heey heey
ben ff poosje niet meer op forum geweest ben weer begonnen met werken heerlijk maar valt me tog wel zwaar nick is de laatste tijd erg aanhankelijk en is heel erg verkouden en heeft 7poepluiers per dag dus krijgt op het moment even eten waneer hij aangeeft dat ie honger heeft om uitdroging te voorkomen komt de laatste dagen ook al om 4uur smorgens en dronk gister zelf bijna 6flessen laat bij elke fles wat staan om vervolgens zijn broek weer vol te poepen ik voel me heel hulpeloos want kan niks doen voor mijn kleine man hij word ook echt krijsend wakker dus zijn zware tijden zijn hier allemaal ziek geweest manlief 4dagen en ik had maar 1dag om aan te sterken vandaag lekker vrij maar het is op het moment gewoon heel erg moeilijk zo isdie vrolijk en dan zet ie het weer op het huilen ik weet dat het gelukkig allemaal overgaat maar pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
iemand nog tips om deze periode door te komen
normaal zat ie keurig op schema en sliep die netjes tot half 8 sochtend nu is daar niks van over is het idd handig om nu gewoon ff op aanvraag eten te geven of juist een schema erin te houden ik weet het niet meer
groetjes wendy