Even heel verdrietig

Goedemorgen dames,

Ik heb even niet gereageerd op dingen, ja nu net heel kort en misschien de komende dagen wel of niet. Maar zoals sommige van jullie weten hebben wij 6 katten rondbanjeren. Althans 5 banjeren er nog en 1 ligt er op sterven. Ze is 14 jaar en ze is op. Ze weigert nog langer te eten drinken is ook nihil.

Ik ga zo naar huis en als ze dan nog niet zelf overleden is laten we haar vanmiddag inslapen. We hebben besloten om niet meer te dokteren met haar. Ze heeft 8 maanden geleden een beroerte gehad en die is ze wonder boven wonder goed te boven gekomen maar nu is het ineens over. Ze is twee weken geleden 14 jaar geworden en heeft een goed leven gehad.

Langer aan modderen zou niet eerlijk naar haar toe zijn en ze heeft haar rust verdient. Alleen jullie snappen misschien wel dat ik even geen zin heb om achter de pc te zitten thuis. Ik was gister ook heel moe en ik weet niet hoe de andere katten straks gaan reageren. En ook al weet ik dat ze oud is en zo het is toch een stukje van je gezin dat weg valt.

Groetjes,

Michèle

Ooh bah wat een naar berichtje… Het is inderdaat een stukje van je gezin, dus heel moeilijk om je lieve diertje zo te zien lijden… Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte, en doe maar lekker rustig aan. Het is niet niks!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh lieve Michele, wat naar! Heel knap dat jullie hebben besloten dat ze niet langer moet lijden, dan neem je echt een besluit dat in haar belang is.

Heel veel sterkte, ik denk aan jullie en doe rustig aan.

Liefs

He michele,
Wat een naar bericht zeg ! We’ll knap om deze beslissing te nemen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijdliefs natasja

[/url]

Lieve schat, wat een verdriet. Ik kom op je schouder zitten voor zolang als je het nodig hebt. Liefs en een dikke kus!

Groetekes, Sje

o lieve meis
wat erg ,heel veel sterkte de komen de tijd .
liefs ook een dierenvriendin

groetjes marielle mama van tanja

he bah wat vervelend!
Heel veel sterkte

groetjes gytha

Wat ontzettend naar voor jullie.

Inderdaad heel goed dat jullie een beslissing in haar belang genomen hebben, maar dat zal niet makkelijk geweest zijn.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

oh meis toch… wat een nare beslissing die je dan moet nemen. Al is ze zo oud… je hecht je er dan misschien juist meer aan…

Kop op we denken aan je!!

Hoe is het nu Michèle?

Groetekes, Sje

Bedankt voor al jullie reacties en steun.

Spot was in Stomateuze toestant toen ik thuis kwam. Dit is tussen compleet stoicijns en comateus. Dus ze leefde nog wel. Ze is om half drie bij de dierenarts rustig ingeslapen. Ze had er vrede mee dat kon je merken aan alles. Ondanks dat ze zo mager was lag ze er erg mooi bij. Haar vacht glansde zelfs nog.

Het is best moeilijk maar we weten dat we de juiste beslissing hebben genomen. Ook de dierenarst zei dat er niks meer te doen was voor haar en ze was het helemaal eens met onze beslissing.

We moesten daarna naar het cb dus het was even heel dubbel. Vanacht zal ik haar denk ik heus nog wel horen en de tranen prikken nog steeds achter je ogen en we laten ze ook wel de vrije loop hoor. It heeft wel moeite met het feit dat ze meisie weg is ondanks dat hij een heel stuk jonger is, Diablo en Artemis vinden het wel best. Twister is niet van haar zijde geweken en zoekt haar boven en Mickey vind het allemaal raar want ze ruiken de dood nog. Dus lucht alles boven nu want wij ruiken het misschien niet maar zij wel. We hadden wel al besloten ooit dat als er een kat dood gaat we ze niet zouden vervangen dus beetje bij beetje zullen we het reduceren tot een aantal van 3. Al hoop ik wel dat de twee oudste die we nog hebben, nog wel een tijd(je) blijven.

