Erik dubbele oorontsteking heeft?

Dan is Erik de enige die kan zeggen wie gelijk heeft

Gewoon lekker naar buiten gaan en als Erik heel hard gaat huilen, dan weet je dat naar buiten gaan niet zo’n goed idee is. Reageert ie er niet op en vind hij het prima dan kun je lekker buiten blijven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Soms zijn pappa’s te bezorgd hoor. Hier maandag een skipak, dikke broek en mailloit en morgan maar puffen. Pappa was bang dat ze het te koud zou hebben…

Dus inderdaad lekker naar buiten en als hij niet wil dan geeft ie het wel aan. Oh ja zou alleen nog niet gaan fietsen want kans dat die snelle koude wind wel nog gevoelig is, zeker als hij geen muts op wil.

Groetjes,

Michèle

Indd gewoon na buiten (neem aan dat hij geen koorts meer heeft), maar wle oppassen met de wind indd

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zal papa zeggen dat mijn ikkeben-vriendinnen het in ieder geval met me eens zijn…

Maar om nou morgen naar buiten te gaan? Las iets over een gevoelstemperatuur van -15 graden. Dat lijkt me dan wel weer erg extreem, dus dat doe ik denk ik nog maar niet. We kijken na het weekend wel even, maandag ben ik nog vrij, dus kunnen we gewoon gaan. En dan moet papa weer aan het werk…niemand hoeft te weten dat ik dan met Erik naar buiten ben geweest…als Erik z’n mond houdt tenminste…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wij zullen niks vertellen, nu alleen Erik hetzelfde laten beloven

Groetjes,

Michèle

Hihi.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik geloof ook niet dat ik morgen met Dylano buiten kom hoor en die is dan niet ziek geweest

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik stak net m’n hoofd om de hoek van de deur: brrrr! Dat wordt denk ik binnen blijven inderdaad. Michelle: groot gelijk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga vanmiddag wel even naar buiten hoor. Ik moet ook wel, maar ja ik denk dat het hier aan de kust anders is dan in het binnenland.

Groetjes,

Michèle

Ik ben met Sanne gistern naar buiten geweest maar we waren noig niet eens de afrit af en ben weer terug gegaan, want ze gilde het uit. Normaal is het echt een bikkeltje hoor. Maar zal wel komen door de doorkomende kiesjes.
Vandaag maar binnen blijven. Ikk ga er wel even alleen uit met de hond, die viond sneeuw helemaal geweldig. Als ik de hele dag binnen blijf wordt ik zo’n slonzig van.

@Mriek, fijn dat het kereltje nu weer beter is. Volgens mij kom jij uit Rolde he. Dat is vlakbij ons. Nou ja vlakbij. In elk geval mijn familie komt ook uit Drenthe.
Lees Zuidlaren/ schipborg/tynaarlo en mijn broer woont in Assen.
Grappig dacht dat ik de enige noordeling was op deze site.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Appellientje: dat is grappig! Inderdaad dichtbij allemaal. Maar we zijn niet de enigen hoor: Judith van Anna komt ook uit Drenthe en ook mamaDanique volgens mij. Sorry als ik iemand ben vergeten…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

MammaDanique komt toch uit Friesland??

Groetjes,

Michèle

Foutje dan. Sorry!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ken beuren

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ook dit topic zie ik nu pas, schaam me dood, heb gewoon amper op ikkeben gezeten laatste tijd, en niet echt bij wist je dat gekeken (schaam!!)
hoe gaat het nu met Erik? ik vind het echt zielig wat je schreef…arme ziel!
lijkt me echt ontzettend pijnlijk voor zo’n kleintje…germm sneu hoor!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Geeft niets, zoals Michèle zegt: “Ken beuren.” Haha.

Het gaat inmiddels weer helemaal goed, geen klachten meer. Hij had er inderdaad veel pijn van, maar gelukkig bestaat er zoiets als antibiotica!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

aah gelukkig!
ja haha ken gebeure…
ja antibiotica is dan echt de oplossing
ben maar blij dat hij in de tussentijd geen buikgriep had want antibiotica en fikse diaree is ook niet echt een aanrader

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker