He lieve meiden
HEt is alweer even geleden, ik lees wel vaak mee maar ben behoorlijk druk op het moment en dus niet echt de tijd meer om te reageren. Binnenkort hoop ik een hoop dingen weer op de rit te hebben en dus ook weer meer tijd voor ikkeben
Maargoed ik zit nu eigenlijk met het volgende
Lindsey heeft al een aantal weken een behoorlijk slechte ontlasting. Er zat telkens een dag of 2 a 3 tussen. Op een gegeven moment begon dan ook de pijn in d’r buik. Nu heb ik zelf ook niet echt een regelmatige stoelgang en kan me dus goed voorstellen dat t pijn doet. Het eten word er uiteraard ook niet beter op en dat houd dan weer een wisselwerking in stand natuurlijk.
Nu zijn we gister naar de ha geweest en die had het over een ‘normale’ verstopping. Dus lactulose-siroop meegekregen met het advies dat als het echt heel erg pijn deed een pijnstiller geven. De lactulose zou dan met een dag wel moeten werken. Maar afgelopen zondag heeft ze voor het laatst gepoept en sinds gisterochtend heeft ze nu 3 keer die lactulose gekregen (dit zou volgens de ha binnen een dag moeten werken) maar nog steeds helemaal niks alleen een kind met veel en erge kramp in d’r buik.
De ha had gezegd dat ik het een week aan moest kijken, zelf heb ik wel zoiets van als ze maandag nog niet gepoept heeft dan bel ik maandag gelijk.
Heeft iemand van jullie (kids) hier ook wel is last van gehad en zo ja wat hebben jullie dan gedaan.
Vind het echt zo ontzettend sneu om ze met zoveel pijn te zien.
liefs,
Rinske