Groetjes,

Michèle

Gecondoleerd meissie. Wat een opluchting voor zowel Spot als voor jullie dat ze nu rust heeft. Het blijft heel verdrietig natuurlijk maar ze is oud geworden en heeft een fijn leven bij jullie gehad.

Alle sterkte.

Groetekes, Sje

och meisie geen leuk nieuws maar als de vacht nog zo mooi glimde heeft ze een geode tijd bij jullie gehad .
heel veel sterkte .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Heeeeee meid heel veel sterkte iedereen met huisdieren weet wat je nu voelt en leeft met je mee. Ik ook dus
heeft Morgan het door?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Nee Morgan snapt het niet. Gelukkig misschien want hoe moet je zoiets uitleggen. Enne zij zou het meer hebben denk ik als Diablo er niet meer zou zijn. Die knuffelt altijd met haar.

Maar wij gaan hier nu slapen. We zijn beide een beetje op. Ik ben benieuwd of ik haar nog ‘hoor’ vanacht want de laatste 2 nachten mauwde ze als ze van of op het bed kwam.

Groetjes,

Michèle

Ooooo meis, wat zielig allemaal zeg. Misschien wel fijn dat je weet dat Spot het ook goed vond, dat ze rustig was en vredig gestorven is. Onze kat Trippel kreeg een spuitje en dat voelde hij, hij was wild en transpireerde heel erg. Zo moeten gaan is ook niet fijn. Ik weet zeker dat Spot gezellig naar andere katten gaat en dat ze daar boven gelukkig is. Dan kijkt ze met een scheef koppie naar beneden en dan moet ze vast nog eens miauwen om jullie beestenboel! Echt rot voor jullie, maar 14 is oud en nu mag ze lekker rusten…

Dikke X van mij en Eva

Groetjes Rainbow, trotse mama

Alle sterkte en ik denk aan jullie.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Jeetje Michele wat naar allemaal!
Heel veel sterkte. Jullie hebben haar een super leven gegeven en haar op het juiste moment van haar pijn afgeholpen. Dapper hoor!!

Knuffel van Dani en mij!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het is een rustige nacht geweest op de loopjes naar Morgan na die verdwaalt was in haar eigen bed. En ze was soms wat omrustig, maar ja dat is niet zo gek na gister. Pappa en mamma verdrietig. Een kat de weg kwijt. Die is aan het zoeken gegaan en dan dat heen en weer gesjouw overal naar toe.Vandaag heeft ze weer rust.

Het is ons trouwens wel opgevallen dat er over de overige katten een rust gekomen is. Dus waarschijnlijk was ze toch al langer ziek en ze was ook een heel dominante poes tegen andere poezen. Maar het lijkt of er voor hun ook een last afgevallen is. Voor ons ook hoor want sinds die beroerte 8 maanden terug is ze ondanks dat ze goed opgeknapt was een zorgenbeestje geweest. Altijd was je toch bang dat er weer iets gebeurde en die zorg is over. Hopelijk scheelt het mij ook een hoop energie nu.

Nog een keer bedankt iedereen voor jullie lieve reacties. Mervin was er ook blij mee, maar vooral voor mij dat ie nu echt weet wat ik aan jullie ikke ben mamma’s heb. Dat vind ie belangrijk

Groetjes,

Michèle

lieverd ik heb op hyves ook een poke’je achtergelaten,
heel veel sterkte meid, een huisdier verliezen wat je zo ontzettend dierbaar is is gewoon vreselijk om mee te maken.
je hebt er ook echt wel goed aan gedaan meid, je zag dat het niet meer ging en je hebt gewoon gedaan wat je kat zelf niet kon, maar wat het wel zeker wilde omdat het zich niet goed voelde meer.
(K)(K)(K)(K) heel veel kusjes van rico ook,
en ik leef met jullie mee
hopelijk kunne jullie het een mooi plaatsje geven

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker