Eva's kleding verkopen

Nu ik weet dat ik een jongen krijg, vraag ik me af wat ik met de bergen kleding van Eva moet. Ik kan het zo afgeven aan een goed doel, maar ik vind dat toch wel zonde. Zeker omdat ik vrijwel alleen merkkleding heb, van Noppies en Mexx enzo. Alles ziet er nog heel mooi uit. Ik hoef er niet veel voor te hebben, maar alles is mee genomen natuurlijk. Ik kan het op Marktplaats zetten, maar wat is dan slim: alle setjes los verkopen, bv voor 5,- voor een broekje met truitje of 2,50 voor een los truitje/broekje/jurkje of alles in een partij op maat aanbieden? Geen idee wat ik daar dan voor moet/kan vragen?

Ik ken wel iemand die weer iemand kent die de kleertjes goed kan gebruiken omdat ze het niet breed schijnt te hebben. Maar ik ken haar zelf niet en het schijnt dat zij dan toch wel eisen stelt aan de kleding. Wat ik dan apart vind, als je alles kunt gebruiken? Dat voelt voor mij niet zo goed. Het zou anders zijn als het bv een goede vriendin van mij is, waarvan ik weet dat ze blij is met de kleertjes…Maar ja, nu zit ik met heel veel kleding in alle soorten en maten. Ik wil het eigenlijk toch wel kwijt! Het meeste is echt voor een meisje…

Iemand goede ideeën? Verkooptips? Wat is een gangbare prijs voor een setje/item?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ik zou het idd eerst via marktplaats proberen. Als het niet verkoopt kunje het altijd nog aan een goed doel geven. Je kunt het per partij verkopen en er misschien bij zetten dat je het ook los verkoopt. Zo voorkom je dat iemand het pakket niet koopt omdat niet alles zijn/haar smaak is… Ik zou het zelf wel los verkopen denk ik, maar als je echt veel hebt is het wel een gedoe met foto’s maken en plaatsen.

Vwb de prijzen. Ik zou laten bieden (dus geen prijs vermelden). Als je een bieding krijgt, kun je zelf bekijken of je het daarvoor wilt verkopen.

Groetjes Natasja

Ik zou er gewoon een pakket van maken en dan even op marktplaats kijken wat er een beetje gevraagd word. Als mensen dan toch alleen 1 setje daarvan willen dan mailen ze vanzelf wel.
doe je bijvoorbeeld 5 setjes voor €30,- De mensen gaan er natuurlijk toch altijd onder bieden.
Houd wel rekening met verzendkosten he zodra het niet meer door de brievenbus past betaal je daar ook €6,75 aan.

Groetjes

wat je kan doen is per maat een pakket samenstellen en dan daarbij zetten dat je ze ook los verkoopt. zet iig bij elke advertentie … kijk ook eens bij mijn andere adv voor andere maten en setjes.ik zou trouwens laten bieden je kan dan wel een start bod geven
idd als je weinig te besteden hebt moet je ook geen eisen stellen.
mijn kids hebben geen merk kleding alleen merk schoenen
ik vind het te duur en onnodig en daarbij krijg ik ook heel veel en wat ik niet leuk vind geef ik naar de kledingbank

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Je kunt het ook per maat doen. En dan op je bed ofzo leggen en er dan een foto van maken.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben ook de Darling Market met snuffelbeurs. Als je zoiets hebt dan kun je het daar ook verkopen. Bij ons houd het in voor 25 euro een kraam huren en dan verkopen, maar daar moet je wel zin in hebben. Enne voor MP ik zou zelf iets van een site maken waarnaar je kan verwijzen zo kun je er ook foto’s bij plaatsen zo verkoop je denk ik makkelijker.

Groetjes,

Michèle

Kijk, dat zijn tips waar ik wel iets mee kan! Ik zou best een kraam willen huren, alleen dan moet je dus voor meer dan 25,- verkopen om weer uit de kosten te zijn. En een site maken…eh, hoe moet dat? Ik kies denk ik toch maar voor MP en dan voor een pakket. Ik maak dan wel meerdere foto’s van setjes en zeg dan dat alles ook los te koop is. Ik ga er eens over denken. Eerst maar eens kijken wat unisex kleding is, er zal vast wel íets bij zitten wat mijn ventje ook aan kan!

Enne… ga e rniet vanuit dat je veel verkoopt!
Het kan goed lopen hoor, maar er is zoveel te koop op marktplaaats, dat iemand maar toevallig op jouw pagina moet komen.

