Wauw!! Supergoed van Erik!!!
En nu maar trots aan iedereen showen
Leuk voor mama en Erik!
Liefs Anne
Wauw!! Supergoed van Erik!!!
En nu maar trots aan iedereen showen
Leuk voor mama en Erik!
Liefs Anne
Yeah!!! Goed zo Erik!
Groetjes Natasja
[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
@Michèle: ik bedoel dat meisjes lekkere eigenwijze diva’s kunnen zijn…
@kikie: dat hoop ik dan maar…duim maar voor me!
@appellientje: het lijkt zo anders inderdaad, het laatste restje baby is er dan wel definitief af.
Groetjes,
M
Joehoeee toppie Erik!!!
Ik zei het toch Mriek dat hij er niet zo lang over ging doen als Dylano
Enne wat dat slapen betreft hier werd het alleen maar vroeger he dat weet je hahahaha. Al was het vandaag gelukkig weer kwart over 7 Papa ging er uit vandaag grrrrrrrr, tis net of ie het weet.
Loopt Erik ook zo op de binnenkant van zijn voeten. Dylano zet zijn voeten ook een beetje naar binnen als hij gaat staan, weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen
Liefs Michelle
quote:
@mini-boy: we gingen toch nog een keer afspreken bedenk ik me net? Of ligt dat nu een beetje moeilijk met je misselijkheid? Hoe dan ook, Erik wil het Jurian graag leren....En tot die tijd moeten papa en mama hem maar aanmoedigen. Staat 'ie al wel zelfstandig?
Groetjes,
M<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/EwsYp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
We zouden onze date morgen hebben … maar deze via Sandra afgelast omdat ik het nu echt niet zie zitten… Maar over 2 maandjes moeten we toch echt ff plannen… doen we via mail ok?
@michelle: je had gelijk! Ik heb nog niet gekeken hóe 'ie loopt, was nog te zeer in beslag genomen door het feit dat 'ie überhaupt loopt denk ik… Zal er even op letten vanaf nu.
@mini-boy: echt, morgen? Weet ik dat ook? Oeps, heb ik niet opgeschreven denk ik. Gaat alweer lekker. We houden contact erover!
Groetjes,
M
Mriek, ik moest verschrikkelijk janken toen Sanne ineens kon lopen. Van trots en van het idee dat ze nu al zo’n grote meid is geworden. Inderdaad babyaf…
Groetjes Carolien
JA ik ben een echt emotionele moeke geworden. Daarvoor was ik echt een nuchtere noordeling. Heb ook een postnatale depressie gehad. Nooit gedacht dat mij dat zou overkomen, omdat iedereen ook zei jij bent echt nuchter. Maar blijkbaar maakt dat niets uit. Ik heb ook net als ieder andere moeder staan gillen en juigen toen ze ging lopen. En later kwam het besef, huilen. Vind het zo mooi.
Had van mezelf ook nooit verwacht dat ik op een forum zou schrijven. Maar ik vind het zo handig.
Groetjes Carolien
Gewijzigd door - appellientje op 14 Jan 2010 19:12:48
Jurian is echt een bangerik… ik houdt hem aan een puntje van zijn kleding vast en dan loopt hij. Maar zodra hij merkt dat ik maar iets wil loslaten gaat hij op zijn knieën zitten om verder te kruipen… leuke slijtage voor de broeken nu met de plavuizen (had eerst laminaat)…
Echt super dat Erik nu zelfstandig loopt. Zo zie je maar hoe snel het ineens kan gaan. Fijn dat hij het ook vanmorgen op het KDV meteen deed.
Mini-boy, zo te lezen duurt het bij Jurian ook niet lang meer.
Groetjes,
Sandra
@appellientje: ach, met emoties is niets mis toch? Ik ben ook emotioneler geworden hoor.
@mini-boy: duurt idd niet lang meer, als Jurian nu al zo goed als los loopt. Jij en je man moeten eens proberen om tegenover elkaar te gaan zitten, voeten tegen elkaar en dan Jurian aanmoedigen van de één naar de ander te lopen. En dan langzaam steeds verder uit elkaar gaan zitten. Of doen jullie dat al? Hoe dan ook, vertrouwen kweken, da’s hier ook nog steeds een punt hoor.
Groetjes,
M
jaaa echt goed hoor!
en hoe doet ie dat dan dat lopen?
echt al goed lopen of ook net als rico als een robot? hahaa