@mamajob: dat is dan ook precies waar ik bang voor ben, maar de andere kant is dat ik ook niet te snel aan allerlei medicijnen vast wil zitten. dus heb nu nog even zoiets van even kijken hoe het gaat na die klysma’s (heb ik trouwens van de apotheek hoor, zou ze idd ook niet snel nog meer van de drogist kopen).
maar mocht het dan echt nog niet verbeteren dan gaan we uiteraard meer aandringen.
@Pranger: dat antwoord klinkt idd vrij logisch. dus het hoeft niet zozeer te zijn dat ze bang is om te poepen maar juist meer het idee dat ze het moeten ophouden. maar heeft hij dan ook gezegd hoe je hier het beste mee om kan gaan?
Gisteravond was het weer drama. Papa bracht lindsey naar bed en ze vertikte het om te gaan liggen, ze begon gelijk te huilen als een wezenloos. Uiteindelijk bracht papa ze naar beneden en daar kwam ze half tegen me aanliggen (ik zat nog even met een vriendin aan de telefoon). Toen toch maar weer een klysma gegeven want ze had echt ontzettend veel pijn maar kon gewoon echt niet.
Na d’r klysma toch maar op bed gelegd, papa bleef erbij en uiteindelijk was het weer volop huilen en begon ze met poepen. Een uur en 5 luiers later waren er een paar flinke harde bonken uitgekomen.
Toen begon het probleem dat ze dus niet durfde te slapen omdat ze dacht dat ze weer moest poepen en d’r darmen natuurlijk ook nog gevoelig waren. Toen maar weer even (met pijn in m’n hart) hard geweest en ze even laten huilen, ik dacht als ze door blijft huilen kan ik altijd na 10 minuutjes nog even kijken of ze gepoept heeft, nou het duurde nog geen 5 minuten of de dame lag diep in dromenland. Inmiddels was het dan ook al kwart over 9, dus ze was ook hardstikke moe.
Ze ligt nu nog steeds te slapen, dus laat ze maar even lekker gaan.
Oh ja ze wilde trouwens ook een keer op de wc en dat heeft ze toen ook heel goed gedaan wel met een hoop huilen natuurlijk maar ik was zo trots op d’r!!! gelijk weer 2 stickertjes laten plakken natuurlijk en daar werd ze ook weer een beetje blij van.
liefs,
Rinske