Het jongetje ging een beetje piepend naar zijn moeder kijken, haha!
Dus papa heeft Seth maar snel weg gehaald
Liefs, Anne
Het jongetje ging een beetje piepend naar zijn moeder kijken, haha!
Dus papa heeft Seth maar snel weg gehaald
Liefs, Anne
Een jumpsuit is nu weer helemaal in. Het is echt een pak aan één stuk! Kennen jullie wel een catsuit? Dat is ook zoiets, alleen dan veel strakker! De suit staat niet op de site van H&M, dus ik zal morgen wat foto’s maken! En er zitten inderdaad geen voetjes aan, haha, dan is het een boxpak en dat is natuurlijk niet tof meer voor een bijna 2-jarige lady!
Jammer van de shirts, dat ze die niet hebben in 92! Ik had niet naar de maten gekeken bij H&M trouwens…Maar Eva heeft nu al zo veel, dat ik dat shirt maar laat zitten. DENK IK.
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik had al op de site van H&M gekeken, nieuwsgierig als ik ben… kon em ook niet vinden. Lijkt me wel erg schattig en lekker voor haar in de zomer, dus dacht misschien haal ik em ook wel voor onze kleine prinses.
Ben benieuwd naar de foto’s. Maar misschien dat ik morgen wel even langs de H&M ga…!
liefs
Ik vind Barbapapa ook stoer hoor, begrijp me niet verkeerd. Voor álle leeftijden. Maar bij H&M denken ze daar blijkbaar anders over.
Groetjes,
M
Roep ik hier dat er een foto komt…wil Eva niet poseren! Ze kwam 's ochtends in de jumpsuit aangelopen en zag dat ik klaar stond om een foto te maken. Ze riep: ‘Nee-nee-nee!’ en rende weg! Ik deed meerdere pogingen, maar ze weigerde te poseren! En als ze zat te spelen zag je de jumpsuit niet goed. Ik had één foto waar ze stond, maar daar huilde ze en dat vond ik ook zo zielig. Zelfs opa heeft geen duidelijke foto waar ze op staat en waar je haar pak goed op ziet! Sorry ladies, maar mijn dochter zal straks vast niet als model in een catalogus te zien zijn! Ze moet er niks van hebben, van kleding showen!
Hahaha, ze had 'm vorige week aan, maar toen wilde ze ook al niet op de foto, omdat het bloedjeheet was! En nu ligt 'ie in de wasmand, want ze had flink gepoept in haar bloemetjespak! Bah! Ik blijf het proberen, maar mevrouw laat zich moeilijk fotograferen, tenminste, zó dat je het pak goed ziet!