Er komt steeds meer vorm in

Afgelopen weekend is mijn moeder geweest en heeft mijn bruidsjurk getekend. Ook hebben we een ontwerp voor morgan der bruidmeisjesjurk. Hij lijkt op mijn jurk alleen meer voor een klein meisje, vanavond hebben we een gesprek met een fotograaf om te kijken of dat klikt. Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt met een edelsmid voor onze ringen en ik hoop er van de week nog een in de agenda te zetten met nog een andere. De lokatie voor het eten en de dag bij de gemeente liggen al vast. Er komt steeds meer vorm en gestalte in onze dag

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 26 Jan 2011 10:14:33

Leuk joh! Spannend allemaal he!?

Geniet ervan, ook van de voorbereidingen. Waar gaan jullie eten?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Oh ja ik geniet er volop van Liske, vind het alleen maar leuk en zo. En we gaan in het Rieten Dak in Delft eten.

Groetjes,

Michèle

Ik las het net op je hyves. Leuk zeg! Wordt steeds concreter op deze manier.

Groetjes,
M

@ mriek ja wat ik al zei alleen de ondertrouw niet vergeten. Ga denk ik vrijdag maar even de benodigde papieren opvragen en dan kan ik de afspraak maken voor de ondertrouw.

Groetjes,

Michèle

Spannend, het gaat nu idd heel erg opschieten. En zo te lezen komt er idd behoorlijk wat schot in alle te regelen dingen. Ik weet ook nog wel hoe leuk ik het vond om alles te regelen voor onze bruiloft. Ik weet ook nog wel dat je gevraagd was door Melvin en het best nog wel even duurde voordat je ging trouwen. Maar nu komt augustus toch wel erg dichtbij.

Geniet van de voorbereidingen.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra het is korter dan een zwangerschap hoor

Groetjes,

Michèle

Zou wat zijn als je de ondertrouw zou vergeten…dan heb je in augustus wel een probleem.

Groetjes,
M

Ha ha ha inderdaad daarom ga ik vrijdag ook maar even snel de papieren digitaal opvragen dan heb ik ze geloof met een week in huis en dan snel de afspraak maken voor de ondertrouw dan is dat geregeld en gedaan.

Groetjes,

Michèle

Da’s weer een vinkje op je lijstje!

Groetjes,
M

Ha ha ha een heel groot belangrijk vinkje

Groetjes,

Michèle

Wat super michele! ik ben zo blij voor jullie! ik wil taart mee eten

Ha ha ha moet je naar Delft komen en ook vlot zijn want anders smelt ie

Groetjes,

Michèle

Wauw super!!! Leuk he, al die voorbereidingen…!!
Ik zou het zo nog een keer over willen doen hahahaha
helaas is manlief het er niet mee eens

Waarom niet Suzsje??

Groetjes,

Michèle

Als we nog een x gaan trouwen… zullen we eerst moeten scheiden
en dat wil ie niet!

@Michele: als jij nou een limousine stuurt?

@Suszje: hahah goeie maar je mag toch gewoon 2 keer trouwen? zonder te scheiden?

Ja hoor vernieuwen van de geloften kan prima, weet niet of het voor de wet kan maar voor de kerk wel geloof ik.

@ Inge ha ha ha ha

Groetjes,

Michèle

Kan me nog herinneren dat ik de voorbereiding van ons huwelijk een super leuke
tijd vond. Hoop dat jullie er net zoveel plezier aan hebben. leuk dat morgan d’r jurk op die van jou lijkt. Wat zal ze er mooi uit zien. Hebben jullie er haar al wat over verteld en snapt ze er al iets van?

groetjes Ramona

Aaaahh super zeg allemaal

Mn vriend en ik willen ook echt een keer supergraag trouwen, maar zou niet weten waar we op dit moment t geld vandaag halen Anders gingen we ook dit jaar nog trouwen
Vind het echt super voor je

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie