Even heel verdrietig

Heel verdrietig allemaal
Heb zelf ook beesten en ik zou ook heel verdrietig zijn
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat typisch dat je het meteen merkt aan de rust die de andere katten nu uitstralen.

Groetekes, Sje

Ik heb ook 3 katten waarvan er 2 broers zijn en inmiddels 16 jaar oud. En nog eentje van 1 jaar.

Logisch dat je verdrietig bent, ze zijn niet voor niks in je huissie he. Zo`n beslissing valt altijd zwaar, maar het was de juiste in het belang van je poeske.
Sterkte…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

De strijd is bij ons thuis losgebarste. Waar we dachten dat de siamees (de jongste van bijna 3) de macht zou grijpen, hebben onze twee katers besloten het uit te vechten. Dus is regelmatig geblaas en geknor (diablo kan niet blazen alleen knorren als een varkentje) te horen bij ons en een hoop gegil en zwarte haar vlokken. Dus het is in afwachten wie er wint. Al denk ik toch dat Artemis er uiteindelijk met de winst vandoor gaat. 21-4 wordt ze 3 en dan is ze echt helemaal volwassen. Bij siamezen duurt dat wat langer. Maar we wachten af. Ik heb wel besloten dat ik morgen niet ga zwemmen met Morgan want ze heeft gister een heleboel gehuild en was soms echt ontroostbaar dus we doen het even rustig aan met een beetje winkelen en lekker thuis rommelen.

Groetjes,

Michèle

Een kat erbij of een kat weg, het wordt bijna altijd een strijd om de macht hè? Da’s ook wat. Vind het toch altijd naar om te zien, dat gekrab en gesis naar elkaar. Ik ben benieuwd wie er wint. Groot gelijk dat je het met Morgan rustig aan gaat doen. Denk je dat ze overprikkeld is geweest door alle hectiek? Gaat het vandaag beter met d’r?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja het is ook niet leuk. It is ook groter dan Diablo, maar diablo is een jaar ouder. We wachten het af. Spot stond altijd tussen ze in als ze gingen vechten want dan speelde ze politieagent. Maar ja dat is nu niet meer. En artemis bemoeit zich er niet mee.

En ja ze is duidelijk overprikkeld geweest. Ze wilde ook alleen van der vaste leidster de fles gister en ze was ook ontroostbaar bij andere en ook gister thuis mocht mijn moeder haar geen eten geven.

Ze is natuurlijk van de dierenarts naar het cb gesleept en daarna buiten een fles en 's middags maar 1 uurtje geslapen. Gister was ik laat op de creche enne ik was moet en mervin was moe dus dat pikte ze ook op en ze is ook 's nachts nu veel door der bed aan de wandel en dan rust ze ook niet goed uit. Ik hoop dat dat ook niet te lang duurt voor haar. Dus de rust zal even goed zijn voor der.

Groetjes,

Michèle

hee Michele, wat een naar bericht zeg. Heel veel sterkte meis…
het blijft een super moeilijke beslissing die je moet nemen.

groetjes Stellina

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben net gebeld dat ze Spot gingen cremeren, of we zeker wisten dat we een groepscrematie wilde of toch individu. Dus binnenkort ontvangen we het certificaat thuis van haar overlijden en dan is het echt allemaal achter de rug.

Hopelijk hebben It en Diablo dat ook besloten wie er nu de baas is of heeft Artemis echt de macht over genomen. Mickey en Twister kijken het allemaal aan, die oude tutten hoeven dat allemaal niet meer.

Groetjes,

Michèle

Willen jullie een groepscrematie? Netjes dat ze daarover nog 'ns bellen. Ik hoop op rust voor jullie allemaal, zo snel mogelijk!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja anders krijg je de urn terug en daar kunnen we niet zoveel mee, Klinkt raar maar ik hoef niet straks 6 urnen in de vensterbank. Nu wordt ze uitgestrooit op zee. Wel een rare gedachten om katten over water uit te strooien.

Maar ze heeft met 6 katten geleefd dus met 6 gecremeerd lijkt me oko geen probleem dan. En ja is ook heel netjes. Je krijgt ook een certificaat van ze en zo, dus echt keurig allemaal. Wij laten ze meestal daarheen brengen. Alleen 1 poesje van mijn moeder niet, die ligt in het haagse bos.

Groetjes,

Michèle