… een broertje bij krijgen!!!
tof he drie knullen op een rij.
alles zit er op en er aan en het was weer heerlijk om dat kleine wezentje in mijn buik te zien rond spartelen.
… een broertje bij krijgen!!!
tof he drie knullen op een rij.
alles zit er op en er aan en het was weer heerlijk om dat kleine wezentje in mijn buik te zien rond spartelen.
Ooooh, wat LEUK Maureen! Echt gaaf!
En wat leuk dat je het ook openlijk verteld. Deden wij ook toen we wisten dat we een zoontje kregen.
Heb je een pret-echo laten maken ?
En wat vind Fabiano er van? (Alessandro zal er nog niet teveel van snappen denk ik, hihi)
Liefs, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 25 Aug 2004 19:48:13
Een jochie erbij, wat pittig. Ik ben zelf ook een jongensmama en aan de ene kant hoop ik (als het me is gegund om nog van een 3e in verwachting te raken) dat het een meisje is (anders zou ik nooit weten hoe het is om een dochter te hebben) maar aan de andere kant, ben ik zo blij met mijn jochies dat ik een jochie erbij ook heel leuk zou vinden. Misschien ben ik (en jij) wel gewoon voorbestemd om een jongensmama te zijn.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
wat leuk nog een jongen er bij .heb je een pretecho gemaakt. ja mooie he hoe die kleintjes zich bewegen, heerlijk om er naar te kijken .veel plezier met je zwangerschap
groetjes marielle trotse mama van tanja
ja we hebben gisteren een pretecho laten maken…
en tuurlijk heb ik ook wel even gedacht dat het leuk zou zijn als het een meisje was geweest. ik zie het nu bij mijn zus al die roze kleertjes en dat soort dingetjes.
maar aan de andere kant heb ik ook altijd gezegt: ik ben een echt jongens mama! enzo zie ja maar weer.
ik ben er heel happy mee. en we hadden nu zo iets dat iedereen het mag weten wat het is. vind ik gewoon leuk. of je het nu verteld of als het geboren is het is en blijf een verassing!
kussie van mij
Die laatste regel daar kan ik me helemaal bij aansluiten!
Wij hadden alleen ook al een naam voor hem bedacht (toen we wisten dat het een jongen was) en het vanaf dat moment gewoon lekker over Stephan gehad!!
Voelde heel goed!
Maar ieder zijn mening hierover hoor!
Groetjes, mamma van Stephan
Maarre…wat vond Fabiano er nou van dat hij nog een broertje krijgt??
Gewijzigd door - Bieb op 25 Aug 2004 20:25:47
JAaaaaaaaaaa drie musketiers. Geweldig hoor !
Lekker dat je je buikje kon bekijken, dat blijft bijzonder he Geniet er maar lekker van.
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
ja bieb die vraag was ik helemaal vergeten te beantwoorden…
maar fabiano vind het een beetje raar. hij weet een baby is, maar dat dat nu ook in mijn buik zit?
maar soms op een overwacht moment als hij bv mijn buik(je) ziet… dan zegt hij:“mama baby in buik he?”
en wij hebben ook al een naam… vind ik ook fijn, want inderdaad zo kun je er al lekker vertrouwd mee raken
Ja, het is voor een klein kind natuurlijk ook moeilijk te bevatten dat er een baby in een buik kan zitten.
Meestal zien ze baby’s in een kinderwagen liggen of in een box o.i.d.
Zit te denken…Fabiano, Alessandro en…?? Jullie hebben zulke aparte namen voor de kids, dat jullie nu ongetwijfeld weer een italiaanse naam hebben. Kan er alleen zelf even geen één bedenken, haha!!!
We horen het wel over plusminus 129 dagen
Gewijzigd door - Bieb op 26 Aug 2004 08:59:01
ja het is zeker een italiaanse naam… maar die houden we wel nog even voor ons.
het is een voornaam van iemand uit het italiaanse elftal… hihihihih en nu maar raden.
hee leuk zeg
hahah moet ff lachen me vriendin zou voor 98% een meisje krijgen en ze is nu bevallen van een jongen
ze had een keizersnee wegens stuit en het enige wat ze uit kon brengen was ooohhhhhh
hahah morgen ga ik die kleine spruit bewonderen mits kaitlyn beter is
hahahahha hihihihih dan sta je toch ook gek te kijken zeg dat het dan een meisje is a maar wel zielig had ze dan wel een naam zo snel kunnen bedenken .
groetjes marielle trotse mama van tanja
Hoi Maureen,
Fabiano, Alessandro en…Fabrizio !! (of Fabricio met een “c”).
Da’s de enige naam waar ik nu op durf te gokken
Het is namelijk een italiaanse voetballer en ik dacht dat de naam wel goed bij de andere twee namen pastte.
Paolo kan ook nog, maar dat denk ik toch niet.
Te verschillend in vergelijking met de namen Fabiano en Alessandro.
Nee, ik hou het voorlopig lekker op Fabrizio!
Ik zal niet vragen of ik goed gegokt heb want je zegt dat jullie het nog even voor jullie willen houden hihi!
P.S. ik kan helemaal geen italiaans elftal vinden joh, haha! Kan alleen maar Juventus vinden, AC Milan en Roma ofzo.
Gewijzigd door - Bieb op 26 Aug 2004 12:30:20
fabrizio stond zeker in de top drie van namen… maar is het uiteindelijk niet geworden…
leuk zeg dat jullie zo aan het gokken zijn.
romano is het ook niet want dat is onze achternaam
Dan hou ik het op Luciano, wat Sandra al zei. Dat vind ik echt een naam die erbij past en je hebt er ook niet op gereageerd (wel op Fabrizio en Romano ).
En een mooie naam is het in ieder geval!!
Hahaha Luciano is inderdaad een mooie naam, ikke gok er lekker ook op. ( hihihi blijkt het straks nog een meisje te zijn )
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Nou ja, dan kunnen ze er altijd nog snel Luciana van maken, haha! Geintje hoor!
Ons plaagden ze er ook mee destijds.
We hadden de naam Stephan bijv. heel leuk op zijn kamerdeur geschilderd en we hadden het ook gewoon over Stephan.
Vaak kregen we opmerkingen als: “stel dat het toch een meisje blijkt te zijn, dan kunnen jullie haar altijd nog Stephanie noemen”
Benieuwd hoor, Maureen!
We horen het wel over een paar maanden!
Liefs, mamma van Stephan
luciano zat ook bij de namen die we heeeeeel erg mooi vinden. daar zitten jullie dus heel erg bij in de buurt!
ik kan/mag het wel zeggen… onze familie weet ook als wat zijn naam word.
maar de vraag is willen jullie het nu weten of zal ik het vertellen als hij geboren is?
mij maakt het niks uit…
vond het alleen wel leuk om jullie zo aan het raden te krijgen
Ik vind 't zelf altijd wel leuk om 't als verrassing bij de geboorte te horen. Maar, speculeren over de naam vind ik altijd zo geweldig!!!
Hahaha, zat ik trouwens weer supergoed met Romano. 't is alleen jullie achternaam, wat enorm grappig. En Luciano, die naam schoot me te binnen omdat m’n oude schoolvriendin net belde voordat ik 't vorige berichtje plaatste. Ene Luciano was ooit haar vakantievriendje (tijdens interrail-tour, we waren toen 17 of 18,ongeveer 1000 jaar geleden dus )