Even een niet-kindervraagje:

Uhm… Ben een beetje mee aan het lezen op je afscheidstopic… Maar ik heb niet echt het idee dat je hier als winnaar uit gaat komen. Als ik een account had had ik je graag bijgestaan… Maar nu is het een beetje allen tegen één. Maar poeh, wat zijn die dames hard!

[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]

Ik lees de afscheid topic ook wil ook wel mee doen
maar ik denk dat het dan niet goed komt
Dan vreet ik mij echt helemaal op dat komt niet goed.

Groetjes

Het is wel duidelijk dat jij hen niet zal missen en zij jou ook niet, wat een lekker-niveau-forum zeg. Had ik niet gedacht. Lekker hier blijven kletsen, tenminste ontspannen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heb je afscheidstopic gelezen (een beetje) wat een zielige figuren zeg. Ben blij dat ik me daar nooit ingeschreven heb enne hoe zielig ben je als je jezelf naar de heks uit een disneysprookje gaat noemen. Maar ik zou er verder geen woorden meer aan vuil maken dat zijn ze niet waard en is niet goed voor je gemoedstoestant

Groetjes,

Michèle

Ow wat grappig, ik las het topic door en herkende gelijk dat boys-mom iemand van hier was hahaha, moest alleen hier ff lezen wie hihi! Wat een mutsen daar zeg… Op het forum waar ik zit, gaat het soms nog harder hoor, maar ik lees daar overheen of ga naar een volgend topic…

heb net een deel van de reacties gelezen. Als ik jou was, zou ik niet meer gaan lezen of antwoorden, want daar word je dus echt alleen maar gefrustreerder van hoor. Je kan niet winnen, want zo te zien zijn er op heel dat forum misschien hooguit 5 normale mensen te vinden. Je bent er zeker niks mee kwijt dat je daar weg bent.
Ik snap soms gewoon niet dat zo’n mensen ook moeder zijn. Stel je nu eens voor dat hun kinderen al die reacties zouden lezen. Dan zak je toch door de grond als moeder?
En wees er maar zeker van dat die moeders nu de volgende generatie pestkoppen aan het opvoeden zijn. Bah zeg, dat er zo’n mensen bestaan.

Hoi hoi, nou ik kijk noooit meer op het Viva forum. Heb ht eruit gegooid maar ik was wel ordinair haha! Maargoed ik kijk er ook gewoon echt niet meer op. Ik blijf lekker hier met jullie kletsen hier is er wederzijds respect.

Ik wil in ieder geval iedereen

Fijne Feestdagen en een gelukkig 2011 wensen!

xxx

Lilypie Second Birthday tickers

Ik moet in mijn eerlijkheid bekken, ik ben ook wezen kijken op het viva forum. Ik schrok mij lam toen ik zag hoe ze met anderen omgaan. Ik heb dus ook een account aangemaakt, om te reageren, net als bakmama, maar ze lezen niet eens goed, denken ten eerste dat ik diva_mamma ben, ondanks dat ik aangeef dat dit niet zo is.
Waar ik mij helemaal over verbaas, is dat als je heel netjes brengt dat wat zei denken ok is, maar een ander denkt ook ok is, ze zich opeens giga aangevallen voelen, en een lading over mij heen krijg, en ze het niet prettig vind hoe ik reageer??? echt zo vreemd hoe mensen in elkaar zitten!! en het stomme is, het gaat gewoon over of je je baby 10 minuutjes kan laten huilen of niet!! Nou echt, nu vraag ik je, er wordt gewoon gedaan alsof je je kind ik weet niet wat aan doet , als die 10 minuutjes huilt!!
Ben er eigenlijk na een paar keer al helemaal gefrustreerd van, dus ik stop daar ook accuut, ik blijf lekker ikkebennen!!

liefs woezel

Was jij dat Woezel? Ik had het ook gelezen, maar kon niet thuisbrengen wie het was. Ik had wel het vermoeden dat het iemand van ‘hier’ was. Inderdaad achterlijk hoe paranoïde die lui waren.

Groetjes,
M

Ah woezel dus jij was het, ook ik was aan het raden. Dacht eerst dat het mriek was. Ik ben die andere waarvan ze dachten dat het ook een nieuwe account was die diva mama had aan gemaakt. Echt trieste mensen daar, net wat je zegt woezel ze lezen niet eens. Jij had het zeer netjes verwoord, en daar ben ik het ook helemaal mee eens maar je word gewoon uitgemaakt voor weet allemaal niet wat als je je kind 10min laat huilen.

Gr Patries

Ik dacht uiteindelijk: ik maak maar geen account aan om Ghislaine te steunen, aangezien ze dan waarschijnlijk zouden denken dat ze alweer een alter-ego aan het spelen was. Dat wilde ik haar niet aandoen en vond het nogal zonde van m’n energie.

Groetjes,
M

@mriek, ja ik was/ben waka waka 30 !!is idd nog al zonde van je energie, want man o man, wat een mensen daar zeg!!
Natuurlijk heb ik wel een beetje overdreven met die pedagogiek opleiding. Ik bedoel, ja ik heb social pedagogische hulpverlening als opleiding, maar goed een expert in pedagogiek ben ik zeker niet!! Deed dit echter wel overkomen op het viva forum om mijn punt duidelijk te maken, maar goed, niet gelukt dus!!
Ach ja, ga mijn energie er ook maar niet in steken als het zo gaat daar!! Maar jemig zeg, ze verwijzen naar een artikel op internet, en daar staat eigenlijk precies in wat ik al die tijd loop te zeggen daar!!! Ze lezen gewoon niet!! snappen jullie dit nou???

Oh wat erg, ben echt gefrustreerd nu, gewoon niet meer op het forum van viva konmen, denk dat dit het beste is…

liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 27 Dec 2010 00:27:30

@bakmama, herken je meteen “gna gna” das het enige wat ik hoefde te lezen om te weten dat jij het was. Hoe leuk he om de schrijfwijzen van iemand eruit te halen. Enne jeetje wat gaan wij hier leuk met elkaar om zeg, niet normaal daaro…

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 27 Dec 2010 20:58:20

hoi, ik ben zelf nieuw hier, maar heb wel al een hoop mee gelezen… Zelf zit/zat ik op het forum van flair.nl. Vooral omdat ik graag zwanger wilde worden en daar een hoop vrouwen/meiden zijn die dat ook willen. Alleen kan ik er dus weinig vinden voor vragen over babies en kids! Maar jou ervaring heb ik niet… (gelukkig)…
Lekker uitschrijven en hier verder kletsen, ik denk dat de mensen hier het heus niet heel erg vinden als je e’s een vraag hebt over dingen die net even niet over kinderen gaan…

Groetjes,
Leetje