Sorry, was weer twee dagen de hort op, bij deze even een update…
Nadat ik het vorige bericht had geplaatst (toen Evi in d ebox lag) heb ik haar fles weer opgewarmd en trok ze zo 50 cc uit de fles… Gister zonder morren 100 cc gedronken en vandaag weer DRAMA…
Het ligt dus niet aan de fles dat ze het niet kan ofzo.
Ik heb kunstvoeding erin, juist omdat ik probeer voor mezelf die voedingen te minderen. Als ik nu dan ga kolven, schiet ik er niet zoveel mee op. Wil eigenlijk in 3 weken afgebouwd hebben omdat ik dan een hele dag de hort op moet met een vrijgezellenfeest. Leek me een mooie datum om naartoe af te bouwen. Twee weken daarna de hele dag bruiloft waar ik ook de kinderen niet mee naartoe wil nemen… beetje lastig dus. Bovendien heb ik geen kolfapparaat (meer) en wil ik liever niet die 200 euro uit hoeven geven.
Ik ben nu vanavon na 2 uur proberen toch maar zelf gaan voeden. Eef was helemaal overstuur ervan. Dus eerste prioriteit was rust in de tent. Ze is ook niet dol op speentjes, wil eigenlijk alleen mijn tepel. Nou, mn man is er nu niet, maar morgen ga ik het maar weer aan hem vragen. En dan zelf uit de buurt wezen dus.Ik wilde toch nog gaan hardlopen.
Moet zeggen dat ik het echt even moeilijk trok net. Nora boven door de babyfoon aan het krijsen, Evi in mn armen aan het krijsen, ik onder de plakmelk, de kamer vol tassen van de afgelopen dagen en mn man weg…
Pfffffff…
Morgen beter…??
liefs