Rico is flink met zijn eten aan het rommelen.
Hij wil weer helemaal niet eten en doet ook moeilijk over zijn melk drinken.
hij gooit het gelijk op de grond zodra het voor zn neus ligt.
of hij eet 2 hapjes en gooit het dan weg.
dan pak ik het af en geef hem een waarschuwing.
bij de 2e keer dat het gebeurd krijgt hij geen kaasje na het eten en bij de 3e keer krijgt hij uberhoudt niks meer.
zijn fruit hoefde meneer ook al niet.
Ik heb gezegt dat hij zoiezo geen kaasjes meer krijgt als hij zo doorgaat en dat hij na 1 waarschuwing zonder bord eten zit.
Gisterenavond wilde hij alleen eten als hij daarna een kaasje kreeg.
tja haha dat werkte wel, maar dan nog met moeite.
Hij is nog steeds wel goed op gewicht, maar dan vraag ik me weer af: hij is nooit al zo’n hele goede eter geweest (altijd maar de helft van alles) hoe zou het dan zijn als hij wel alles opeet wat hij mag hebben, dan zou hij te zwaar zijn!!! lijkt me een beetje raar… hij krijgt overdag ook niks overdreven, hij krijgt gewoon 2 bekers melk, (s’ochtends en s’middags) om 10 uur krijgt hij roosvicee , en om 3 uur krijgt hij dan ook nog een beker appelsap,
na het avondeten krijgt hij wat water en voor het slapen mag hij ook een paar slokjes hebben.
meer hoeft ie ook niet want ook daar laat hij sinds gisteren meer als de helft van staan.
ohja en een kleinigheidje krijgt hij ook s’middags, meestal is dit een kaasje, of een bisquitje.
maargoed we hebben echt al veel geprobeerd, het boeit hem werkelijk geen reet als ik zijn eten afpak.
dan zegt hij: goedzo! (!!!)
Gewijzigd door - MamavanRico op 20 Nov 2010 13:51:34
Gewijzigd door - MamavanRico op 20 Nov 2010 13:56:17