Misschien wel leuk om te doen…
Vanavond 21.00 uur op nederland 1
voor meer info: http://opvoedendoejezo.kro.nl
Misschien wel leuk om te doen…
Vanavond 21.00 uur op nederland 1
voor meer info: http://opvoedendoejezo.kro.nl
Haha, wie weet doe ik de test wel
(als ik het er verder nooit meer over heb, kunnen jullie er vanuit gaan dat ik een slecht rapportcijfer heb gekregen, hahahahaha!!
)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
We hebben beiden een 8,3 hier. Ik vond er wel een aantal lastige vragen tussen zitten. Zo had Daan vaak 2 antwoorden (maakte dan alsnog maar 1 keuze )en ik vaak een combinatie van antwoorden als antwoord. We hadden wel vaak beiden ook dezelfde antwoorden (bijna allemaal ) Vond het wel erg snel gaan trouwens. Hey is dit elk jaar trouwens hihihi want dan kunnen we misschien zorgen voor een ikke ben vak daar whahaha, maken we er meteen een leuke meeting van.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 20 Apr 2005 22:44:08
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 21 Apr 2005 09:10:52
Ik had 110 punten, dus een 8,7
Verder sluit ik me aan bij jou Astrid. Ik had dat ook best wel hoor.
Zoals met het advies van de school bijv. (wat lager uitvalt dan verwacht)
Ik zou dan dus op zoek gaan naar een geschikte school (antwoord c) maar toch ook wel iets van een IQ test ofzo. Nou ja, IQ test…misschien een soort “second opinion” ofzo.
Ik bedoel dat ik het misschien toch ook niet “klakkeloos” zou aannemen van de school…
En die vraag van dat je dochter weleens een truitje van je aantrekt…
Tsja, daar ga ik dus echt niet een punt van maken (antwoord B) er zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken.
En ergens best grappig, dat ze mijn kleding dan leuk vind
Maar toch ook wel antwoord C…want ik leer mijn kind ook dat je niet zomaar aan andermans spullen mag komen.
Dus wéér een combinatie van twee antwoorden eigenlijk.
Maar ik heb maar gekozen wat het beste voelde in zo’n situatie (als ik het eigenlijk in 2 antwoorden wel kon vinden)
Enne…vind het wel prima zo, mijn score
8,7 ben ik tevreden mee.
Ik zou geen perfecte ouder willen zijn namelijk.
Dan ligt de lat bij je kind ook meteen zo hoog hè, als je zelf zowat perfect bent
P.S. Doerak, wat was jouw score??
Gewijzigd door - Bieb op 20 Apr 2005 22:58:54
Ow ja, ik ben trouwens wel blij dat de leerkrachten “gewonnen” hebben.
Is wel zo gezond…zij horen tenslotte veel over kids te weten.
Je vertrouwd ze aan hun toe al die uren in de week…
Verrassend aantal die mee hebben gedaan…
Moet zeggen dat mijn score eigenlijk wat tegenviel, kwam net tot de 107.
Maar moet wel zeggen dat er bij 8 vragen imo toch een verkeerde puntenwaardering was toegekend.
zo is het in mijn visie toch heel belachelijk om die dure sportschoenen te kopen voor je dochter. En seksuele voorlichting vanaf het moment van communiceren klinkt ook wel raar.
Maar goed, heb in ieder geval een ruime voldoende dus mag niet klagen.
Zal de bewuste vragen nog eens nakijken en kijken of me collega’s tot dezelfde “foute” antwoorden zijn gekomen.
En moet overigens zeggen dat ze de hele avond wel nuttige info hebben uitgezonden over opvoeding; en met name over ondersteuning/hulpverlening daarbij.
Kwamen hoop punten ter sprake in in me voorsteltopic ook al aangestipt waren
Goed hoor Tries
Ja, dat van die sexuele voorlichting vond ik ook een beetje maf klinken hoor! Dat zou dus vanaf dag 1 van de geboorte moeten zijn, want dan communiceer je al met je baby.
Ik had gekozen voor antwoord C (zodra ze interesse gaan tonen in het andere geslacht)
Kan je die test nog op het internet doen of zo? Ik lag al op bed om 21.00!
Zou wel grappig zijn inderdaad om voor een meeting te doen.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
De test kun je nog op internet doen, heb 'm net zelf gedaan.
Ik had 8,1. Niet slecht, maar ik voel me absoluut geen perfecte ouder. haha
Tja die dure sportschoenen. Ik had zoiets van… Als ze er echt niet vanaf te brengen is dan vind ik die standvastigheid ook wel wat waard, maar dat wil niet zeggen dat ze ze zondermeer krijgt. Ik zou dan bv zeggen?stimuleren dat ze er iets voor zou moeten doen of bv een beetje zakgeld inleveren om alsnog duidelijk te maken dat dit wel buitensporig is en als je dan toch iets heel graag wil, je er ook maar iets voor moet doen.
Tja en die sexuele voorlichting, wij noemen altijd alles al bij naam, als je dat dan inderdaad voorlichting noemt al. Ik had ook als antwoord zodra ze interesse hebben in het andere geslacht.
Ach zo waren er wel meerdere dingen joh… hihihi
Ik had dat dus wel, je leert een kind al van af het begin zijn lichaam een beetje kennen (beetje voorlichtig vind ik dat dan)
Ik had alleen met vakantie ik las je kind 10 jaar wilt niet mee op vakantie ik zei dus jammer je gaat maar mee! maar las dus niet dat het om een wandel vakantie ging weer anders dus!
kind vind de juf niet aardig had ik ga ga met de juf praten, moest dus afwachten zijn maar ligt echt aan de situatie vind ik dan maar goed tis wel leuk vind ik en toch weer beetje leerzaam!
Tries
Heb de test ook gedaan ik kwam op een 8,9 uit
waren inderdaad lastige vragen bij
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
Tja je gaat met zijn allen op vakantie, de bedoeling is dan ook dat het voor iedereen leuk is lijkt me zo.
En een afwachtende houding omdat het aan de leeftijd ligt zoals met die juf hmmmmmmmmmmm, Ik vind dat je niet zomaar mag aannemen dat het aan de leeftijd ligt, je niks te ondernemen nog verder maar effe in de gaten houden kan geen kwaad.
En dan nog kwestie brommer Whahahaha als ie voor de 2e keer op de brommer had gereden zonder helm dan had ik dat ding 2 weken op slot + dat hij die boete zelf moest betalen.
Net even gedaan (patiënt kwam niet opdagen).
Ik had een 8,8!
Nou met al die hoge scores moet het volgend jaar toch wel lukken.
Lijkt me wel leuk; Ikkebenners zijn de opvoedster van het jaar!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Nou zo is er nog 1 bijbaantje
steeds bijven waarschuwen? dacht het niet niet werken geen geld! eerste paar keer zal ik het aan geven maar houd wel een keer op!
hihi
Tries
Jeetje wat een hoge scores! Ik had 107 punten en dacht dat dat wel hoog was omdat ik maar 6x 1 punt heb.