Enne… anders hou ik me voor over een paar jaar aanbevolen (mits ik een meisje krijg)

Liefs, Anne

ik kan je 1 ding vertellen, ik heb rico’s kleding op marktplaats gezet toen (ook veel noppyies mex, nike etc) maar ik kreeg alleen biedingen van turkse mensen en die mailde dan: voor 15 euro wil ik het komen halen, maar ga er niet meer dan 25 voor uitgeven.
(verdorie ik had 3 dozen vol kleding! inclusief baby bad met standaard, die kussen dat hij op zijn zij moest slapen ipv op de rug vanwege die kiss… en ik had nog vanalles ertussen BEKIJK HET DAN MAAR!)
ik heb het daarna weer opnieuw erop gezet en weer opnieuw en het hoogste wat er uiteindelijk aan uitgegeven wilde worden was 30 euro.
je kunt hetp roberen maar ik vind het de moeite niet waard om het op marktplaats te dumpen

oh
wat je wel kunt doen
naar een ruilwinkel brengen
hier in helmond zit in ieder geval een ruilwinkel, dan kun je b.v. meisjes kleding voor jongenskleding ruilen.
soms moet je dan nog ietsje bijbetalen omdat je betere kwaliteit krijgt ofzoiets maar dat hoeft ook nog niet eens zo te zijn.
misschien is dat wat? als marktplaats enzo niet werkt?
of je plaatst je advertentie hier op Ikkeben in het zwanger topic?

en ik denk dat je ongeveer een schatting moet maken van: wat heb ik allemaal hoeveel van wat. gewoon een schatting maken.
stel jij hebt er (ik noem maar wat) 250 voor betaald voor dat pakket kleding
verkoop je het voor 100 ofzoiets.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik weet een goede deal Rainbow… Als ik nu een meisje krijg, ruilen we qua kleding… jij alles van Noah ik alles van Eva hahahahaha

Nee gekheid hoor…Ik denk dat je via MP nog wel ver komt hoor… zo ben ik deze keer ook aan mn positiekleding gekomen… had voor weinig geld leuke kleding… en dat van een hele nette vrouw…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik heb nog even lopen denken rainbow, maar hebben jullie geen tweede hands winkeltjes in Eindhoven?? Die geven misschien niet de hoofdprijs omdat ze het nog door moeten verkopen, maar je weet wel zeker dat je er vanaf bent. Ik weet in Den Haag namelijk een zaakje dat alleen maar tweede hands merkkleding verkoopt en omdat jij toch best van de merk bent.

Groetjes,

Michèle

Marktplaats heb ik nog nooit een vervelende ervaring mee gehad moet ik eerlijk zeggen. Dus wat mij betreft is dat een optie. Mocht je ze zo echter niet kwijt kunnen en niet met iemand kunnen ruilen of zo, zou je ook een asielcentra er heeeeeeeeel blij mee maken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat een goede tips allemaal. Kijk, ik koop ook weleens wat via MP en ik bied wel altijd een normale prijs. Maar als ik zelf eens iets verkoop, komen mensen aan met een belachelijk bod. Ik had ooit zo’n Sultana pop te koop. Ik had die gratis, maar een man wilde hem dolgraag hebben voor 15,-! Kijk, da’s mooi! Ik had ook eens Oililytassen te koop, die al gauw 70,- hadden gekost. Ik had als minimale prijs 10,- maar mensen kwamen dan toch nog aan met 3,-. Donder dan maar op inderdaad, net wat Inge zegt. Dan gooi ik ze nog liever weg. Ja, echt! Mensen willen vaak goed en duur spul voor een habbekrats. En ik vraag al niet veel, bij mij kunnen mensen voor 5,- dus al een heel setje Noppies of Mexx kopen. Lijkt me een mooi prijsje?

Ik moet eens rustig nadenken wat ik doe. Op MP staat zo vreselijk veel en de concurrentie is inderdaad moordend wat dat betreft! En dan heb ik ook nog het probleem dat ik echt niet van de tweedehands ben. Ik vind alles er snel verwassen uitzien. Dus ruilen is voor mij eerlijk gezegd niet echt een optie… Ik kreeg gisteren ook weer wat tweedehands kleding van iemand en die kleertjes gaan bij mij meteen de zolder op, eventueel voor het kdv. Het was mijn smaak ook helemaal niet. Maar die moeder zei: ‘Als je het niet wilt, gooi je het maar weg’ en ik durfde niet te zeggen dat ik het niet wilde… Mijn vriend heeft wel gezegd dat ik véél minder moet gaan kopen dan voor Eva, want twee kinderen in de dure merkjes vind hij overdreven en hij heeft ook wel gelijk! Gelukkig ben ik ook dol op de HEMA! Ik denk dat ik het dan maar gewoon op MINDER houd, uiteindelijk heeft zo’n kind ook niet ik weet niet hoeveel in de kast te hebben en als hij er uit is gegroeid, komt er toch geen derde meer.

