ben flink mijn hart aan het luchten overal… dus dat helpt wel hoor!
wij zijn een huis aan het bouwen en ondertussen zitten we nog in een koophuis (gelukkig al wel verkocht). Maar nu dus dubbele lasten met minimale inkomsten…
ben flink mijn hart aan het luchten overal… dus dat helpt wel hoor!
wij zijn een huis aan het bouwen en ondertussen zitten we nog in een koophuis (gelukkig al wel verkocht). Maar nu dus dubbele lasten met minimale inkomsten…
Dat heb je af en toe nodig he, even lekker je hart luchten. Al schrijf je het alleen al van je af of doe je even je verhaal aan iemand. Dat scheelt al de helft.
Dat is inderdaad behoorlijk pittig die dubbele maandlasten. Gelukkig hebben jullie de oude woning wel verkocht, want oh hoe vaak hoor je tegenwoordig niet dat mensen met dubbele huizen zitten en er maar niet vanaf komen. Maar goed zolang de overdracht nog niet is geweest wil de bank wel elke maand het geld zien natuurlijk.
ja die banken wel… we hebben de overdracht eind van het jaar pas … dus die banken blijven nog even hun handjes ophouden! ach als we alles van tevoren konden weten… We maken er maar van wat er van te maken valt!
Hier twee luisterende oren hoor mini-boy en de rest ook. Dus praat/ typ maar van je af. En ik ken die dagen gewoon even lekker huilen (echt bulderen) soms doen Morgan en ik het samen. Kan pappa zijn meisjes troosten
Groetjes,
Michèle
lief lief lief…
Gelukkig gaat het wel beterder … gewoon af en toe een terugval en dan ff janken en dan lucht het weer op! Gek dat je waterlanders soms zo hoog kunnen zitten…
nog 2 maanden dan ben ik ontzwangerd
halelua nick is alleen nog hangerig en hongerig niet huilerig pffffff
en hij kan weer lachen heel veel
groetjes wendy
Joepie, lekker is dat weer he. Geniet ze en tank lekker even bij voor zover dat kan !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
ja kon bijna wel huilen hhahaahahah lachen lachen lachen
poepen doet ie ook weer minder hij zit nu op 2pap flessen
smorgens en savondseen
en morgen ben ik de hele dag thuis dus kan ik meteen goed merken of ie nog hongerig is
groetjes wendy
super wendy geniet ervan… om fijne / leuke dingen kunnen de tranen ook hoog zitten he… zelfs om een drol in de luier… rollen de tranen over je wangen
Hier nog geen geluksdag geweest… net bericht dat de vader van vrienden plotseling overleden is… oh wat een nare maand…!
Jeetje mini-boy het zit jullie echt niet mee. Jullie hebben de laatste tijd nogal wat meegemaakt.
Heel veel sterkte. en ik hoop dat jullie het nu voorlopig gehad hebben met alle ellende.
Groetjes,
Sandra