Eva's kleding verkopen

Wat jammer dat het op deze manier niet gaat lukken je kleding te verkopen. Kan me voorstellen dat je alles eraf gaat halen. Op die manier schiet het niet op en kost het je alleen maar heel veel tijd.

Ik denk idd niet dat mensen veel waarde hechten aan merkkleding voor die kleintjes. Ik heb in ieder geval nog nooit merkkleding voor Tim gekocht. Ga altijd naar C&A, Hema, H&M en Prenatal ofzo. Vind het zonde van mijn geld, omdat ze er toch heel snel weer uit zijn en de kleding van deze winkels vind ik ook erg leuk.

Groetjes,
Sandra

Nee, ik had ook wel van die oliliytassen en die waren gigaduur. Als je die op MP zet, bieden mensen er 3,- voor. Ook wel domkoppen die de waarde van dure merken gewoon niet zien hoor. Soms zie je ook dat mensen op MP heel veel geld willen voor iets en dat loopt dan helemaal niet. Ik zet alleen iets op MP als ik het niet erg vind om er weinig voor te krijgen. Hoewel mijn oude karretje nog véél opbracht en daar om werd gevochten, haha. Ik kreeg er veel meer voor uiteindelijk dan bij de garage! De winkeltjes die ik had gezien, die dus kleding in kopen, willen geen Wibra- en Zeeman aannemen. Wel HEMA. Blijkbaar ligt er dan toch wel ergens een grens ofzo? Er is wel vraag naar merkkleding hoor, zeker weten, ik ben niet de enige sukkel die dat koopt natuurlijk haha, alleen is het na het dragen net zo weinig waard als een goedkoper setje. Dat dan weer wel! Net als Olily. Niet voor niks failliet, want het is megaduur en slijt net zo erg als andere merken en niet-merken! Dat zal ik zelf dus nooit meer kopen! Ik blijf gewoon Noppies, Lief- en HEMA-fan, alleen koop ik gewoon wat minder! Dat lijkt mij voor mijn vriend ook een mooie deal!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Als ik al duurder koop is het eigenlijk alleen villa Happ. Ik heb denk ik maar 2 of 3 dingen van noppies. Jammer dat Eef net zo groot is al Morgan anders zou ik wel kijken

Groetjes,

Michèle

@Sannn, ik heb het al verwijderd. Ik stond al op pagina 20 en zo ver kijkt helemaal niemand! Wat vind je precies leuk? Hou je bv van jurkjes? Ik heb in 74 echte zomerkleding, dus bv een jurkje met spaghettiebandjes of een topje. In 80 wordt het meer herfst/winter. De kleding op MP was trouwens alleen 50 en 56, verder was ik nog niet gekomen en alle moeite ga ik dus zeker niet doen! Pfff. Ik had voor Eva allemaal vrij felle kleurtjes, zoals fuchsia rose en aqua enzo, want die staan haar beter dan echt beige ofzo. Mail me anders even, wat je zoekt? Misschien kunnen we dan even kijken? Ik heb al een deel beloofd aan een vriendin (toevallig vandaag omdat ik haar aan de lijn had haha), maar er zal vast nog wel wat overblijven en ik zal ook wat leuke stukken (zoals dat zo mooi heet hihi) voor jou achterhouden! Ok?

@Sandra, nog even over de merkkleding. Ik behoor niet tot de moeders die 50,- uitgeven voor 1 t-shirt he? De prijzen van Prenatal en Noppies liggen niet al te ver uit elkaar, dat scheelt misschien 2,- per truitje. Ik vind Prenatal ook niet zo goedkoop hoor en de kwaliteit vind ik helaas belabberd. Heel snel wasbolletjes. H&M vind ik ook wel leuk, daar zag ik laatst een gaaf Barbapapa t-shirt! Ik ben geen mama die in ‘het hoge segment’ koopt, zoals laatst in een winkel in Eindhoven: 109,00 voor 1 jurk! Duh! Echt niet dus he!

quote:
@Sandra, nog even over de merkkleding. Ik behoor niet tot de moeders die 50,- uitgeven voor 1 t-shirt he? De prijzen van Prenatal en Noppies liggen niet al te ver uit elkaar, dat scheelt misschien 2,- per truitje. Ik vind Prenatal ook niet zo goedkoop hoor en de kwaliteit vind ik helaas belabberd. Heel snel wasbolletjes. H&M vind ik ook wel leuk, daar zag ik laatst een gaaf Barbapapa t-shirt! Ik ben geen mama die in 'het hoge segment' koopt, zoals laatst in een winkel in Eindhoven: 109,00 voor 1 jurk! Duh! Echt niet dus he!