Ik wil misschien wel even in die winkel in Hellimond kijken Inge, dus kun je me mailen waar die is? Wie weet is dat wel iets? Maar dat moet ik wel even met mijn eigen ogen zien dan, haha! Dat zou wel wat zijn, ben ik alles ook kwijt. Weggeven aan een goed doel is altijd een optie, dat doe ik wel altijd met onze kleren! Maar deze kleertjes vind ik toch te mooi en bijzonder om in een zak te proppen. Al krijg ik er zeker weten niet veel voor, die illusie heb ik niet, beter iets dan niets. Kan ik toch weer een paar shirtjes kopen voor onze kleine man!

Nogmaals: bedankt voor de verkoop- en ruiltips. Ik ga er echt even goed over denken!

Ik weet over 8 weken of het een meisje wordt (of een jongen) dus … hou me altijd aanbevolen om er een nette prijs voor te bieden. Heb zelf helemaal niks van een meisje in huis…

Jongenskleding heb ik hier weer overvloed van… veel blouse en stoere broeken. Die mag je gerust (als ik je foto’s mail) overnemen. Maar … dat ligt er dus aan of het hier een jongen of meisje wordt… !!!

Ik zou inderdaad even googlen of via goudengids.nl om een tweedehands kinderwinkel te zoeken bij jou in de buurt. Een vriendin van mij heeft ook altijd goede merkkleding voor haar kinderen gekocht en wat ze niet meer passen gaat naar zo’n winkeltje, misschien dezelfde die Michele bedoelt. Ze krijgen er een redelijke prijs voor en andere mensen zijn er voor weinig toch ook weer blij mee. Jij bent dan af van al die mensen die aan je deur kunnen komen en je weet op een gegeven moment zeker dat je een hoop kwijt bent (die winkeltjes hoeven, net als jij, ook geen verwassen kleding…)

Van Nora’s kleertjes kom ik makkelijk af! Mn zus is zwanger van een meisje. Hoop dat ik tegen de tijd dat die kleine er is ook zwanger ben en snel weet wat het wordt. dat zou praktisch zijn. Heb haar al een hele berg kleding gegeven die ik sowieso niet meer wil, maar als ik nou toevallig een jongetje mag verwachten over een tijdje, dan kan ze al Nora’s kleertjes krijgen. En dat is veel…

Rainbow, succes met het bedwingen van je koopdrang…

@ liske die ik bedoel zit in de weisenbruchstraat.

Groetjes,

Michèle

@michele: hmm… weet niet precies waar ie zit, ben er zelf nooit geweest. Ze woont in Scheveningen dus zit wel redelijk aan de goede kant van Den Haag. Geen idee hoeveel van die winkeltjes er zijn. Zal het eens aan haar vragen.

liefs

Ja er zijn er inderdaad een heel aantal. Ach ging mij meer om Rainbow hoor, ik wil mijn kleertjes nog niet wegdoen

Groetjes,

Michèle

Nou, ik heb gisteravond de plastic boxen eens tevoorschijn gehaald. Er zat eigenlijk bijna niks in wat jongens ook aan kunnen! Ik heb de mooiste kleertjes geslecteerd en op MP gezet. Gisteravond rond 23.15 uur. Vanmorgen stonden mijn setjes al op pagina 5 en inmiddels al op 10! En er wordt hooguit 6x naar gekeken. Ik bied soms al iets aan voor 5,- maar zelfs dán willen mensen het niet. Het loopt voor geen meter! Ik had niet anders verwacht, want je wordt doodgegooid met kleding op MP, maar toch! Ik haal alles vanavond maar weer weg denk ik, want dit heeft echt geen zin. Ik heb wel nog een opkoopwinkeltje gevonden in een dorp vlakbij waar mijn ouders wonen. Ik ga het daar eens proberen en anders wordt het een goed doel. Mijn vriendin kende een site waar ze kleren weggeven aan moeders in de bijstand. Dat vind ik wel een goed doel! Duidelijk is wel dat zelfs merkkleding echt geen hol meer waard is en dat ik voor mijn zoontje dus echt niet meer zoveel ga kopen!

[img]http://bd.lilypie.com/z6Pzp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

ja, het niet echt een goede investering van je geld, kinderkleding!

Lang leve de Hema en de H&M…

Succes met de verkoop! Ik ga even spieken, toch rustig op mn werk…

liefs