ja sorry de titel van het bericht slaat nergens op, wist geen andere.
Ik heb even advies nodig over mezelf. kom er alleen niet uit.
zoals een aantal van jullie weten heb ik het in mijn leven niet altijd even gemakkelijk gehad.
ga er geen heel verhaal van maken, maar door “alles” komt het erop neer, dat ik geen 1 opleiding heb kunnen afmaken. dus zal niet zomaar aan het werk kunnen, op een plek wat mij aanstaat.
ik ben het saaie in het leven gewoon zat.
ik wil ook gewoon dingen doen buiten mijn verplichtingen om.
en dan ga ik wel is naar de Bios of naar de stad, maar dat is het ook niet.
ik weet zelf niet wat het is wat ik “mis”.
en ja ik heb een lieve vriend en onze geweldige Rico.
daar ligt het ook niet aan.
maar het is elke dag hetzelfde
ik sta op, verzorg rico, doe het huishouden en wacht totdat ik weer mn bed in kan omdat ik gewoon buiten die dingen om toch niks zinnigs met mn leven kan doen.
ik WIL wel werken maar ben afgekeurd, en wordt voorlopig niet goedgekeurd. Daarbij ben ik ergens ook te moe om meer dingen te doen die ik al doe, maar ik mis gewoon iets. wat dat is ik weet het niet, en weet ook niet hoe ik daarachter kom.
ik weet wel dat ik er een soort van…depri over aan het worden ben, en ik voel me gevangen in mezelf, omdat ik nergens naartoe kan (en dan bedoel ik niet de bus pakken en de stad in)
jullie merken misschien ook wel door mijn schrijven in andere berichten dat ik of bezorgd ben of gewoon met dingen zit. vind het ook vervelend dat ik jullie hiermee lastig val, maar vind het gewoon prettig om met jullie sommige dingen te delen.
sorry als het als vervelend wordt beschouwd.
Dit speelt dus al langer dan de laatste dagen, en het feit dat ik zo moe ben in mn lijf en er maar niks zinnigs uit de onderzoeken komt, dat frustreerd me ontzettend, puur omdat ik daar gewoon echt depri van wordt, en lusteloos, en geen zin in dingen. En dat is het gekke nou juist, heb geen zin in dingen te doen maar WIL het wel. en dat is echt vervelend…