Rieten dak in Delft ken ik niet. Klinkt heel gezellig! Zeker in Delftse Hout? Rieten dak klinkt niet echt alsof het in de binnenstad zit!
Nou, blijven genieten, met als hoogtepunt de dag zelf!
Liefs!
Rieten dak in Delft ken ik niet. Klinkt heel gezellig! Zeker in Delftse Hout? Rieten dak klinkt niet echt alsof het in de binnenstad zit!
Nou, blijven genieten, met als hoogtepunt de dag zelf!
Liefs!
ik geniet met je mee, wij hebben toendertijd alleen het papiertje opgehaald, nix geen feest niks geen jurk, nu toch wel spijt van maar ook manlief ziet het niet zitten om nog 1 x te trouwen dus ik wacht wel tot mijn kids in het bootje stappen en dan ga ik helemaal over de top met me jurk hahaha
before you judge me, try hard to love me
@ ramona ze snapt er helemaal niks van. Heb gezegd dat ze een mooie jurk krijgt en das altijd goed natuurlijk. Maar verder boeit het haar echt niet.
@ liske yep in het Delfse Hout dus ook een prachtlokatie voor de foto’s
@ goudvisje ik ben in 2009 al gevraagd hoor dus wij doen ook niks anders dan sparen sindsdien geloof ik
@ mamma van 3 jongens das wel jammer dan inderdaad maar jij kan 3 keer los gaan dan he
Enne de klik met de fotograve was helemaal goed dus dat is ook rond. Als de edelsmid nu ook lekker mee werkt
Groetjes,
Michèle
Leuk zeg, allemaal!!
Wij gaan hopelijk ook ooit nog een keer ‘echt’ trouwen, want nu hebben we alleen een papiertje gehaald voor partneren.
De locatie is ook erg mooi!
Mijn schoonzus en haar man zijn daar vlakbij getrouwd (volgens mij aan hetzelfde water).
Liefs, Anne
Wauw wat klinkt dat mooi zeg… trouwen…
Wij willen ooit ook wel trouwen, dat maakt het plaatje wel compleet… 2 kids en niet getrouwd…
Maar ja Wij willen het wel echt volgens de tradities doen, allebei vanuit het ouderlijk huis, en Chris wil wel mn vader eerst om de hand vragen… Lief hè… Maar ja hoe langer ik er over door zeur, hoe langer hij wacht…want het moet wel een complete verassing zijn volgens hem…
Als het voor mij te lang duurt, vraag ik hem wel een keer wat anders hè
Liefs, Melanie
Hey Michele,
Wat leuk zeg! Ik had hier nog niet meegekregen dat je gaat trouwen…
Onzettend leuk, straks je kleine meissie een bijna mini-replica van jou, op hopelijk een van de mooiste dagen van je leven!
Gaat je moeder de jurk(en) maken? Dat is helemaal speciaal!
Heel veel plezier met de voorbereidingen…
Groetjes Crolien.
@ Mamma van Jasper ha ha ha ik heb een topic geopent toen ik gevraagd was en daarna ben ik alleen maar gaan sparen En ja mijn ma maakt mijn en Morgan der jurk en ze krijgt een peuterversie van mijn jurk want ze is tenslotte pas bijna 3. Ik zag ook replica’s van bruidsjurken voor die kleintjes maar dat vind ik niks en mijn moeder wist ook wel raad
Groetjes,
Michèle
@Michele: Uhm haha Wij hadden onze trouwdatum al staan… In Augustus 2008… Dat moesten we toen helaas afzeggen doordat we ineens heel veel financiele tegenslagen tegelijk kregen en ons hele spaarpotje ineens leeg was
Sindsdien hebben we het financieel nog geen 1 keer echt ruim gehad, tot nu… Pff
Maar ja dan hebben we nu wel de mogelijkheid om te sparen, maar dan is het sparen voor vakantie of bruiloft? En dan word het toch weer vakantie
We zaten er al over te denken om eens lekker gek te doen en gewoon lekker met ons 2en in Las Vegas te gaan trouwen
Maar ja aan de andere kant… Wil ik toch wel graag een dag met een mooie jurk, mooie auto, keigave foto’s etc.
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
@ Goudvisje. Dan is het toch sparen sparen sparen of dat winnende staatslot
Groetjes,
Michèle