Het was ook niet als een aanval bedoeld hoor Rainbow. Iedereen moet voor zich weten hoeveel geld ze aan kinderkleding uitgeven en waar ze dit kopen. Jeetje 109 eur voor een jurkje, echt bizar veel. Je zou toch denken wie heeft er zoveel geld over voor een jurkje. Haha ik dacht trouwens wel dat de kleding die je kocht aan de hogere kant was, maar dat valt dus wel mee Prenatal vind ik de kwaliteit idd ook niet altijd even goed. Het verschilt heel erg, maar veel koop ik er niet meer. H&M en C&A zijn hier het meest favoriet. Hema kocht ik vroeger veel, maar voor de leeftijd die Tim nu heeft zie ik daar weinig leuke jongenskleding. Wel weer leuke meisjeskleding.

Groetjes,
Sandra

Ik kan niet wachten tot ik met morgan naar de cool cat kan. Das altijd mijn favo winkel geweest moet ik ook weer eens voor me zelf gaan kijken

Groetjes,

Michèle

Vanaf maatje 92 toch Michèle?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wij krijgen meestal HEMA kleding van Oma toegezonden en daar zijn we haar heel dankbaar voor. Hier kun je over het algemeen alleen dumpkleding kopen die uit zakken komen die de eerste wereld naar ons toe heeft gestuurd. EN bedankt! Nee kleding hier is moeilijk, maar ben blij dat Jada het eerste kleinkind is en dat al haar 5 tantes graag wat (zak) geld opofferen om ons leuke dingen toe te sturen.

@ michelle ja geloof het wel. Liep er laatst langs met haar maar ze was moe dus ik heb hem even overgeslagen.

Groetjes,

Michèle

Nou, Rainbow, een grote postzegel op die kleren en naar malawi sturen dus!

Twee vliegen in 1 klap!

Hahahaha kom even niet meer bij!

Rainbow, ik heb een vraagje. ZOals de meesten hier misschien wel weten, is mijn zus zwanger. Ze is nu 35 weken, dus over 5 max 7 weken hebben wij een klein poppetje er bij in de familie. En het leuke is, is dat ze ook al weten wat het wordt, het wordt een meisje!!!
Ik ben eigenlijk bezig met een 10 dagen pakket te maken, en ik vroeg mij af of ik wat kleertjes mag over nemen van jou, maat 68 en hoger? De kleine meid wordt 24 juni verwacht dus tegen de tijd dat ze maat 68 heeft, zal het wel richting de herfst gaan, dus t-shirtjes kunnen dan nog wel, met een lange mouwen romper ofzo.
Zal ik jou mailen? en zou je eventueel wat foto’s dan kunnen laten zien, mijn zus heeft een andere smaak dan ik, bv geen letters op kleren, vind ze niet mooi! hahaha

liefs woezel

@Woezel, ik heb vandaag contact gehad met een vrouw die een tweedehands winkeltje heeft en ik ga de kleertjes naar haar toe brengen. Zij wilde geen zomerkleding meer, want vanaf juni gaat ze al winterdingen zoeken. In 62 en 68 heb ik dus alleen herfstdingen en die heb ik dus al met haar besproken. Maar…ik heb in maat 50-56 wel twee hele lieve jurkjes die Eva bijna niet gedragen heeft. Een rose van Esprit en een wit geborduurd van Mexx. Echt heel schattig. Er zitten van die onder-/luierbroekjes bij en jouw nichtje kan die jurkjes zeker aan van de zomer. Dat Espritjurkje valt als 56-62 en past ze dus en dat van Mexx moet ook wel lukken. Bij Eva stonden ze echt mooi! Ik kan ze in die winkel niet kwijt. Als je me je adres mailt, wil ik ze wel naar je opsturen? Je mag ze zo van me hebben.

@Sann, ik heb alvast even in de plastic bak gekeken en héél veel zat er niet in. Een paar stoerdere broekjes en shirts en nog wat. Toen Eva 74 had, was ze flink aan het kruipen en die kleding was blijkbaar al vrij gehavend en ik heb toch best veel weggedaan zag ik na een blik op de ‘collectie’. Maar ik heb wel een paar jurkjes nog (o.a. een wit met spaghettiebandjes) en een topje (met spaghettiebandjes) met bijpassend kort broekje . Die mag jij ook zo van me hebben. Ik weet alleen niet of het helemaal jouw smaak is, want er zitten geen rouches ofzo op?

