Eva een té coole jumpsuit heeft?

Ik had 'm natuurlijk helemaal niet nodig! Maar ik liep door de H&M en daar zag ik ze opeens hangen! Te coole jumpsuits (dus een broek met een lijfje eraan zeg maar, een soort pak) met bloemetjes! Gaaf. En lekker goedkoop. Ze hielp zelf mee met aantrekken. In de 86 zwom ze nog, maar gelukkig hing er ook een 80 en staat haar echt goed! Ik liet me bijna verleiden om nog een Barbapapa T-shirt en een jurkje te kopen, maar ik hield me in. Opa is zaterdag jarig, dan gaan we bbq-en. Ik trek Eva dan haar nieuwe pak aan. Ze is dan echt hippperdepip! En dat voor 12,95 voor een hele jumpsuit! Ik ga maar weer eens vaker naar de H&M!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Foto!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Klinkt goed. Idd: pictures please!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Effe wachten tot zaterdag dan he!

Ik wil ook een foto!!
Enne… je hebt dus wel barbapapa shirts gevonden Rainbow?

Liefs, ANne

Klinkt stoer!

Is het al uitverkoop bij de H&M trouwens?

Groetekes, Sje

Is dat zo’n soort pyamapak, met rits van voren? Ik vond dat soort dingen namelijk zo makkelijk tot een jaar of 1,5. Jada liep in niets anders, geen onhandige riemen, of blote buik, lekker warm aan 1 stuk! Nee daar houden wij wel van, en dan is zo’n bloemetjes motief natuurlijk helemaal gaaf.

We wachten tot zaterdag hoor!

Ik heb ook bij h&m gekeken naar die Barbapapa-shirts, maar helaas niet meer in maat 92 (draagt Erik nu). Alleen voor de kleinsten, helaas…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Foto’s please enne klinkt heel retro

Groetjes,

Michèle

Nee, er zit geen rits in. Het is een soort wijd pakje, met van dat elastiek in het middeltje. Van achteren met knoopjes. Wij hadden vroeger inderdaad van die pakken met rits, maar deze heeft dat dus niet. Het is een beetje pof en dan met spaghettiebandjes.

Die t-shirts van Barbapapa hadden ze inderdaad hier bij H&M. Witte en blauwe. Ook al zo gaaf en 6,95 dacht ik. Jaja, die H&M bevalt me wel, want het was niet eens uitverkoop!

Ik bestel bijna elke maat online bij H&M omdat maat 92 en 98 in de winkels vaak uitverkocht zijn. Misschien tip voor Mriek?

Ik dacht dat die shirts er gewoon niet meer waren vanaf maat 92, dat ze niet meer gemaakt worden voor de grotere maten zeg maar. Maar zal eens op internet speuren, iig bedankt voor de tip mini-boy!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat gaaf rainbow! echt leuk ik ben benieuwd naar de foto’s.

@malawimamajada
ohja en een ander woord voor jumpsuit is ook wel boxpakje volgens mij?? misschien ken je dat wel

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik heb gekeken op de online shop van H&M, maar helaas…Barbapapa is er echt alleen voor baby’s tot en met maatje 86. Hierna helaas niet meer. Zeker niet stoer genoeg ofzo voor grotere kinderen… Balen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Inge niet helemaal Een boxpakje heeft aangenaaide voetjes en een jumpsuite niet. Das gewoon een pak uit een geheel, zou wel heel raar staan als ik voetjes aan mijn jumpsuite zou hebben

Groetjes,

Michèle

Balen zeg… Ik moet eerlijk zeggen dat ik die jumpsuit helemaal niet ken. Ben nl ook benieuwd naar de foto’s…

Ik snap h’m!

Hé, barbapapa is hardstikke stoer!! haha

Pas zag Seth een jongetje met een barbapapa trui in het speeltuintje en toen ging hij dat jongetje in zijn buik prikken: Mama, diedie!! haha Hij herkende het gelijk.
Het jongetje vond het minder leuk…

Liefs, Anne

Ha ha ha arm jongetje. Wat deed die overigens??

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha arm jongetje. Wat deed die overigens??

Groetjes,

Michèle