Erik kruipt!

Het is dan eindelijk zover, sinds vanmorgen kruipt Erik! En waar was ik toen hij het voor het eerst deed? Net even naar de bakker, ik was volgens m´n vriend echt nét een paar seconden de deur uit. Zul je altijd zien, haha. Gelukkig had papa de mobiele telefoon binnen handbereik en heeft ´ie er een filmpje van gemaakt. Kon ik toch nog meegenieten. Leve de moderne technologie!

En hoeveel moeite het hem heeft gekost om het te gaan doen, hoe makkelijk het hem nu lijkt af te gaan. Alsof ´ie nooit anders heeft gedaan. Ben dus heel trots!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha goed zo Erik ga zo door…

Enne Mriek dat wordt lopen

Groetjes,

Michèle

Zucht. Dat realiseerde ik me tien seconden nadat ik was bijgekomen van de eerste blijdschap…haha! Goed voor die ene vetrol die er nog steeds zit!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Oke dan ga ik je nog een ilussie armer maken. Die is er ook niet 123 af

Groetjes,

Michèle

Lieve Erik,

Ik heb van je moeder gehoord dat je kan kruipen. Ik ben echt heel erg trots op je en mijn mama ook. Kruipen is echt heel leuk hoor, want nu kan je overal bij komen. Hihi ook aan dingen waar je helemaal niet aan kan komen.

Enne niet vertellen hoor dat ik stiekem dit berichtje schrijf, want mama denkt dat ik lig te slapen.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Lilypie

Yeahhhhhhhhh wat goed Erik

Zie je Mriek het komt allemaal vanzelf toppieeeeeeee

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

@Michele: moest dat nou? Je ontneemt me alle hoop!

@Michelle: de natuur regelt zichzelf inderdaad. Ik was er al van overtuigd, maar had af en toe toch m’n twijfels…die zijn nu weer verdwenen! Haha.

He Tim, ik heb al heel veel plannen over waar ik heen ga kruipen. Ik ga proberen om de planten uit de vensterbank te trekken en de brokjes van de katten op te eten. Niet tegen mijn mama zeggen hè? Hihi, dat is wel een beetje stout hè. Ach, ze vinden ons toch wel lief, wat we ook doen. Is dat bij jouw mama en papa ook zo? Groetjes van Erik!

hoera weer een mijlpaal en nu op naar het lopen!

groetjes Gytha

Hihi nee hoor Erik ik ga niks tegen je papa en mama zeggen. Ik doe zelf ook wel eens dingen die niet mag. Maar dan moet je daarna gewoon heel lief gaan lachen. Dat doe ik ook en dan wordt het voor je papa en mama heel moeilijk om boos op je te zijn.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Lilypie

Broertjes … niet te snel hé … ik kan het niet bijhouden… Jullie zitten/kruipen/lopen/fietsen… weet je wat ik doe?? ik ROL alleen… mama vind het niet leuk… is soms verdrietig … doet oefeningen maar… ik vind het wel makkelijk… kom er zo toch ook. Dus broertjes mijn mama is beetje jaloers op jullie tempo… maar gunt het jullie heel erg… is stiekem ook heel trots dat jullie dat allemaal al kunnen…

Sorry Mriek, ik zal niks meer zeggen anders ontneem ik je meteen alle lol. Enne ik hoop alleen maar dat Erik niet zo vindingrijk is als Morgan.

Oh ja Erik als je kattenbrokjes pikt moet je wel even overleggen met de kat want ik deed het toen er een aan het eten was. Dat vond ie niet leuk. Hij deed me geen pijn, maar ik werd wel opzij geduwd en hij ging meteen pappa en mamma roepen en toe was ik erbij.

Groetjes Morgan

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor de tip Tim! Da’s vast een goeie inderdaad. Hihi.

Lieve mama van mini-boy, mijn mama dacht ook dat ik het nooit meer ging doen. En ineens deed ik het toch! Jurian gaat jou ook gewoon verrassen ineens, ik denk dat hij net doet alsof hij het niet kan, terwijl hij het wél kan. En net als jij denkt dat het écht nooit meer gaat gebeuren, gaat Jurian het doen. Wedden?

