Erik eindelijk loopt?!

JAAAAA! Vanavond, net terug van het kdv, laat meneer zich (nadat Sesamstraat was afgelopen) ineens van de bank zakken, komt terecht op z’n rug (niet zo’n elegante landing), gaat staan en loopt naar de televisie. Zonder enige aanmoediging of initiatief van ons! En ik liep natuurlijk net de kamer uit, dus zag de eerste echte pasjes niet eens. Maar prompt daarna zegt Erik (die inmiddels weer zat): “Nog een keer.” Hij gaat weer staan en loopt de kamer rond. Ondertussen als een echt apie allemaal keelklanken slakend van trots en wij (lees: mama) joelend van enthousiasme. Ben er schor van.

Snel gegaan nog. Nu zien hoe 'ie het morgen doet.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

JOEPIE!!!Top gedaan Erik.

Fantastisch he…net of het de normaalste zaak van de wereld is, hahahaha
Ik denk dat hij dit wel gaat volhouden hoor! Morgen lekker met hem stappen door de kamer. Wat zal je trots zijn.

En wat kan Erik trouwens al lekker kletsen als hij zegt “Nog een keer”!!

Ja, het is een droppie! Hihi. Het leek al zo normaal inderdaad en ook al zoveel minder stram dan gisteren. Toch gek, die ontwikkeling van die kleintjes. Haha.

En trouwens: ‘nog een keer’ spreekt 'ie uit als ‘aké’. Dus ik wil niet teveel pronken, hij spreekt nog geen 3-woordzinnen… Hij zegt wel ‘papa poetsen’ en ‘visje eten’, maar daar blijft het bij…

Oh jee, ben hysterisch volgens mij!

adem in, adem uit

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Even in een boterhammenzakje in en uit blazen, haha

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jaa!! Wat super goed van Erik!!!

Liefs

Zit met grijns op gezicht… wat een top goser… denk dan toch dat hij hier les mag komen geven aan zijn tweelingbroer… of … zal die het nu ook bij zoveel maanden gaan doen… dan moet ik nog ff geduld hebben…

GO ERIC!!!
Hartstikke goed hoor, knap!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@mriek

misschien gaat jij nu ook wel langer uitslapen, omdat hij natuurlijk meer energie gaat verbruiken. Jesse ging iig wel langer slapen toen hij ging lopen. Zou fijn zijn toch.

liefs

Dank jullie wel!

@mini-boy: we gingen toch nog een keer afspreken bedenk ik me net? Of ligt dat nu een beetje moeilijk met je misselijkheid? Hoe dan ook, Erik wil het Jurian graag leren… En tot die tijd moeten papa en mama hem maar aanmoedigen. Staat 'ie al wel zelfstandig?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@kikie: dat zou een heel fijn gevolg zijn ja, van het lopen. Ik durf er niet op te hopen, maar wie weet!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Woehoeeeeeeee!
Een groot appelaus voor ERIC! :smiley:
Wat stoerrr he! Dan lopen ze ineens weg, zo van uh?! mama wat juich je nou? Jy loopt toch ook elke dag op 2 benen?! ahahah … GEWELDIG!

Nou ik hoop dat hij indd ook langer gaat slapen!
Nayaro slaapt sinds die loopt tot minimaal half 9 :expressionless:
Hij sliep altijd al goed hoor, maar nu nog een uurtje langer haha!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Ha ha ha ha geweldig Mriek, ik zat ook te stuiteren toen muppet aan de wandel ging… Enne voor je het weet wil ie overal lopen en rennen

Groetjes,

Michèle

Goed zeg!

Wat een verhaal, ook ineens hebben ze het onder de knie en dan is het of ze nooit anders gedaan hebben! Geniet ervan en ook: succes met de ogen in je rug…

Liefs!

=“http://lilypie.com/”>[img]http://lb2m.lilypie.com/Awgrp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Vanmorgen was het weer gewoon 5.30 uur hoor, dus het gaat nog niet op. Maar goed, hij kruipt natuurlijk nog veel, dus zodra hij alles lopend gaat doen wordt dat misschien anders?

Op het kdv net nog even aan de leidsters laten zien dat 'ie het kan, haha. Pronken met m’n kereltje natuurlijk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Deed ie het ook Mriek want elke keer als ik het bij Morgan wilde laten zien ging ze zitten met een ‘debiele’ blik van wat wil je nou???

Groetjes,

Michèle

Hij deed het! Geen probleem. Morgan blijft een meisje hè…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

GEWELDIG!! En nu genieten! Het wordt zo snel weer normaal. Wat lijkt dat anders he?

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Huh bedoel jij dan mriek??

Groetjes,

Michèle

Vervelend dat het weer half zes was. Misschien doet hij het als hij lange afstanden gaat lopen. . En tuurlijk! Lekker pronken met je mannetje.

Liefs