Fabiano en alessandro er

Vertel, vertel

Groetjes, mamma van Stephan

Ik gok op Giovanni!!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Of Luigi…
Ik ben nu toch ook wel erg benieuwd, hoor!!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Ja, ikke hier ook, haha!
Maar ik denk dat het op een “O” eindigd. Dat denk ik omdat de namen Fabiano en Alessandro ook op een “O” eindigen en hun achternaam (Romano) dus ook.
Maar ja, het hoeft natuurlijk niet…

Maureen, plaag ons niet langer! (nee hoor, lekker niet vertellen als je dat nog niet wil!)

Hahaha leuk hè, ons lekker laten raden. Ikke wordt er wel lekker nieuwschierig van hoor.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

oke ik vertel het…
we vinden het zelf namelijk helemaal niet erg dat mensen het al weten!! we hebben alleen nog een eerste naam de tweede naam zijn we nog niet helemaal uit.

hier komt hij hoor…

GENNARO spreek je uit als djennaro

Oooooh, wat een mooie naam !
Ik heb 'm nog nooit gehoord maar vind hem echt super!

Liefs, mamma van Stephan

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa mooi hoor ! Ikke hou wel van niet alledaagse namen.

Aha, naam is ook al bekend, leuk hoor!
heeft de naam ook nog een betekenis? Of is het vanwege de mooie klank?

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

GENNARO m
Usage: Italian
Italian form of the Roman cognomen Januarius which meant “January” in Latin. The name of the month derives from the name of the Roman god Janus. Saint Gennaro, the patron saint of Naples, was a bishop who was beheaded during the persecutions of emperor Diocletian in the 4th century

we hadden eerst de naam en toen zag ik de betekenis van de naam. toen vonden we hem extra leuk. aangezien ik op 02-01 uitgerekend ben.

ja mocht hij toch nog in december geboren worden houden we alsnog de naam.

Dat is wel heel leuk zeg! en nu idd hopen dat ie zich aan de “juiste” maand houd
en je kan minder vernoemd worden toch? alleen dat onthoofden, hmmm das weer wat minder.

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Hihi, moeilijk om het voor je te houden als je zo onder ‘druk’ wordt gezet als hier!

Hele leuke naam! Djennaro Romano! Dat klinkt te gek! En past goed bij Fabiano en Alessandro. Ging je voor een naam met een O op het eind? Voor ons een aparte naam, is het in Italie wel een veelvoorkomende naam?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

hihihih hahahaha ik gok op romario, en laat ons maar lekker gissen hoor maup. ik vindt het wel grapig .nou kom op damens allemaal namen eindigt op een leter o .hihihihihihihihihihihi

groetjes marielle trotse mama van tanja
ps ik zal de boel wel even op jutten hoor hihihihihiahahahhahahaha

Gewijzigd door - zaan5 op 28 Aug 2004 15:27:36

Nok, nok, Marielle…ben je thuis?
Je sliep een beetje vanmiddag want ze heeft de naam al lang en breed bekend gemaakt (zie de berichtjes hierboven)
Maarre…je mag nog wel even verder gissen hoor, hahahaha!!
Oooh, flauw hè! Ik plaag je maar hoor! Maar vond het stiekum wel grappig

jaaaaaaaaaaaa hahaha marielle, hihiihihihihi voor jouw is het schijnbaar nog een verassing. hihihi wel leuk

ja hoor het muntje is gevallen !!!hihihihihihih ik heb het helemaal over het hooft gezien. SORRY :.maar maup ik vindt dit een mooiere naam hoor krijgt hij twee namen een doop naam en …
succes met het bedenken van de andere naam

veel liefs marielle trotse mama van tanja

Huh?
Krijgt hij nog een tweede naam dan Marielle?
Of eh…loop IK nu weer achter, haha! Kan hoor! Drukke dag achter de rug (bruiloft van mijn neef).

Gewijzigd door - Bieb op 28 Aug 2004 22:59:07

ja hij krijgt twee namen. fabiano is vrnoemed naar mijn vader… lamberto ( mijn vader heette lambertus)
alessandro is vernoemd naar rolando zijn vader… luigino

en ja dan moet de derde ook een tweede naam vinden wij… maar wat? we hebben geen mensen naar waar hij direct naar vernoemd kan worden( wat ook nog waarde heeft voor ons) dus dat word nog even zoeken voor gewoon een twee mooie naam.