Erik kruipt!

Is als mensen heel erg ruzie hebben erik. En deze mensen dingen die ruzie stoppen. Dat was best stoer, alleen nu zijn ze heel oud want die ruzie was al heel lang geleden maar hij was zo erg dat iedereen het nog weet.

en ik weet niet of je die meeldailjes kan eten, ik mocht er ook niet aan likken van mamma want ze waren ver weg. Misschien mag ik aan die van mijn opa likken want die heeft ze ook. Die moest ook ruzies stoppen en zo.

Enne slakken zijn wel stoer en die huisjes zijn niet zo zwaar denk ik anders zijn ze heel sterk.

Groetjes,

Michèle

Oh, ruzie ken ik wel. Dat is als mensen boos zijn hè? Papa en mama zijn soms boos op mij, maar dat duurt gelukkig nooit lang. Als ik dan iets liefs doe, dan is het zo weer over. Slim van mij hè?

Enne Morgan, wat heb jij een stoere foto zeg! Je lijkt net een bokser. Ik durf denk ik geen oorlog met jou te maken…

Ja das als mensen boos zijn. Pappa en mamma zijn dat ook wel eens op mij, maar mamma trapt er niet in als ik lief lach. Ze zegt dat ik niet grapjes moet maken omdat dat niet leuk is. Maar grapjes is toch leuk. Pappa is wel vaak niet meer boos als ik schattig doe.

Enne ja stoer he. Mamma had gezegd dat ik morgan ali was, maar dat snapte ik niet, Maar ik ben heel lief hoor erik. Ik doe toch ook lachen op de foto.

Groetjes,

Michèle

Dat is zo, jij lacht heel lief. Wil jij mijn vriendinnetje worden?

Mijn mama trapt daar wel bijna altijd in, als ik lief lach. Jouw mama is echt wel slim, dat ze dat niet doet. Gelukkig is jouw papa iets minder slim, hihi. Hier trapt papa er juist nooit in, mijn papa is heeeeel slim.

Ja hoor dat wil ik wel, alleen moet ik niks tegen teun zeggen dat ik mijn vriendje op het dagverblijf. Daar doe ik altijd kopstoten mee en zo.

Ja mijn mamma is wel slim maar dat vin ik niet zo leuk. Pappa vin ik wel leuk. Die doet ook spelen met mij. Mamma ook, maar die doet mij ook in bed stoppen en zo. Al is slapen ook wel heel leuk. Ik heb het net 3 uur gedaan want ik was wezen zwemmen met pappa en mamma en dat was heel leuk. En ik heb gebubbeld in een rond bad. Dat was grappig.

Groetjes,

Michèle

Dan hoop ik dat jij goed geheimpjes kan bewaren voor Teun, want ik wil geen oorlog met hem. Leuk dat jij mijn vriendinnetje wil zijn Morgan!

Wat gaaf dat jij hebt gezwommen en met bubbels hebt gespeeld! Mijn papa en mama zeggen dat wij dat straks in de vakantie ook gaan doen. Ik weet niet wat vakantie is, maar papa en mama zeggen dat ze dan niet naar het werk hoeven en ze de hele tijd bij mij zijn. We gaan ook eind juli nog naar Center Parcs, ik weet niet wat dat is, maar dan zijn we niet thuis. Dat weet ik wel. En daar heb je ook een zwembad. Ben jij niet bang om te zwemmen? Ik vind het denk ik wel leuk, want ik vind water helemaal niet eng. Ik vind eigenlijk niets eng, behalve soms vreemde mensen. Ik vind jou niet meer eng hoor, jij bent juist lief!

Nee ik zeg niks tegen teun, anders wil hij niet meer met mij spelen denk ik en ik vind teun ook lief en hij speelt goed, alleen wint hij wel met kopstoten van mij.

Pappa en mamma hebben wel eens vakantie genomen maar ik ging toen wel naar de creche, zij gingen uitrusten en zij zeggen dat dat met mij niet kan. Ik ben namelijk altijd heel vroeg wakker zegt mamma. Ik vind niet vroeg want het is ligt buiten en dan is er een nieuwe dag. Alleen mamma zegt dat ik weer kan slapen maar zij niet en dan worden ze wel eens moe. Maar nu gaan ze straks 3 weken niet werken en ik mag dan ook thuis zijn. Al zegt mamma dat ik voor mijn verjaardag wel naar de creche ga want zij moeten boodschappen doen, ik weet niet eens wat verjaardag is. Maar op de creche is het gelukkig wel leuk en iedereen is lief voor mij en jij bent ook lief hoor erik.

Groetjes,

Michèle

Ik ga ook wel eens naar de creche en dat papa en mama dan gaan uitrusten. Nou ja, eigenlijk alleen mama. Ze gaat dan lekker slapen en dingetjes voor haarzelf doen. Ik vind dat niet erg, want daarna is ze altijd extra blij en heeft ze heel veel geduld met mij.

Wauw, dus jij bent bijna jarig! Ik ben net jarig geweest, was leuk joh! Een verjaardag heet dat inderdaad. Dan krijg je heel veel kusjes en cadeautjes en gaat iedereen een liedje voor je zingen. Echt tof hoor, dat vind jij vast ook leuk. Het is helemaal niet eng, alleen maar heel gezellig en je wordt heel erg verwend. En je mag taart eten! Mijn eerste keer, het was heel erg lekker. Ik hoop dat jij ook een mooie taart krijgt.