Haha Morgan, dus jij had ruzie met de kat? Dat wil ik niet, ik vind ze stiekem ook nog wel een beetje eng. Bedankt voor je tip, ik ga dus brokjes eten als de katten niet in de buurt zijn. Waren ze lekker trouwens?

Knuf van Erik!

Ja dat vond ik niet zo leuk want de katten zijn gewoonlijk wel lief voor me al lopen er sommige wel weg als ik aan kom kruipen. Maar wij hebben heeeel veeeel katten wel 5. Maar de brokjes zijn een beetje hard en mamma haalt ze weg als ik ze hebben wil want ze is bang dat ik blauw wordt of zo anders.

Kus, Morgan

Groetjes,

Michèle

Wauw, vijf katten! Wij hebben er drie, dat vind ik al veel. Haha, blauw worden is niet mooi hè? Net als de Smurfen. Die vind ik wel leuk om te kijken op televisie, maar zelf ben ik liever gewoon en niet zo blauw.

Doei Morgan!

JOEPIE GO ERIK GO ERIK!!

wauw knap hoor dat je kan kruipen, maar vind t wel een beetje gemeen hoor dat je niet op je mama hebt gewacht. maarja als je t ineens doorhebt, kan je moeilijk gaan wachten natuurlijk, dat snap ik wel. ikke kan t ook echt nog niet hoor, ik schuif lekker op m’n buikje in rondjes. ik krijg die benen maar niet onder m’n lijfje. ach zo kom ik er ook wel hoor, maar ik blijf wel oefenen hoor want dan kom ik ergens natuurlijk wel veel sneller.

dikke kus
Lindsey

liefs,
Rinske

Ik heb nog nooit smurfen gezien erik. Wel de aardslak op babytv. Die leert mij allemaal dingen de natdingens, zo van buiten met planten en beestjes. Heel leuk. Maar die is bruin net als mijn benen van de zon. Enne ik zie niet alle 5 katten tegenlijk hoor. 2 wonen er boven. Die zijn al oud. Mamma noemt ze de oude bessen. Ik heb vandaag ook hele oude meneren gezien in oude auto’s mamma zegt dat wij vrij zijn door hun maar dat snap ik allemaal nog niet zo. Ik vond ze wel leuk met die glimmende speltjes en ze zwaaide allemaal en iedereen ging klappen.

Enne lindsey komt wel hoor, als jij zo ook vooruit komt is het toch ook goed, Ik vond het alleen allemaal langzaam gaan en nu ben ik snel. Alleen als ik moe ben niet,

Groetjes,

Michèle

He Lindsey, ik had ineens m’n knietjes opgetrokken en toen kon ik het. Ik denk dat jij het straks ook wel kunt hoor, dat zou wel leuk zijn voor mama en papa. Dan zijn ze heel trots en krijg jij heel veel kusjes!

Morgan, ik weet niet wat een aardslak is. Ik ken alleen maar een koe, een kip en een konijntje. Oh ja, en een smurf. En ook wel een hondje en een poesje en een vis. Dat is best wel veel hè? Een aardslak klinkt een beetje vies. Klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad vandaag trouwens. Wat zijn speldjes? Ik ben net bij opa en oma in het babybadje geweest, maar daar heb ik in gezeten en heb heel erg met water gespetterd. Nu moet oma vanavond de hele badkamer dweilen, zoveel water ligt er nu. Haha!

Dag dag!

Een aardslak is een beestje met een huisje op zijn rug en hij woont buiten in de tuin, hij eet blaadjes en zo en ze zijn glibberig. Wij hadden er veel in de tuin want ze hadden baby’s gekregen.
En speldjes zijn dingen die meneren en mevrouwen krijgen als ze iets heel goeds doen in een oorlog. Mamma zegt dat ze meeldailjes heten.

Groetjes,

Michèle

huh wat zijn knietjes???

Wat is een oorlog? Dat ken ik niet. En zo’n slak ken ik ook niet, maar wel makkelijk dat 'ie altijd een huisje bij zich heeft. Ik ben denk ik niet sterk genoeg om mijn huis op m’n rug te dragen. En een meeldaailje klinkt als iets wat je kan eten.