Ik heb toch vooral kleding van toen Eef nog niet kroop, die sleet/slijtte (?) niet zo erg. Dat zie je dan als je alles weer eens tevoorschijn haalt. In 74 had ik veel weggedaan…En die 62/68/80-jes gaan dus naar de winkel en ik heb dus ook al wat aan mijn vriendin beloofd. Maar misschien kan ik toch nog iets aan jullie kwijt? Ik geef het dan liever aan jullie dan dat ik het weg ga gooien! laat me via de mail even iets weten, ok?

Gewijzigd door - Rainbow op 19 May 2010 20:51:41

Heel erg bedankt!! Ik heb je een mail gestuurd met mijn adres!
Suoer dat je op die manier nog anderen gelukkig kunt maken. Heb zelf ook al zitten te denken, voor het geval wij ooit een 2e krijgen, en het zou een meisje worden, wat we dan met de kleertjes van Bo doen. Hij heeft zo giga veel kleding, wat tevens dus ook vrij weinig gedragen is, dat ik het zonde vind om weg te gooien, en dan liever een ander er blij mee wil maken. Maar goed, er is op dit moment nog geen sprake van, dus dat iets wat in de toekomst misschien nog gaat spelen.

liefs woezel

Ik denk dat het vooral weggeven wordt. In die winkel moet ik ook maar kijken wat er verkocht wordt en ik mag alles pas in JULI brengen! Maar ja, dan heb ik liever dat mensen die ik ken (jullie dus hahaha) er nog wat aan hebben!

@Woezel, zal zo eens kijken! Ik heb volgens mij ook nog een ander lief setje. Die bak staat alweer terug op zolder, maar daar duik ik wel even voor je in!

@Sann, ja dan heb je hier niet zo heel veel aan. Emily kan ook geen 500 topjes aan van de zomer! Staat wel leuk, maar is zo zielig he als het regent en 12 graden is! Mocht ik nog iets tegenkomen in een andere bak, dan weet ik je te vinden!

Ga nu gauw even een ijsje halen buiten!

@Sann, heb even gegoogeld op die Van de Ven. Jammer dat zij hier niet zitten, want dat Bakkaboe zag er heel tof uit, wat je zegt!

@Sandra, weet ik toch joh! Hahaha, als ik hier thuis zou komen met een jurkje van 109,- zou ik een maand geen eten krijgen, hahaha! Daar hoef ik thuis écht niet mee aan te komen! Nee, de t-shirts die ik koop zijn hooguit 14,95! Maar ja, die koop ik dan wel véél en dan is het nog duur he, haha. HEMA vind ik super voor baby’s, maar voor Eva vind ik het nu ook wat minder worden. Het valt ook klein. Ik had laatst een vestje in 86 en ze krakte er echt uit. Een hemdje gekocht daar voor 4,95 (!) en dat is 92 en zit goed!

@Michele en Michelle, Ik vind Cool Cat zelf wat te stoer, koop er zelf ook nooit. Behalve toen ik 14 was, een knalrose lange blouse en een knalgroene driekwart broek! Zodra Eva 92 heeft (wat nog heeeel lang duurt), duik ik de Shooby Shop in, voor Jilly & Mitch! Betaalbaar en heel leuk!

Welke maat heeft eef nu?? Morgan zit nu in 86 dus nog 1 maatje. Van de winter kunnen we denk ik naar Cool Cat en bristol

Die twee winkels die jij noemt hebben we hier niet, maar wel zat andere. H&M heeft ook leuke dingen voor de kleine meisjes.

En ik ben gek op stoer, stoer maar meisjesachtig enne het hoeft niet allemaal CC te zijn natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

@ Rainbow, Hebben jullie ook geen Tuunte in de buurt? Daar verkopen ze ook Bakkaboe. Anders moet je ff googelen op bakkaboe, dan krijg je nog meer verkoopadressen.

Groetjes Natasja

hmm de regels zijn veranderd Rainbow, had nog es op de site gekeken.
je ruilt voor punten ofzoiets. snap er niks meer van, vroeger kon je gewoon daar kleding heen brengen en zij bekijken de waarde, en van die waarde kun je het dan weer ruilen of je betaald een klein bedrag bij.
maargoed nu mag je dus maar 4 stuks per week brengen. en je moet je nog lid maken ook! slecht idee dus
haha anders was dat bij mij in de buurt had je op de koffie gekunnen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker