Er nogal wat gaande is

Hij is overleden. Is inmiddels thuis nu, opgebaard! Heel zielig, jullie meten dat ik nooit in het weekend online ben, maar wilde het toch even melden!
@miniboy; geen probleem hoor!

Heel veel sterkte meid. Zeker met de afstand moet dit allemaal niet makkelijk zijn voor je.

Groetjes,

Michèle

jeeetje wat heftig… als er iets met een kindje gebeurd raakt me dat altijd heel erg zeker sinds ik zelf moeder ben. Heel zielig!
Nogmaals alle sterkte malawimamajada! Knuffel

Arm kindje…wat een triest bericht. Je zei al dat het kindje het niet zou gaan halen, maar toch is het erg om te lezen dat het dood is. Heel veel sterkte. Ik kan hier dus echt om huilen he…Dit soort dingen mogen toch niet gebeuren, dat zo’n klein babietje geen kans heeft om op te groeien. Brr…echt heel zielig.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Triest, dat het kindje nu niet meer leeft. Wat heftig zeg. Ik las gisteren in de Kinderen (tijdschrift waar ik lid van ben) een verhaal van een vrouw die 32 weken zwanger is van haar 1e kindje, maar dat kindje heeft geen nieren. Het zal na de bevalling maar kort leven en dan sterven. Zij (en haar vriend) kozen ervoor de zwangerschap te voldragen. Heb ik ook met een brok in m’n keel gelezen. Uiteindelijk is het kindje half oktober geboren en heeft het een uurtje geleefd. Onvoorstelbaar, dat soort drama’s.

Sterkte malawimamajada, dikke knuffel!

Groetjes,
M

Geen woorden voor alleen maar gecondoleerd en heel veel sterkte.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat vreselijk dat het kindje toch is overleden… Kan me echt niets bij het gevoel van de ouders en van jou voorstellen.
Nog maals gecondoleerd en heel veel sterkte!

@Mriek, ik zou dus bij dat verhaal echt in tranen zijn geweest he? Wat een afschuwelijk verhaal van die mensen…heftig.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Gecondoleerd en heeeeeeeel veel sterkte!!!

@Rainbow, dat had ik ook. Het zal je maar overkomen…

Groetjes,
M

Heftig, dat soort verhalen!
Iemand bij ons in de kerk heeft van de weer haar kindje verloren met 18 weken zwangerschap, dat vond ik ook zo erg.
Maar als je dit dan hoort… pff… echt heftig!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik wilde jullie even melden dat hij dinsdag begraven word!

Morgen dus. Heel veel sterkte, zo op afstand. Dat moet niet makkelijk voor je zijn meis.

Groetjes,
M