Even een dipje

heey heey

ben ff poosje niet meer op forum geweest ben weer begonnen met werken heerlijk maar valt me tog wel zwaar nick is de laatste tijd erg aanhankelijk en is heel erg verkouden en heeft 7poepluiers per dag dus krijgt op het moment even eten waneer hij aangeeft dat ie honger heeft om uitdroging te voorkomen komt de laatste dagen ook al om 4uur smorgens en dronk gister zelf bijna 6flessen laat bij elke fles wat staan om vervolgens zijn broek weer vol te poepen ik voel me heel hulpeloos want kan niks doen voor mijn kleine man hij word ook echt krijsend wakker dus zijn zware tijden zijn hier allemaal ziek geweest manlief 4dagen en ik had maar 1dag om aan te sterken vandaag lekker vrij maar het is op het moment gewoon heel erg moeilijk zo isdie vrolijk en dan zet ie het weer op het huilen ik weet dat het gelukkig allemaal overgaat maar pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
iemand nog tips om deze periode door te komen
normaal zat ie keurig op schema en sliep die netjes tot half 8 sochtend nu is daar niks van over is het idd handig om nu gewoon ff op aanvraag eten te geven of juist een schema erin te houden ik weet het niet meer

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

hey wendy
misschien moet je proberen met gewoon wat water te geven als je bang bent voor uitdroging en de flessen beperken tot op het schema dat je zat?
Misschien door te veel pap dat hij daardoor zoveel poepluiers heeft?
Is maar een idee he.
Groeten!

Van de brul Wendy

ja vanmorgen water geprobeerd en dronkhij ook idd op maar toen weer brullen en flesje gegeven en toen ging die weer slapen. overdag zit er wel 4uur tussen de voedingen alleen drinkt ie niet helemaal op de ene keer 40cc over de andere keer zelfs 80cc maar we gaan het proberen groetjes wendy

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m1.lilypie.com/fe4xp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - XXwendyXX op 09 Feb 2009 09:47:28

Morgan heeft dit ook gehad. Snotluiers tot 10 op een dag en blaffen als een zeehond. Ze heeft een puf van de dok gekregen om het hoesten te bestrijden. De luiers was gewoon balen, maar ja ze zijn zelf over gegaan. Ik wou dat ik je wat anders kon vertellen. Enne bij uitdroging ORS of hoe heet dat spul halen. En als je het niet vertrouwd naar de ha gaan. Heb ik ook gedaan.

Groetjes,

Michèle

Hey Wendy,

Ik zou proberen zo goed mogelijk het schema erin te houden. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk. En als hij wat minder drinkt, dan toch een extra flesje geven, zodat hij wel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Zielig hoor als zo’n klein mannetje ziek is zeg! Onze kleine is wel al een behoorlijke tijd verkouden, maar nog niet echt ziek want hij eet gewoon goed. En dat vind ik af en toe al zielig.

Heb dus niet echt een goede tip voor je, sorry
En tuurlijk gaat dit weer over en dan heb je je vrolijke mannetje weer terug, maar je moet er wel even doorheen.
Sterkte

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dank je nou we gaan ons best doen om het gewone ritme weer op ta pakken en proberen door te blijven zetten pffff

groetjes wendy

Hij zit middenin een sprongetje. Kan goed dat-ie daardoor ook zo van slag is.
En als het een sprongetje is, dan is de gouden tip: niks doen! Afwachten tot het sprongetje voorbij is.

Groetekes, Sje

Ha ha ha het is wel weer volop sprongentijd he… wel leuk al die stuiterende baby’s

Groetjes,

Michèle

Ik ben zoooooooooooooo blij dat ik gewoon stuiterende kleuters heb!

Groetekes, Sje

Ja maar daar heb je geen handboek voor toch???

Groetjes,

Michèle

wat je ook kan doen als hij weer om voeding komt … meer water en minder schepjes voeding…

Kop op meid… het komt echt wel goed… jij en de kleine moeten nu gewoon weer even in het ritme komen…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja sprongetje verkoudheid iedereen ziek weer aan het werk het word gewoon ff tjes te veel maar sprongetje verklaard een hoop want wil alleen maar bij je zijn niet alleen spelen huilend in slaap vallen pffff we gaan door doen ons best een positief ding is dat meneer omrollen heeft uitgevonden van de buik naar de rug doet ie heel erg vaak hij is vandaag weer ietsje liever ook wat minder poep tot nu toe 3luiers en heeft 3flesjes al op
half 4
half 8
en 11uur
slaapt nu dus mamma kan even bijkomen op de opvang merken ze het ook afgelopen week maandag begon het wilde overal bij zijn en het liefst de hele dag vast gehouden worden.
bedankt voor de tips

groetjes wendy

Oh hij heeft de 3 H’s. Huilerig, hangerig en humeurig. Ja dat hoort er ook allemaal bij. Kan mutsje van ons ook zo goed. Enne dat terug rollen hadden we het in een ander topic over dat is reflex. Morgan rolt ook van buik naar rug, maar andersom nog niet. Schijnt als ze van rug naar buik kunnen dat ze weer niet terug kunnen

Groetjes,

Michèle

nou lekker dan zo’n sprongetje en zeker in combinatie met verkoudheid en last van tandjes bijt op alles dus krijg hier van een eneltje als kind in eens een duiveltje hahahah nick rolt al op zijn zei en ligt dan met het ene been over het andere alleen het laatste stukje lukt niet dus ben beniwut wat ie kan als deze sprong voorbij is en tot die tijd veel koffie en mezelf tussendoor verwennen met lekkere dingen hahaha

groetjes wendy

Oh hij kan ook niet over arm heen. Lukt Morgan ook niet nee.

En hier was het met dat sprongetje, sprongetje, groeispurt, verkouden, tanden, echt ook alles tegelijk.

Groetjes,

Michèle

vind vooral de verkoudheid zielig
maar die gaat nu ietsje beter en tot nu toe vandag nog steeds 3poeluiers maar dus valt voor vandaag heel erg mee tot nu toe
ff afkloppen

groetjes wendy

Hier ook alles tegelijk meid: sprongetje, tandjes, verkouden. Dus veel huilen, op schoot willen en niks is goed genoeg. Ik leef met je mee!

jah je word er af en toe gewoon gek van haha maar dan lacht die weer zo liefffff tegenwoordig met geluid alsof die precies aanvoeld wanneer zijn mamma er bijna niet meer tegen kan hij zit vandaag redelijk op schema thank god lekker in badje gedaan had het badje blijkbaar te vol gedaan meneer is groter en zwaarder geworden want het bad stroomde over met hem erin hij vond het prachtig omdat ik ervan schrok haha toen weer ff krijsen en nu lekker slapen
ik kijk wel ofdat ie komt voor nog een voeding heeft er nu 5op

groetjes wendy

is een dip besmettelijk… heb er hier nl ook goed last van vandaag…

trek me alles aan… janken om niks… laatste tijd ook veel stress gehad… Jurian ziek/ papa werkeloos / nieuw huis / gister zelf ziek / en een jongen uit ons dorp verongelukt…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hey mini-boy,

Dan is het inderdaad niet zo gek dat je even in een dip zit!! Wat een vervelende dingen allemaal. Zeker als jezelf wat minder lekker in je vel zit, dan komen zulke dingen nog harder aan.

Hebben jullie moeten verhuizen ivm de werkeloosheid of waren de verhuisplannen er al. En wat erg voor die jongen bij jullie in het dorp. Wordt je weer even met de neus op de feiten gedrukt