Eva

Ik moet het even kwijt hoor. Gisteren ging Eva in bad en we waren het badje aan het laten vollopen. We hadden haar al uitgekleed en ze kwam aangekropen om te zien hoe ver het water al stond. Ze ging bij het badje staan, in haar kleine kontje, helemaal in haar blootje. En toen vond ik haar toch een partij LIEF! Zo met haar krulhaartjes. Ik pakte haar vast en voelde haar warme lijfje en haar ribbetjes. Toen had ik ineens zoiets van: ‘Wat ben je toch een mooi lief kind!’ Ik werd spontaan verliefd op haar! Misschien vinden jullie dat wel raar (denk het niet jullie kennende), maar ik werd helemaal overspoeld door liefde!

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/3X3yp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Heerlijk he??

Wij gaan vaak samen in bad, en als je dan zo’n knuffel krijgt van dat blote dametje, genieten!

Sommige momenten (bloot of niet ) is het net of je hart ontploft van de liefde.

Dan maken sprongen, poepluiers, gezeur en stoutdoen ineens NIETS meer uit! heerlijk!

Lilypie - Personal pictureLilypie

Dat hebben we indd allemaal, anders zouden we een hekel aan onze kinderen krijgen de superlieve momenten tegenover de mooie momenten dat maakt het zo mooi

Liefs Michelle

Bavianen hebben konten, baby’s hebben billetjes.

Groetekes, Sje

Haha, ja… vaak zijn ze op zijn schattigst, met die lieve kleine babybilletjes
Of als ze ineens heel lief naar je lachen…mmm… heerlijk dat gevoel!!
Liefs, Anne

Morgan is sinds kort op de knuffeltoer echt dan loopt je hart ook helemaal over ja.

Groetjes,

Michèle

Haar lieve BILLETJES dan Sje! Of soms zeg ik ‘haar broodjes’.

Lilypie Tweede Ticker

haha wat schattig!
nee ik begrijp je volkomen, ik heb dat dan ook altijd, baby billetjes zijn zo schattig en als ze dan gaan staan benen wijd uit elkaar en beetje gebogen knietjes zovan: ik wil wel maar lukt nog niet helemaal.
haha en dan die lieve vetrandjes bij de beentjes.
uhuh ik snap helemaal wat je bedoeld. knap zijn ze he!

Rainbow… lief is dat hé!!

Als Jurian in zijn romper aan zijn bedje staat dan heeft hij ook zo’n hangbillen… super…!! Zat vanmorgen ook te genieten hoor… vooral als hij daarbij zo’n lieve lach op zet…

Vanmorgen naar de oppas in de auto zeg ik : Gaat Jurian lief spelen? Roept hij ineens heel hard JAAA… en dan een diepe zucht … moest gewoon traantje wegpinken. Hij zegt (tot nu toe) allemaal Jaaa … zucht… Jaa … zucht… Dus dan wordt het leuk… Is Jurian mama’s ventje? Jaaa … zucht…

Gewijzigd door - mini-boy op 11 Sep 2009 15:14:41

haha mini-boy dat is echt lief ook!
ik zei dat ooit tegen het cb,
ze wilde persee (vervanger pff) dat rico uit werd gekleed zodat ze m kon onderzoeken, ik zei: gisteren heeft de ka hem al onderzocht en er was niks aan de hand". ik had m net ook weer aangekleed omdat ie gewogen werd enzo en vond een onderzoek niet nodig.
toen ik dus wat moeilijk deed, deed zei ook moeilijk en achteraf toch maar dr zin gegeven tegen mijn principes in…enfin aan het eind van het liedje zei ze dus: sorry dat je m weer uit moest kleden"
ik zo: ja je wilde zijn knappe billetjes gewoon een keer zien"
was grappig bedoeld maar kreeg me toch een snauw: WAAR ZIE JIJ MIJ VOOR AAN?! IK HOU ME NIET BEZIG MET DAT SOORT PRAKTIJKEN!!"
ik schoot echt in de lach en zei; nou weinig gevoel voor humor heb je"
ook met mij een keer toen ik nog baby was, hadden ze mij gemeten, en de maand erop was ik dus “kleiner” toen zei mn moeder van: oh dan zal ik het water van het bad wel te heet hebben gehad…"
die vrouw zo: WAAAAT??? WAAR BEN JIJ MEE BEZIG??"
mijn moeder zei toen ook van: het was maar een grapje hoor!

pff
even afgedwaald haha

zal de kinder beschermer even bij jullie langssturen Inge want zulke dingen kan echt niet

Whaha… die heeft ook weinig humor in haar gat
Liefs, Anne

haha, nou het was juist zo; ze dacht dat ik HAAR beschuldigde en ging zo in de verdediging dat ik zoiets had van; heb je iets te verbergen??

en idd geen humor! haha

Oh ik heb zo’n dierenarts gehad. Mijn kat was ziek en bleek een leverinfectie te hebben. Gelukkig niks ernstigs dus ik zeg nou meid das geen whiskey meer voor jou. Dus zij heel voorzichtig: ‘mevrouw u weet toch dat u dat niet aan een dier mag geven’, Ik heb haar alleen maar aangekeken en gezucht

Groetjes,

Michèle

hahaha, ik zie dat gezicht van jou al helemaal voor me michele
als je dat zegt.
gniffel gniffel lach in mijn vuistje

Ik had een bloedserieus gezicht Inge

Groetjes,

Michèle

hahahaha juist

@ Inge en Michele: hahaha, snap nou dat sommige mensen niet dezelfde humor hebben en dat sommigen iets gewoon niet begrijpen! Zo van: whiskey geven aan een kat, dat dóe je toch niet? Wij kennen jullie beter en ik vind ze dus helemaal geweldig! Ik had die koppen wel willen zien! Ook die opmerking van Inge’s moeder over het badwater…héél gevat!

[img]http://b2.lilypie.com/3X3yp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

haha, tja je moet iets zeggen he, ze zeuren altijd zo over niks dan denk ik van: moeten ze ook tegen dat soort dergelijke opmerkingen kunnen

Inge als ze humor hebben dat zeurde ze niet.

Rainbow ik ga me niet afvragen of mensen humor hebben dat merk ik daarna wel

Groetjes,

Michèle