Eva's kleding verkopen

Jurian heeft maat 86 grotendeels overgeslagen … vind dit heel erg jammer want had veel kleren in die maat liggen. Ook de kleren voor de bruiloft morgen zijn die maat… maar dat lukt op zich nog wel … na morgen gewoon veel dragen

Lilypie In verwachting Ticker

@Mini-boy
Ik vind tussen 80 en 86 ook heel weinig verschil zitten. Heb laatst voor Dylano t-shirt 86 gekocht en ze zitten net aan, mogen niet krimpen (had geen zin om te ruilen ) Dus shirts worden hier al 92.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Inge, ik had even gezocht op de site en zag inderdaad iets met punten. Maar je bedoelde het toch goed en het leek mij een top-oplossing hoor!

In 80 en 86 zit inderdaad niet zo heel veel verschil. Ik vind 86 soms ook maar net aan zitten. Broekjes heeft Eva nog in 80 en daar kan ze nog lang in, maar shirts heeft ze in 86 en die verwacht ik niet máánden te kunnen gebruiken. Ze heeft korte beentjes, net als mama en langzaam zie ik de verhoudingen bovenlijf- benen dus veranderen. Tot maat 74 liep ze boven en beneden (haha, klinkt raar) gelijk! En mini-pootjes he, net als mama. Papa zegt altijd: ‘Jouw voetjes zijn maar IETS kleiner dan die van mama!’ Niet waar, ik heb 36 en Eva 20!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ook hier bijna geen verschil tussen 80 en 86… Ik haal nu 92 van shirts en 86 van broeken… Heb nu een heel leuk jasje gekregen van mn ouders voor noah maar 110 maar valt wel wat klein uit…ook zo raar… maar goed, deze zomer kan hij hem nog dragen…

Hee Rainbow maat 36 van schoenen?? Ik ook hahaha ik heb bij Noah in de zwangerschap zelfs maat 39 gehad… schijnt dat je anders gaat lopen waardoor je voeten meer gaan zakken en dan langer worden… Jaa heel raar… maar nu heb ik nog gewoon maatje 36 Hoe lang ben jij dan Rainbow??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Melanie, ik ben 1.64 meter en heb altijd kleine voetjes gehad! Eva dus ook. Ik had wel hele dikke nijlpaardhoefjes toen ik zwanger was van haar en kon alleen Havaiana-slippers aan (alleen dat merk, verder paste niks). Als het regende dat het goot, droeg ik die dingen ook. Want ja, ik paste NIKS. Zal wel weer zo gaan vrees ik. De slippers staan al klaar! Ik had wel 36, maar in de breedte leken het meer uitgezakte nijlpaardstampers dus!

Hmm dan heb ik het idee dat ik grote voeten heb nu met mijn maat 38 (bij 1.60)

Groetjes,

Michèle

36/37 bij 1.63

gelijk gebleven in mn zwangerschap

liefs

ooh gelukkig maar rainbow!
maar je hebt ze dus al kunnen verpatsen aan een 2e hands winkeltje? (haha kom ik weer met mn aparte woorden)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Verpatsen ken ik hoor, haha! Nou, ik mag ze in jullie brengen in een doos en dan gaat zij selecteren wat ze wil. Alles natuurlijk, want het is allemaal leuk. Hahaha. Maar dan is het nog de vraag hoeveel zij verkoopt. Daar krijg ik 45% van, dus rijk zal ik er niet van worden. Maar beter iets dan niets he! Wat ze niet wil, geef ik aan een goed doel. Hoef ik er ook niet mee te gaan leuren en dan komen de kleertjes ook goed terecht!

Hier nog een kleine 37 schoenmaat en 1.65

Liefs

Grrrr, ben ik dan ECHT de kleinste hier??? snik snik

maat 36/37 1.54 ik mag bij jullie wel hakken gaan dragen joh!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 22 May 2010 12:49:46

@Rainbow: nee precies, je moet geen miljoenen verwachten
al was dat meer dan welkom hahaha.

@Melanie&Christiaan,
ja dan ben je net een cm 1 a 2 kleiner dan mij… en mn schoenmaat is 38/39

Hahahahahaha dan ben ik waarschijnlijk de grootste met mijn 1,88m en maat 42 van schoenen!! hahahahahhaa

liefs woezel

Hier 1.50 met schoenmaat 35…

Maar even ontopic…over het verkopen van die kleertjes . Rainbow, ik zou gewoon wat advertenties op marktplaats zetten tot je de dozen naar die tweedehands winkel gaat brengen. Wie weet vang je dan nog wat en is het meer dan je bij die winkel zou krijgen Dat je op pagina 20 staat (of verder) zegt niets…er zijn nl. veel mensen die op postcode en binnen een bepaalde straal zoeken (including me…). Heb zelf ook wat advertenties op mp staan en ja, er wordt niet veel op geboden of naar gekeken. Maar pas verkocht ik opeens een cosi dosi (hoofdverkleiner priori en xp) die er al een paar maanden op stond (en voor de prijs die ik er voor wilde hebben) en zelfs boekjes waarvan ik al dacht: die gaan bij het oud papier…

Wat ook wel eens wil helpen is een andere woonplaats invoeren. Wij wonen zelf in best een klein dorpje maar als ik de advertenties plaats onder de woonplaats van oma (waar ons zoontje regelmatig is) dan verkoopt het wel sneller. Ik spreek dan met de kopers een tijd af waarop ik ook bij mijn moeder ben.

Succes!

@Freubeltje, bedankt voor de tips! Wij wonen alleen in Eindhoven en dat zou toch bekend moeten zijn! Ik heb eigenlijk net alles weer weggehaald, maar de foto’s heb ik nog, dus als ik zin heb…Wie weet!

haha hoe komen we eigenlijk zo off topic met schoenmaat en hoe groot we zijn…
eigenlijk hoe klein want de meeste zijn hier toch mini moos

woezl valt mee ik ben 172 heb maat 40/41 dus in vergelijking valt het nog mee
ben al tijden op zoek naar leuke sport schoenen in die maat met een vleugje roze maar nog steeds nie gelsaagd miss morgen in de grote stad even neuzen

kan mij heriineren op de basisschool dat er een meisje was met de normale lengte die toen al maatje 43 had.

ach ja t gebeurd wel vaker dat er heel wat afgewijkt word van het oorspronkelijke topic hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@Bakmama, ik heb wel merkjes, maar niet de hele dure. Dus gewoon Noppies en Mexx. Daar is volgens mij niet erg veel vraag naar hoor? Mensen keken er niet eens naar! Ik stond echt na een dag al pagina’s verderop en dan hadden 4 mensen gekeken. Dan vind ik het te veel werk om alles te fotograferen enzo…Ik ga het nu dus naar een vrouw met een winkel brengen, zij gaat het proberen te verkopen. Ik heb alles nog wel dus, al ga ik ook wat afgeven aan een vriendin. En van sommige maatjes heb ik niet echt heel veel meer!

he super bakmama ga gelijk even kijken zou ik dan eindelijk gaan slagen??

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag