Eva op dezelfde tijd wakker maken?

[quote]

Wil niet zeggen dat ieder kind het zelfde is Maar ik geloof niet dat een kind onder de 2 jaar met 35 min slaap overdag toe kan

@ christa
Dat ben ik ook met je eens Maar onder de twee jaar liggen ze echt langer dan 35 min op bed Ook mijn kereltje slaapt niet de volle twee uur Maar hij rust ook uit van wat kletsen met zich zelf Even geen prikkels
En een kind van rond de twee of ouder heeft soms geen slaap nodig idd Maar wel een rust moment En meestel kost het wat strijd voor dat ze zich hier aan overgeven (helaas)
En het is aan jou als ouder om daar niet aan toe te geven Soms kost dit een wel een kleine week en zit je als ouder tanden knarsend op de bank Tot de dag aanbreekt dat de kleine smurf het snapt
Als het na een dag of 8 niet veranderd dan is het waarschijnlijk zo dat een kind er echt geen behoefte meer aan heeft Maar tot die tijd …
Grt Linda

Lilypie Second Birthday tickers

@ ieppon.
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het wel heel vervelend als hij wakker is/wordt en begint te huilen om dan maar te deneken: blijf maar tot half 3 huilen - je moet in bed blijven.
Ik weet dat hij niet meer in slaap zal vallen ne van al dat huile/krijsen word hij alleen maar weer extra moe zodat hij het NOOIT tot de avond vol kan houden van de moeheid van die anderhalf uur huilen…snap je?

Vanmorgen was het hiet trouwens al kwart over 5!..gaapgaap!

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker

Geef je gelijk Danielle. Morgan wisselt met slapen. Gister slaapt ze 2 x 1.5 uur. Maar kan best zijn dat ze vandaag denkt bekijk het en dat ze nu alleen een slaapje doet en vanmiddag niet meer. Dan kan ik haar in der bed houden maar daar wordt ze echt niet blijer van. Beneden is ze wel moe (want ze is stront eigenwijs) maar wel gezellig en dan leggen we haar vanavond wel wat eerder zeg maar.

Hier was het overigens half 8 Ze was wel eerder wakker, maar ik heb gezegd dat ze nog even moest slapen om 6 uur wintertijd voor haar was het 7 uur natuurlijk. Heeft ze zowaar nog even gedaan en toen was ze om 7 uur weer wakker en om half acht (eigenlijk half negen) was ze het zat. Toch netjes. Maar ze wordt nu wel door pappa op bed gelegd.

Groetjes,

Michèle

hey Michele,

Ben jaloers…

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker

Sorry Danielle. Zal vragen of ze Aaron even belt en uitlegt wat uitslapen is.

Groetjes,

Michèle

Hier was het vanmorgen 4.30 uur nieuwe tijd. Maar dat vonden we echt veels te vroeg, dus aangegeven dat 'ie nog even moest gaan slapen. Weer neergelegd, speen gegeven en muziekdoosje aan en weggegaan. Eerst flink protest (want was natuurlijk voor hem 5.30 uur, heel gewoon om dan wakker te worden), maar na 45 minuten huilen ongeveer sliep 'ie om 5.30 uur weer. Tot 6.45 uur!!! Da’s 7.45 uur oude tijd!! De stouterd kan het dus wel. Dus dat weten we nu ook weer, gewoon laten huilen dus, dat gaan we vanaf nu proberen. Is die wintertijd toch nog ergens goed voor.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan moppert soms ook Mriek, maar wij laten haar dus ook lekker gaan…
En hier werkt het

Groetjes,

Michèle