Nu ik weet dat ik een jongen krijg, vraag ik me af wat ik met de bergen kleding van Eva moet. Ik kan het zo afgeven aan een goed doel, maar ik vind dat toch wel zonde. Zeker omdat ik vrijwel alleen merkkleding heb, van Noppies en Mexx enzo. Alles ziet er nog heel mooi uit. Ik hoef er niet veel voor te hebben, maar alles is mee genomen natuurlijk. Ik kan het op Marktplaats zetten, maar wat is dan slim: alle setjes los verkopen, bv voor 5,- voor een broekje met truitje of 2,50 voor een los truitje/broekje/jurkje of alles in een partij op maat aanbieden? Geen idee wat ik daar dan voor moet/kan vragen?
Ik ken wel iemand die weer iemand kent die de kleertjes goed kan gebruiken omdat ze het niet breed schijnt te hebben. Maar ik ken haar zelf niet en het schijnt dat zij dan toch wel eisen stelt aan de kleding. Wat ik dan apart vind, als je alles kunt gebruiken? Dat voelt voor mij niet zo goed. Het zou anders zijn als het bv een goede vriendin van mij is, waarvan ik weet dat ze blij is met de kleertjes…Maar ja, nu zit ik met heel veel kleding in alle soorten en maten. Ik wil het eigenlijk toch wel kwijt! Het meeste is echt voor een meisje…
Iemand goede ideeën? Verkooptips? Wat is een gangbare prijs voor een setje/item?
Groetjes Rainbow, trotse mama