Wat goed van Erik!!! Ja leuk is dat he…ineens kunnen ze het en dan lijkt het alsof ze nooit anders gedaan hebben. Op naar de volgende grote stap…en dat zal inderdaad zijn eerste stapjes worden. Staat hij al wel in de box enzo??

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja dat heeft mijn mamma ook. Een slipperdag is dat toch? En ik vind het alleen maar gezellig op de creche.

En dat klinkt wel leuk verjaardag. Doen we dat wel vaker dan?? Want ik wil wel vaker taart denk ik. Ik heb vnadaag voor het eerst buiten gegeten. Ik had pasta en pappa deed iets roken en hij deed er vlees op. Dat gingen pappa en mamma opeten. Ik heb stukjes brood gekregen ook en ik mocht met me pop buitenspelen. Dat was wel leuk. Eigenlijk moet ik slapen, maar ik wil niet, Ik heb al veel geslapen vandaag. Ben wel moe maar ik wil niet slapen. Mamma is nu niet zo blij met mij.

Groetjes,

Michèle

@Saro: hij trekt zich op aan de spijlen van de box, maar dan zit 'ie nog wel op z’n knietjes. Staan lijkt nog ver weg, hij zet er nog geen voetje bij neer ofzo. Maar dit kruipen is voor eventjes alweer genoeg, haha.

Oeh Morgan, dat klinkt alsof jij lekker hebt gegeten. Ik heb ook pasta gehad, spaghetti bolonjeeze ofzo. En jij dus ook, lekker hoor. Ik snap niet goed wat jouw papa en mama dan hebben gegeten. Iets met rook? Klinkt niet zo lekker. Jouw verjaardag is maar één keer per jaar, dat is maar weinig hoor. Ik moet eerst nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel nachtjes slapen voordat ik weer verjaardag heb. Maar taart eten kan ik denk ik wel vaker, maar dan vast niet van zo’n mooie taart. Haha, een slipperdag? Mijn mama noemt dat een huispakdag.

Erik, pappa ging dingen in brand steken en toen vleesjes erop leggen. Ik mocht geen vleesjes maar wel stukjes brood. Die heb ik op de grond gegooid voor de volgels. Niet tegen mamma zeggen hoor. Zij denk dat ik heb smikkeld.
En taart klinkt wel lekker. Ik moet vanmiddag ook naar een verjaardag. Van tante mirjam. Pappa en mamma willen eigenlijk niet. Zij vinden haar niet zo leuk, maar mamma had het over verplichtingen of zo iets. Maar misshien als ik heel lief naar mamma kijk mag ik ook al taart proeven.

Groetjes,

Michèle

Brand? Vlees? Klinkt niet heel lekker. Brood wél en wat lief dat jij het aan de vogels gaf. Ik denk toch dat ik het zelf had opgegeten hoor. Ik zal niets tegen jouw mama zeggen Morgan!

Oeh, je moet echt proberen om vanmiddag taart te eten! Echt, is zo lekker! Jij kan heel lief kijken toch? Misschien bij je papa proberen, hihi. Ik hoop dat het lukt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee is niet vaarlijk met vuur en vlees. Pappa zegt dat het lekker is en mamma eet ook heel veel. Veel meer dan ik. En ik hoefde niet meer brood erik ik had al gegeten toch.

En ik heb een stukje kersenvlaai gekregen. Maar dat was een beetje zuur en ik was moe dus ik had een rode mond. Was net een clown zei mamma. Ik wilde je nog wel vertellen gister maar we waren laat thuis en ik was zo moe dat ik lekker naar bed gegaan was.

Groetjes,

Michèle

Oké, als jij zegt dat eten met vuur niet gevaarlijk is dan geloof ik jou Morgan. Ik ben benieuwd wanneer ik met vuur ga eten!

Lekker dat jij taartje hebt gegeten! Wat is een clown? Ik weet nog veel niet hè. Geeft niet dat je gelijk ging slapen, dat is logisch als je moe bent. Dan vertel je het gewoon later en dan weet ik het ook, toch?

Dag lief dinnetje!

Moet je aan je pappa vragen. Pappa’s zijn meestal van het vuur. Hier wel tenminste. Dan krijg je vleesjes en lekker salades en zo. Jij mag al alles eten ik nog niet.

En een clown is iemand met verf oop zijn gezicht. Soms zijn ze leuk. Mijn mamma vind ze niet leuk, ik weet niet waarom wil ze niet zeggen. Want ze wil dat ik ze wel leuk vind als ik dat wil. En ja dat is waar, jij bent echt lief.

Groetjes,

Michèle

Ik zal mijn papa dan ook eens vragen naar het vuur. Hij lust wel graag vlees, dus ik hoop dat hij dan ook met vuur vlees wil maken. Spannend! Mag jij nog niet alles eten dan? Oh nee, dat mocht ik ook niet toen ik zo jong was als jij. Maar nu wel. Ik vind alleen niet alles lekker, soms krijg ik nog wel eens zo’n lekker potje. Die lust ik heel graag!

Weet je? Volgens mij is die meneer bij de Mek ook een clown (weet niet hoe je dat schrijft, maar mijn papa en mama gaan daar soms heen). En daar staat ook iemand met verf op zijn gezicht bij de deur. Weet jij wat de Mek is? Ik vind clowns wel leuk. Jouw mama is een beetje gek dat ze die eng vindt. Dan moet je haar maar goed beschermen!

Dikke kus!