Fijn dat het wat beter lijkt te gaan
Kun je zijn ab niet ergens door mengen een lepel vla ofzo en daar dan doorheen.
Liefs Michelle
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan
Kun je zijn ab niet ergens door mengen een lepel vla ofzo en daar dan doorheen.
Liefs Michelle
Of misschien wil hij het wel gewoon van ene lepeltje happen, want meestal zijn ze niet vies.
Liefs Michelle
@Michelle: ik wist niet dat je het mocht mengen? Ik dacht dat je het puur moest geven, zeg maar. Weet je zeker dat dat kan?
@Michèle: ja, ik heb vandaag ook nog zorgverlof opgenomen. Morgen ga ik weer aan het werk en is Erik nog lekker thuis bij papa. Vandaag en morgen nog geen kdv dus, volgende week maar weer.
We hebben nu 3x de AB gegeven en het lijkt inderdaad snel aan te slaan. Hij wilde vanmorgen ook niet meer slapen, ondanks dat hij al om 5.30 uur wakker was. Hij zag er wel moe uit, maar brullen bij het naar bed gaan. Dus na 20 min. er maar weer uit gehaald en net om 12.30 uur zoals gewoonlijk naar bed. En nu slaapt 'ie lekker. Toch lang volgehouden, dat had ik niet gedacht, helemaal niet nu 'ie toch ziek is.
Kortom: het lijkt op de goede weg te zijn!
Groetjes,
M
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/6FLdp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 06 Jan 2010 13:28:35
Je zou even op de bijsluiter moeten kijken. Volgens mij mag je het idd niet ergens doorheen mengen. Ze geven er namelijk niet voor niks een spuitje bij en op de lepel geven mag ook. Soms staat ook in de bijsluiter dat je het juist voor of na het eten moet geven.
Fijn dat het weer iets beter met hem gaat en dat je lekker thuis kon blijven vandaag ondanks dat papa thuis is. Toch altijd fijn om bij je kleine te zijn als die ziek is.
Groetjes,
Sandra
Ja ze zijn nergens beter af dan lekker thuis dan inderdaad. En fijn dat ie toch al zo eigenwijs is weer. En moe ja dat zou ik ook nog zijn hoor alleen snappen die moppen niet dat ze blij moeten zijn dat ze nog zoveel mogen en kunnen slapen, tegen de tijd dat ze het willen kan het niet meer
Groetjes,
Michèle
Weet ook niet hoe je het schrijft Wil, maar wij hadden ook de amoxceciline die Tim zo lekker vond. Was gelig van kleur, citroensmaakje als ik het me goed herinner.
Groetjes,
Sandra
Ik lees nu pas je topic. Hoe is het nu met je kereltje?
Beterschap toegewenst. Sterkte.
Groetjes Carolien
Indd even de bijsluiter lezen Mriek, sommige mogen wel en sommige niet. Maar je kunt altijd een lepel proberen. Dylano moest het spuitje ook niet en van de lepel hapte hij het zo af.
Hoe is de rest van de middag gegaan?
Liefs Michelle
Wij hebben ook amoxicilline (rotwoord, haha), dus die gele met een beetje citroenachtig smaakje inderdaad. Ik vond het eerst op de smaak van zo’n raketijsje lijken, maar ben inmiddels van mening veranderd. Hoe dan ook, vanavond gaf papa hem z’n AB en wat denk je? Zonder strijd! Grrr. Het is sowieso papa voor en papa na de laatste weken: papa moet z’n tanden poetsen, papa moet hem z’n melk geven en nu dus dit. Ik klaag niet (hihi), maar tegelijkertijd vind ik eigenlijk dat we daar niet teveel in mee moeten gaan. Hij bepaalt niet, maar wij. Nou ja, vind het allang fijn dat het papa blijkbaar lukt om het hem zonder gedoe te geven. Dus dat blijven we denk ik wel doen…
@Sandra: ik heb op de bijsluiter gekeken, maar daar staat niks in over puur geven of mengen. Maar goed, als het geen punt is als papa het geeft, dan hoeven we het dus ook niet meer te mengen…
@Michèle: eigenlijk wel dom van ze hè, dat ze niet gaan slapen wanneer ze kunnen. Ik zou wel graag willen ruilen wat dat betreft, haha.
