...Erik voor het eerst

met de trein is geweest?

Hij is al tijden gefascineerd door treinen, maar jammer genoeg voor hem hebben wij een auto en zijn we nog nooit met hem in de trein geweest. Vandaag was het dan zover! Dinsdag is opa-en-oma-oppasdag en zij wonen vlakbij het station. Lopend erheen en dan naar het volgende station, 20 minuten verderop. In de stationsrestauratie daar een broodje gegeten en weer terug. Hij vond het super. Zie foto’s.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ooh Mriek wat een lieve foto’s!
Rico is toen hij nog geen jaar was al met de trein geweest maar had er totaal geen benul van
aan erik te zien maakt het nu wel degelijk indruk dus ik denk dat we binnenkort ook maar weer is een reisje maken

Oh wat leuk zeg! Je ziet hem echt genieten
Hier zijn treinen ook helemaal hot sinds we met de trein naar plopsaland zijn geweest. Ik ga binnenkort eens een keker met Joey naar Hengelo. Zelfde als Enschede, en maar 7 minuten met de trein, maar wel leuk om je kind dan zo te zien genieten!

Groetjes Anouk

Wat een leuke foto’s. Hij heeft het echt naar zijn zin gehad zo te zien. Jesse is denk ik wel jaloers op Erik hoor. Hij wil ook met de trein. Nu krijgt hij voor z’n verjaardag een houten trein met rails. Hopelijk is hij daar ook blij mee.

Liefs

Moet je zeker doen Inge, dat vindt Rico vast leuk! Erik vond het idd ook heel tof!

Da’s idd een lekker kort reisje Anouk, goed te overzien met zo’n kleine vent. En het is zeker waar: als zij genieten, vinden wij het ook leuk. Cliché, maar ja.

Haha kikie, dat is toch een hartstikke mooi alternatief? Een houten trein? Die heeft Erik dan weer niet

Groetjes,
M

Erik mag wel bij Jesse komen spelen hoor! Vind het wel een heel leuk idee dus misschien binnenkort met de echte trein.

Liefs

Haha, misschien doet Erik dat ook nog wel een keer!

Groetjes,
M

oh wat een leuke foto’s! Hier is ie nog te klein voor zoiets, althans het zal niet zoveel indruk maken als bij Erik, maar ik kijk echt uit naar de tijd dat wij dit ook kunnen!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Leuk, das echt genieten voor deze leeftijd! Nora is nog nooit met de trein geweest, maar is al helemaal blij met de bus en de tram (inderdaad met oma, wij doen alles met de auto of op de fiets)

Mooie foto’s, je ziet ze allebei genieten

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Oh wat leuk … en wat geniet opa er ook van!!!

Ah wat een lieve foto’s, je ziet gewoon dat hij geniet.
Leuk hoor…

Gr Patries

Super foto’s.
Waar kinderen blij van worden, zo simpel.

Sarah gaat al vanaf 10 weken mee in de trein, ik hoop dat ze het als alles wat beter binnenkomt nog steeds zo leuk en spannend vindt als Erik

Ik ben wel eens met S. (7) naar mijn moeder geweest, van Limburg naar Rotterdam. Vond hij super. Ik had een kaart van NL uitgeprint en aangegeven waar we waren, hoe de trein rijdt en ik welke steden hij stopt.

@mama_snoekie, als ik wel naar Enschede ga, pak ik mijn spullen al in in hengelo, is idd zó voorbij. Haha.

Lilypie First Birthday tickers

Wat lief!!

Liefs Michelle

Thanks iedereen voor de reacties!

Opa genoot ook zeker. Iemand dacht trouwens dat hij de vader was van Erik. Hallooooooo zeg! Oké, in biologisch opzicht kan het allemaal, maar doe even normaal.

@Sannn, ik heb ook wel foto’s van oma met Erik hoor, maar oma vindt zichzelf altijd stom op foto’s staan en ik wil haar sparen door die foto’s niet op internet te zetten. Lief van mij, hè? Maar de foto’s van haar met Erik zijn wel in de minderheid hoor, op zich heb je wel gelijk …

Groetjes,
M

Ooooo, wat een schattige foto’s! Vooral dat ze samen op het perron op de trein staan te wachten! Erik in zijn stoere rode jasje! Echt leuk dat ze weg zijn geweest!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ga ik zeker doen Mriek! vandaag hebben we de bus in ieder geval al gehad maar die ziet hij al zovaak

Hier ook zo’n treinenfreak. Ze kan morgen haar lol weer op als we naar oma en opa gaan. Overigens wordt vliegen hier ook zo gewaardeerd vooral als er turbulentie is

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: leuk hè? Hij heeft het er nog over.

@Sannn: Nathan beledigd, haha. Opa vond het wel een compliment? Mijn vader kreeg er wel een egoboost van, haha.

@Inge: ook leuk! Wij zitten eigenlijk nooit in het OV, dus voor Erik is dat echt super. Hij zou de bus ook super vinden denk ik!

Groetjes,
M

Eva is nog nooit met het OV geweest. Wel in het vliegtuig en dat was de heenreis wel en de terugreis niet zo’n succes. Ik wil wel een keer met haar treinen, dat vindt ze vast leuk! Vandaag hadden wij een heel groot schilderij gekocht, dat niet in mijn Panda kon. De klep moest open en dat ding moest op de achterbank. Toen hebben we Eva heel illegaal op mijn schoot gezet, terwijl papa reed. Ze kwam aan alle knoppen en trok aan de versnellingspook, maar ze vermaakte zich wel. Ze vond het gaaf, maar ja…het mag natuurlijk niet en we gaan deze stunt dus niet herhalen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oeh Rainbow, da’s gedurfd! En dat allemaal voor een schilderij, moet wel een heel mooi ding zijn

Wat leuk Sannn, dat Nathan opa zo graag helpt. Zijn Nathan en opa ook dikke vrienden? Hier is het opa voor en opa na, heel leuk. Misschien dat mensen het daarom ook denken? Ach, en nou zijn de opa’s van tegenwoordig toch vast ook wel een stuk hipper dan onze opa’s vroeger. Mijn vader draagt nog een spijkerjackie, haha.

Groetjes,
M