Er nogal wat gaande is

bij mij in de familie in NL. Vorige week is mijn over groot moeder, en dus J’s over overgrootmoeder gestorven op 88 jarige leeftijd, ze wilde eigenlijk al 15 jaar dood; ze heeft 7 kinderen gekregen waarvan ze er uiteindelijk 1 overhad, heel zielig allemaal, eindelijk is ze dus rustig overleden.

Maar veel erger nieuws is dat mijn tante is bevallen van een mooie zoon begin deze week, en zonder alteveel details op deze open website te zetten; het kindje heeft ernsitge zuurstof gebrek gehad tijdens de geboorte, en gaat waarschijnlijk; zoals mijn tante het verwoorden;dit weekend naar de hemel, ik vind het zo ontzettend erg, en zielig!

Jeetje, meid, wat een rotnieuws allemaal. Gecondoleerd met je overgrootmoeder. Wel bijzonder dat je die nog zolang had op jouw leeftijd (niet dat jij zo oud bent, maar de meeste mensen kennen hun overgrootouders niet of maar heel even, die van Nora zijn nu al tegen de 90…)

En dan je tante… wat verschrikkelijk om mee te maken lijkt me dat zeg! Jammer dat je niet even een arm om je familie heen kunt slaan nu. Sterkte!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ach jeetje wat een nieuws zeg. natuurlijk ontzettend sneu van je overgrootmoeder, maar misschien dus wel beter voor haar. zo heeft zij ook d’r rust.
en dan het bericht van je tante zeg getver, daar moet je toch ook niet aan denken zeg. daar denk je eigenlijk ook nooit bij na, is misschien maar goed ook maar toch.
ontzettend veel sterkte voor jullie allemaal!

liefs,
Rinske

Fijn voor je overgrootmoeder dat ze eindelijk de rust heeft die ze graag wilde. Je zal het maar voor je kiezen krijgen; 7 kinderen en maar eentje overhouden. Dat nieuws over je tante en haar zoontje, wat vreselijk! Je moet er toch niet aan denken, brrr. Heel veel sterkte, ook voor je tante en je familie!

Groetjes,
M

@ Mriek;
Ja erg he, ik begreep haar vroeger nooit; altijd klagen, depressie, janken etc. Totdat ik Jada kreeg; Ik moet er niet aan denken dat haar ooit iets gebeurt; Dan kun je me opsluiten en de sleutel weggooien. Dus nu snap ik het wel, en ben ik vreemd genoeg niet eens echt verdrietig.

Dat bericht van me tante maakt me zo ontzettend ziek, alsof iemand me in mijn maag heeft gestompt, er zit een heel verhaal aan vast van incompetente verloskundige etc, en het feit dat hij nog maar 4% hersenactiviteit heeft, blind is, en zwaar aan de morfine ligt, en als een kastplant door het leven zal gaan. Ik vind het zo zielig, maar mijn tante, wil niet dat hij pijn heeft, dus ze gaan waarschijnlijk vanmiddag besluiten of ze willen stoppen met de beademing! Vreselijk, kan wel janken!

Kan ik me voorstellen, ik zit haast ook met een brok in m’n keel. Het kindje was voldragen en in principe gezond? Dan is het toch ontzettend wrang als hij (zoals ik het belees) door wellicht verkeerd handelen niet kan leven? Als er met Erik iets zou gebeuren dan weet ik ook niet hoe ik door zou moeten hoor. Haal idd maar een dwangbuis, wikkel me erin en breng me maar naar het eerste het beste psychiatrische ziekenhuis. Knuffel voor jou!

Groetjes,
M

Tja ze liep op 41 weken en 2 dagen, dus overtijd, het kindje is meer dan 4 kg, dus echt een gezonde dikke kop (hollands welvaren zeg maar) zo ontzettend zielig.

@malawimamajada Gecondoleerd met je overgrootoma en ik kan begrijpen waarom het verdriet er niet is. Je weet dat het goed is zo en dat ze nu gelukkig is.

Maar wat verschrikkelijk voor je tante zeg. Je moet er inderdaad niet aan denken en wat een ontzettend dappere beslissing om de behandeling te stoppen dan. Heel veel sterkte meid.

Groetjes,

Michèle

ow wijffie, wat erg! wel heavy weer allemaal !

Jeetje, wat heftig!!
Kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik het las.

Ik hoop dat je zelf bij je man uit kan huilen!~
Gecondoleerd.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Tjeee… wat ontzettend erg allemaal! echt vreselijk…
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd…

Jeetje, wat een ellende allemaal meid!

Gecondoleerd met je overgrootmoeder, hopelijk heeft ze haar rsut gevonden!

En voor je tante: brrrr, kippenvel! Wat vreselijk verhaal… Ik heb er geen woorden voor!

Jij ook heel veel sterkte, lijkt me moeilijk als je zo ver weg zit…

Meis, wat erg allemaal. En dan met het kindje van je tante…afschuwelijk. Ik zat echt met een brok in mijn keel te lezen. Moet er niet aan denken dat zoiets met Max gebeurd zou kunnen zijn…Echt heel erg verdrietig. Sterkte voor jou en voor je tante en haar man. Wat zwaar moet zo’n besluit zijn zeg…heb je zolang met je kindje gelopen en dan moet je al afscheid nemen…Brrr, ik krijg het helemaal koud. En dan hoor je dat terwijl je zelf vorige week met J al een hele zware tijd hebt gehad met de sepsis…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Oh wat erg meis… afgelopen woensdag moest ik werken en toen had ik gesprek met fam die precies hetzelfde verhaal hadden. Ook 41 weken zwanger en 2e kindje (oudste zoon is al 17) … vond het zo erg voor die mensen dat tranen in mijn ogen sprongen… Wat vreselijk moet dat zijn.

Denk aan jullie …

@ mini-boy. Ik denk dat jij mijn tantes verhaal hebt gehoord dan! Die heeft idd een zoon, uit een vorig huwelijk van 17 jaar!

Oe, zou goed kunnen aangezien jullie (vroeger) in dezelfde regio woonden…Heel akelig om zoiets mee te maken.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Jeetje meis wat verschrikkelijk allemaal. Gecondoleerd met het verlies van je oma. Niet leuk voor jullie als nabestaanden, maar wel heel fijn voor jullie dat ze haar rust gevonden heeft.

Wat betreft de geboorte van jullie neefje. Daar krijg ik echt helemaal kippenvel van zeg. Wat verschrikkelijk voor je tante. Echt heel moeilijk om zo’n beslissing te nemen.

Heel veel sterkte met alles!

Dikke knuffel,
Sandra

Dikke knuffel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

quote:
@ mini-boy. Ik denk dat jij mijn tantes verhaal hebt gehoord dan! Die heeft idd een zoon, uit een vorig huwelijk van 17 jaar!

oh daar dacht ik nog geen eens aan… omdat die mensen hier niet uit de buurt komen! Sorry moet ik iets verwijderen wat ik heb neergezet? Vind het zo in en in triest… kon wel meehuilen toen die ouders van die tante van jou dit tegen mij vertelde. Leeft het kindje nu nog of … is het al overleden? Denk aan jullie …!!

Jee wat toevallig miniboy en malawimamajada… is dat ook echt hetzelfde?
Ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het nu met het kindje is Malawimamajada! nogmaals sterkte… mijn gedachten gaan naar jullie en de ouders uit!