Wat jammer Rainbow dat jij het niet getroffen hebt met je kraamhulp. Gelukkig zo te lezen zijn jullie ervaringen ook alleen maar postief. Ook dus met een 2e, dus ik ben benieuwd. Ga het in ieder geval nog vragen bij de intake, maar die heb je hier pas 4 weken voor je uitgerekende datum. Wel snel dus Liske en Kringeldingetje dat jullie die een paar weken geleden al gehad hebben.
@Mini-boy, wat jammer dat Jurian niet met de hulp wilde spelen. Gelukkig speelt Tim gewoon alleen, dus dat zal wel goedkomen. Het voelt voor mij namelijk niet goed om hem meteen de 1e week al de hele week van huis te houden. Niet aanvallend bedoeld hoor, want als het niet anders is dan is het niet anders. Maar wil hem eigenlijk gewoon thuishouden. Op die ene dag na dan dat hij altijd naar de creche gaat.
Ik heb je mail ontvangen mini-boy, ik ga je morgen een mail terugsturen.
@marmama, wat leuk dat je nu al de garantie hebt dat je dezelfde kraamhulp hebt. Wij mogen ook voorkeur opgeven en dat hebben we ook gedaan. Maar ja het is maar afwachten of ze op de tijd dat ik bevallen ben ook vrij is. Want kan me voorstellen dat ze geen weken beschikbaar wordt gehouden alleen om voor diegene te kramen die dit hebben aangegeven. Tenslotte weet je maar nooit wanneer je gaat bevallen. Dus ja als diegene die je hebt opgegeven beschikbaar is krijg je die, maar ze worden niet speciaal vrijgehouden.
Groetjes,
Sandra