Grrrr. Ik had nét een nieuwe mobiel, een gave rose. Ik had 'm op tafel gelegd en Eva had 'm te pakken gekregen. We gingen boodschappen doen en ik legde Max in de kinderwagen. Hoor ik: ‘Krrrrr’, kijk ik, staat mevrouw met mijn mobiel over de muur te schrapen! Aaaaa! Alsof het een verfafkrabber was. zo gebruikte ze 'm! Ik pakte 'm meteen af en was heel boos op haar. Er is nu al wat ‘verf’ af en er zitten krassen op. Ik baal enorm!
Eva heeft er een handje van om net nieuwe dingen te beschadigen, zoals onze net geverfde muur. Daar zitten vetvlekjes op. Op de nieuwe tafel (hebben we net een jaar) zit stift die er niet af wil, net als op onze leren stoel. Het is natuurlijk een kindje dat niet snapt dat iets veel geld kost, maar dat neemt niet weg dat ik er soms wel van baal dat ons huis er na een jaar al niet meer zo goed uitziet…Jammer is dat!
Hebben jullie huizen ook van die kindersloopsporen?
Ik heb Eva daarna wel gezegd dat ik boos was en haar toen een kus gegeven. Daarmee is het dan ook klaar. Ze zei nog: ‘Mama boos, telefoon’ en ze maakte een schraapbeweging. Hopelijk laat ze het voortaan. Ik koop straks wel meteen een beschermhoesje!
Groetjes Rainbow, trotse mama