@Michelle: het ging vanmiddag wel goed eigenlijk. Hij heeft bijna zoals normaal gegeten en gedronken (behalve het avondeten, echt één hapje gehad en toen was 'ie er zat van) en leuk gespeeld. Zelfs weer z’n gebruikelijke streken uitgehaald en dat is een goed teken, toch? Ben benieuwd hoe het vannacht gaat en of 'ie weer zo onrustig is tot middernacht.
@Appellientje: bedankt nog voor je beterschapswensen!
Groetjes,
M
Lees het nu pas meid! Wat zielig voor Erik. Goed om te horen dat het al iets beter gaat. Hopelijk is hij snel hersteld
Hoe herken je een ooronsteking? Dani is al dagen aan het sukkelen. Niet echt hoge koorts (tussen 37,5 en 38,5), heel erg verkouden, veel huilen 's nachts. Ik heb zelf het idee dat het de tandjes zijn. Ook omdat hij steeds met zijn handje in zijn mond zit. Hij is ook zo moe, maar huilt ook veel in zijn slaap dus komt totaal niet aan zijn rust toe…echt zielig.
Haha als hij idd weer streken gaat uithalen dan gaat het weer de goede kant op.
Wat een boef dat hij het wel toeliet als papa de AB gaf. Maar goed het is allang fijn dat ie het weer zonder problemen innam. Haha dus jij hebt het nu makkelijk, papa eten geven, papa Erik douchen, papa Erik pap geven. Ik zou lekker uitslapen dit weekend als ik jou was…lekker van profiteren Helaas zal het zo niet werken, maar je kan het proberen
Fijn dat het weer zo goed gaat en hij ook alweer goed eet. Behalve het avondeten dan, maar ik hoop dat dat ook snel weer goedkomt.
Groetjes,
Sandra
Ha ha ha ik ook wel hoor. Zeg ik ook tegen Morgan meid mamma wil best met je ruilen. Jij centjes verdienen en mamma slapen. Maar dan lacht ze me alleen maar uit
Groetjes,
Michèle
@Saro: het begon hier met een beetje neusverkouden en ook had 'ie erg last van 3 doorkomende kiesjes en een hoektand. Dus ook koorts, veel huilen en ontroostbaar zijn. Als je het niet vertrouwt, even laten kijken. Dan heb je uitsluitsel. Een verwaarloosde middenoorontsteking kan eventueel leiden tot hersenvliesontsteking en dat wil niemand natuurlijk, dus bij twijfel even langs de huisarts.
@Sandra: ik ga het proberen…
Vannacht ging het redelijk goed. Moest 3x naar hem toe, maar dat was een kwestie van muziekje aan en speentje geven en toen sliepen we weer. Vanmorgen werd ik wakker van de wekker om 7.00 uur (moest weer werken) en Erik sliep tot 7.30 uur! Hij had het nodig natuurlijk. Jammer dat ik er niet nog even van kon profiteren…
Groetjes,
M
Heerlijk he als ze wwer wat beter zijn
Enne dat uitslapen tot half 8 Mriek, komt nog wel ooit
Liefs Michelle
Hij is zo goed als weer helemaal de oude. De AB gaat inmiddels zonder problemen; hij likt nu ook het spuitje gewoon af. Gelukkig maar. Hij zit weer in z’n ‘oude’ ritme en eet en drinkt weer zoals we gewend zijn van 'm. Enige nadeel: vanmorgen weer om 6.00 uur wakker… Maar ach, heb wel weer een ongestoorde nacht gehad, één keertje eruit om 00.30 uur en dat viel dus alles mee.
Dus hier is iedereen weer happy! Maar vroeg me af: kan je wel naar buiten met hem nu? Zou die kou pijn doen aan z’n oren, ook al gaat het beter met 'm?
Groetjes,
M
Heb je geen muts voor hem of een das die je over zijn oortjes kan doen??? Denk dat dat wel scheelt. Zo ie zo even zijn oren beschermen nu. En dan kun je best naar buiten met hem.
Groetjes,
Michèle
Wat fijn dat de AB geen probleem meer is en dat hij zo goed als de oude weer is. Ik denk niet dat het een probleem is om naar buiten te gaan, maar ik zou wel zoals Michelle ook al zegt een muts over zijn oren doen. En even goed zijn reactie afwachten als jullie buiten zijn.
Groetjes,
Sandra
Die muts wil 'ie niet op, maar die sjaal kan ik wel proberen. Dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Dus. Haha!
Papa is het er alleen niet zo mee eens, die vindt dat we binnen moeten blijven tot de AB-kuur op is…
Oh jee, een echtelijke twist…
Groetjes,
M