregen heb, maar ik kan wel door hun de oppepper krijgen of het kleine beetje zelfvertrouwen dat ik nog mis om iets te bereiken. Dat ze me even laten weten dat ik het wel kan. Maar ik heb ook tijden gekend dat ik ze nodig had dat ze er niet waren. Toen ik nog dronk heb ik zoveel in de wind geslagen dat ze me hebben laten vallen zeg maar. Klinkt raar, maar ja het zijn op dat punt nog steeds mensen

Groetjes,

Michèle

quote:
@ mriek op dat moment zat mijn hele 9zits hoekbank vol. Ik zat een film te kijken over geesten en alles schemer en donker in huis en toen ik na de film opkeek zaten er allemaal entiteiten mee te kijken naar de film. Ze zijn daarna wel gewoon weggegaan. Was denk een biosavondje voor ze of zo. Wel heel grappig op dat moment.

Groetjes,

Michèle

Ieh, eng! Hihi, wel apart ook. Toen de aftiteling kwam, stonden ze op en liepen weg? Of verdwenen ze in het niets? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik lees ook heel geboeid mee

@ Mriek nou ja eng was het niet want ik had wel gevoeld dat er iemand was, maar zoveel nee dat niet dus ik was verbaasd. En ze stonden op liepen naar het einde van de kamer en terwijl ze wegliepen verdwenen ze zeg maar. Ze loste op.

Groetjes,

Michèle

Ik zie de entiteiten echt als personen, alleen zijn ze niet zo scherp zichtbaar als ‘bestaande’ mensen… Ze zijn wat vervaagd, zeg maar…
Tegen mij praten ze niet (meer), omdat ik dat wil. Mijn man voelde zich erg onprettig hierbij, dus ik heb geleerd het af te sluiten. Ze praten dus ook niet meer tegen mij.

Verder ben ik niet paranormaal begaafd, dus heb geen voorspellende dromen of zo…
Kun je nagaan hoeveel verschillende vormen van entiteiten ‘zien’ er zijn…

rico begint ook met “fantasie” hij kookt en laat ons dan proeven en zegt dat het lekker is.
Hij begint ook stiekem te “jokken” ja echt! dan zegt hij dat hij gepoept heeft en dat is dan niet zo en dan lacht hij (midden in de nacht flikt hij dat geintje soms)
en dan zegt hij de andere keer weer als ik ruik dat hij gepoept heeft, dat niet hij maar shadow ergens gepoept heeft. dan vraag ik ; waar dan? en dan loop hij naar een plaats, wijst naar een hoekje en zegt dan; DAAAAR!!
en dan is dat ook niet zo

Hou maar op morgan wilde niet gaan slapen en toen ik vroeg wat er was zei ze dat poes tijger aan het slaan was. Sta je daar als fatsoenlijke moeder twee speelgoeddieren terecht te wijzen.

Groetjes,

Michèle

wonderlijk vind ik het…heb er ff over na moeten denken wat nu het juiste woord er voor is maar het is echt wonderlijk!

en ook dat ze mensen helpen, door ze te leiden naar de goede beslissing of te helpen met hun problemen…

maar hebben jullie dan ook wel een boze entiteiten gezien die geen bekenden of zo waren en die niks anders dan rottigheid wilden zaaien? of kunnen jullie die ook afsluiten van jullie gedachten…

karin

@Michele: hahaha! Geweldig! Ik voel me al wat lullig als ik dank je wel zeg tegen Luka voor de lucht die ik van hem krijg, zo’n 10x achter elkaar. Vind hij geweldig!
Maar dat met de knuffels klinkt erg leuk, ik kan niet wachten!

@ Marmamma komt vanzelf wel hoor, ze zei vanavond ook dat Artemis in der kamer zat. Volgens haar is het pussycat maar dat was niet zo. Als ze maar even aandacht kreeg.

@ Karin Die Simon waar ik eerder over schreef was een entiteit waar ik problemen mee gehad heb, die deed mij echt letterlijk pijn en zo. En ik heb ook wel eens 's nachts als ik naar de wc ge dat het licht aan moet omdat er iemand is die ik weg wil hebben en als ik dan licht heb ben ik voor mijn gevoel sterker. Dat zijn bij mij meestal entiteiten die niet prettig aan hun einde gekomen zijn. Ze zijn niet slecht maar ze stralen ook echt niks vrolijks uit en daar heb ik om 3 uur 's nachts nooit zoveel zin in.

Groetjes,

Michèle

quote:
Hou maar op morgan wilde niet gaan slapen en toen ik vroeg wat er was zei ze dat poes tijger aan het slaan was. Sta je daar als fatsoenlijke moeder twee speelgoeddieren terecht te wijzen.

Groetjes,

Michèle

hahahahha, En Morgan maar lachen zeker

@ Inge nee hoor ze was ook bloed serieus. Het was voor haar echt geen grapje. Poes had echt tijger geslagen en ze hebben me wel eens verteld dat het voor de ontwikkeling van het kind goed is om mee te gaan daarin dus ik ging mee.

Groetjes,

Michèle