Goedemorgen dames,
Ik heb even niet gereageerd op dingen, ja nu net heel kort en misschien de komende dagen wel of niet. Maar zoals sommige van jullie weten hebben wij 6 katten rondbanjeren. Althans 5 banjeren er nog en 1 ligt er op sterven. Ze is 14 jaar en ze is op. Ze weigert nog langer te eten drinken is ook nihil.
Ik ga zo naar huis en als ze dan nog niet zelf overleden is laten we haar vanmiddag inslapen. We hebben besloten om niet meer te dokteren met haar. Ze heeft 8 maanden geleden een beroerte gehad en die is ze wonder boven wonder goed te boven gekomen maar nu is het ineens over. Ze is twee weken geleden 14 jaar geworden en heeft een goed leven gehad.
Langer aan modderen zou niet eerlijk naar haar toe zijn en ze heeft haar rust verdient. Alleen jullie snappen misschien wel dat ik even geen zin heb om achter de pc te zitten thuis. Ik was gister ook heel moe en ik weet niet hoe de andere katten straks gaan reageren. En ook al weet ik dat ze oud is en zo het is toch een stukje van je gezin dat weg valt.
Groetjes,
Michèle