Oh nou, hier ook wel een mening over andere site’s!
Op sommige word je zelfs aangevallen over taalfouten.
Ik wil best mijn best doen om zo goed mogelijk te schrijven, maar om alles nog een keer na te lezen of je ook fouten hebt gemaakt?
Pfff!
Het gevoel dat je alleen maar krijgt bij het lezen van deze site… Toppie!
En dan ben ik nog niet eens een week lid,
Even een niet-kindervraagje:
@mriek en de ander meiden sluit me aan hoor, want weet donders goed wat Ghis en de andere meiden bedoelen. Ik heb ook wel eens mee gelezen op andere forums, maar foei wat gaan ze er soms op. Vind dat over het algemeen (eerlijk is eerlijk, er is overal wel wat) dat op ikke ben iedereen elkaar in zijn waarde laten. Dat kun je ook wel zien aan hoelang sommige al lid zijn hier. Dus…
HIEP HIEP HOERA VOOR KIMMIE EN IKKE BEN, dat we nog maar lang van elkaar mogen genieten.
Gr Patries
Ikkeben zooo blij dat ik dit met jullie
goede
en moderne
moeders en ook wel mijn web-vriendinnetjes heb gedeeld!! Ik ga even kijken of ik een link zou kunnen sturen. Mriek, lieverd top idee haha met z`n allen voor Ghis (alias de moderne moeder) ik ben ook vóór.
Op dat misselijkmakende viva.nl forum heet ik (ben daar niet meer) en ben daar uiteraard anoniem, maar ik heet jullie van harte welkom om een nieuwe moeder-maffia te starten i.p.v. de baby
s wil is wet maffia Jullie zijn van harte welkom, en misschien word het juist wel errug leuk daar als we een front vormen met inderdaad een andere mening dan die bangerikken daar ( want dat is het `m denk ik idd als je een afwijkende mening hebt ben je de pineut).
@ mama1980, jeetje heftig hoor, ik zou daar slapenloze nachten van hebben (van boosheid)! Ben je er wel vanaf nu? Hoop het wel!
(heb even de links verwijderd, zo nu ben ik er echt klaar mee)
Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 25 Dec 2010 20:07:38
Jeetje wat een reacties op deze site zeg. Heb de 2 links van jou bekeken. Ik denk dat ik me daar ook laat inschrijven en ga lekker tegendraads zijn. Zal ze leren. Ben blij met jullie reacties. Respect is hier dichtbij en daar ver te zoeken. En medeleven hoef je daar helemaal niet te verwachten.
Deze reactie’s zijn idd meteen erg vijandig en belerend zeg!
Als jonge moeder zou je er onzeker van kunnen worden…
Maar zo had ik dat dus ook op dat forum, het hele verhaal is te lang om uit te leggen maar het kwam er op neer dat het enigste goede wat ik voor Luka deed was BV geven…
En verder was ik volgens die Katherina en Teddy eigenlijk nog niet klaar om moeder te zijn…}
Hoe durf je zoiets te zeggen tegen iemand!!!
Nee hoor, ik zit hier heerlijk!
Even de moeite genomen om te lezen, ik was daar dus al lang weg geweest!
Jeetje mina, toch niet best dat je je tegenover wild vreemden al moet gaan verantwoorden.
Ja, ik stop ook maar eens bij die andere site!
En dan maar lekker hier blijven!
@bakmama: Wat een super reactie!!! Ik ben onwijs benieuwd wat de ‘dames’ daar er van vinden…
Ik blijf het wel volgen, vind het erg boeiend!
Ik heb de reactie van Bakmama nog niet gelezen, maar die zal ongetwijfeld sappig zijn! Ik vind een forum juist leuk om gezellig over welk onderwerp dan ook te kletsen en ik vind dat zoiets niet bedoeld is om iemand aan te vallen. Hier hebben we soms ook discussies, maar daar probeer ik me zelf zo min mogelijk in te mengen. Tenzij ik me écht ergens aan stoor! Ik Ikkeben natuurlijk in mijn vrije tijd, als ‘hobby’ zeg maar en als je dan op zo’n Viva-forum zit, is het belachelijk dat mokkels die je niet eens kennen je af gaan zeiken! Dus ik snap goed dat je hier meteen mee stopt! Ik lees het Viva-forum ook weleens, maar het was me nog niet eerder opgevallen dat daar van die mutsen zitten blijkbaar. Blijf gewoon lekker hier, hier is het altijd gezellig! Yohooo!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik vind discussies op een forum moeten best kunnen, daar gaat het niet om. Maar alleen de toon al waarop de reacties worden geschreven! Vreselijk!
Je word meteen aangevallen en afgebrand!
Hier vraag je advies en word je raad, advies en/ of een mening gegeven, maar ik heb dat tot nu toe altijd als respectvol ervaren…
Ik zelf ben althans nog nooit aangevallen… Hier word je gerespecteerd als moeder en als vrouw ( diepzinnig!) Hoe je de opvoeding ook aanpakt…
Wat een super reactie, Bakmama! Mijn handen gingen ook echt kriebelen toen ik al die reacties las. Maar deze moeders zijn niet meer te redden. Die zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk. Walgelijk.
[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]
Bakmama, waar moet ik kijken??? Ben zoooo nieuwsgierig! Ik ga ook ondertussen viva even uit-
pluizen. xxx
Bakmama=stoer!!! Thanx honey, ik wilde ook even een reactie toevoegen (ofcourse) maar op een of andere manier lukt het niet, maar ik wilde zeggen en dat zal ik ook zeker doen als ik de kans krijg; Nou nou, wat een reactie krijg je meteen terug he avondzon
frustie bitch`hahaha
Goed gedaan bakmama!
Nogmaals bedankt voor de steun! Ik waardeer het echt enorm! xxx
p.s. weet waarom het niet kan: ik heb me aangemeld via mijn laptop op kantoor dus moet me opnieuw aanmelden, ga het proberen
Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 24 Dec 2010 20:20:19
Ik heb afscheid genomen hoor op viva, haha maar ik vrees het ergste! Ik heb ook even expres het ergste uitgelokt! Ben ook niet bang uitgevallen, het enige wat ik jammer vind is dat ik die mensen welleens in het echt
zou willen ontmoeten, kijken wat ze dan doen/durven zeggen …
mijn topic heet: Neem afscheid van het Viva forum! … Ben benieuwd!
Ongeloofelijk hoe ze je al gelijk tegen spreken dat het niet kan wat je doet
Diva mamma word ook maar aangevallen en de grond in getrapt
Ik ben ook aan het mee lezen was wel benieuwd
En wat een langdradige discussie zeg
Groetjes
hee Ghis,
Ik zou echt niet meer reageren, je maakt je alleen maar kwader. Ik herken het wel, die frustratie dat je geen bijval krijgt. Ik zat toen wij zwanger probeerden te worden op een forum voor IVF-patienten en toen kreeg ik op een gegeven moment zelfs via Hyves een bericht van iemand die mij toewenste dat ik nooit kinderen zou krijgen! Echt niet normaal. Toen heb ik teruggeschreven dat ze wel erg veel last van de hormonen had en dat ik het zo vervelend voor haar vond dat ze daar zo dik van was geworden. Maar het kost alleen maar energie. En tegenwoordig vermijd ik situaties die me energie kosten, dat zijn van die mensen niet waard.
22-12-2009 colin geboren