Wat een leuke foto’s. Vooral die waar Erik met z’n handjes gevouwen gespannen uit het raam zit te kijken,Opa er met een goedkeurende blik over z’n schouder naar dat kleine manneke te kijken, fantastisch!
Groetjes Carolien.
Wat een leuke foto’s. Vooral die waar Erik met z’n handjes gevouwen gespannen uit het raam zit te kijken,Opa er met een goedkeurende blik over z’n schouder naar dat kleine manneke te kijken, fantastisch!
Groetjes Carolien.
Leuk zeg!!
Seth is nog nooit in de trein geweest, maar de bus en tram vind hij ook leuk.
Enne… hier is opa het ook helemaal
Liefs, Anne
@Carolien, die handjes zie ik nu pas. Inderdaad, helemaal van de spanning in elkaar gevouwen. Ach gos, haha!
@Anne, trams hebben we hier niet. Lijkt me voor Erik ook wel gaaf! Toch eigenlijk wel zielig voor Erik dat we zo weinig met het OV (hoeven te) reizen, moeten we gewoon vaker doen. Bus en tram zijn de volgende dingen die we moeten uitproberen!
Groetjes,
M
@Mriek: oh ja rico boeit het eigenlijk helemaal niet meer haha, wij zitten dan weer bijna nooit in de auto omdat ik er gewoonweg geen heb, dus als hij daar in zit vind hij het weer helemaal geweldig en is het broem broemmmmmm brrrrrrroemmm!! en alles wat hij ziet vind hij dan een stuk boeiender ineens. haha gek he
@Inge, zo zal het wel werken inderdaad. Alles wat nieuw is vinden ze gewoon interessant. Voor Erik zijn auto’s heel gewoon en voor Rico niet. Voor Rico is OV maar saai, maar voor Erik is het het meest boeiende op de hele wereld. Vin’k eigenlijk heel logisch!
Groetjes,
M
Wat een leuke foto’s.
Fijn dat hij het zo leuk vond. Tim vind treinen ook zo leuk, maar heb er nooit aan gedacht eens met hem de trein in te gaan. We zijn volgende week nog vrij, dus leuk idee om dan eens met Tim ergens heen te gaan met de trein.
Groetjes,
Sandra