Er is al een soortgelijke topic over geweest van mini-boy geloof ik, kan m zo gauw niet vinden.
Toen wist ik er heel goed een antwoord op maar nu dus even niet
Het is dus slecht weer de laatste tijd, en het is koud,
om lang buiten te zijn hebben zowel rico als ik nu geen zin in.
ons draadloos i’net is stuk dus er liggen kabels over de vloer, met als gevolg dat ik de box tussen de salon en tv tafel moet schuiven zodat hij niet in dat deel van de kamer kan komen aangezien hij dan geen moment rustig gaat spelen maar alleen aan kabels gaat liggen trekken.
Kleuren werkt ook niet meer want hij stopt het constant in zijn mond.
het enigste waar hij rustig van wordt is van dora kijken of een soortgelijke tekenfilm. ik kan hem moeilijk de hele dag voor de tv zetten.
hij kijkt nu wel iets vaker tv dan voorheen moet ik zeggen en daar ben ik al niet zo blij mee maar ik weet echt even niet hoe ik hem bezig moet houden.
hij kan zelf nog niet goed blokken bouwen en hij is het op den duur ook zat en verveeld zich dan weer. het is ook sneu om hem maar in een halve huiskamer te laten spelen, niet dat hij het heel erg vind, want hij gooit met zn ballen en sinds vorige week kan hij "voetballen"dat vind ie enig.
maar ik voel me er zo rot over dat hij weinig plaats heeft om te spelen nu.
het moet hier even allemaal anders ingericht worden (met een tv wandmeubel e.d. waar de kabels ACHTER kunnen waar ie dan niet bij kan)
maargoed als ik geld had voor draadloos i’net had ik dat ook wel voor een wandkast alhoewel ik daar wel voor aan het sparen ben.
ik weet dus eigenlijk even helemaal niet wat ik met rico kan gaan doen.
nu het kleuren tijdelijk van de baan is, en het naar buiten gaan ook.
boekjes lezen vond ie eerst heel leuk maar nu heeft ie de helft van zijn boekjes al kapot gescheurt en blijft maar “deedie!” roepen (baby–> stond in het boekje)
ik ga hem dus niet weer meer boekjes geven die dadelijk ook aan gruzelementen liggen.
het enigste wat hij wil is rondstappen in de kamer tegen een bal aan trappen en een beetje blokjes kijken en proberen in elkaar te zetten,
maargoed om DAT nu de hele dag te doen vind ik ook zo…tja…
iemand dus tips? op deze manier duren de dagen namelijk zo ontzettend lang ik wil ook iets leuks met hem doen maar weet even niet meer wat ik nog meer kan doen