Er iemand is


#1

die heel graag zou willen dat er hier iets gepost werd.
Dus bij deze weten jullie dat

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#2

U spreekt in raadsels!?!?!?

Liefs Michelle


#3

Ik post ook wel iets…


#4

Wist je dat…ik met mijn blonde koppie geen idee heb waar het over gaat?!

Groetekes, Sje


#5

Of, wacht even…is er iemand jarig geweest en zijn we die vergeten?
Ik heb geen flauw idee waar de kalender staat, dus ik kan het ook niet checken.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Nov 2012 11:32:58


#6

Gepost - 09 Nov 2012 : 20:43:04

Hm, en sindsdien heeft niemand meer iets te “wist-je-dat”-en.
Saai hoor

M.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#7

Oh, op die manier. Ik lees niet alle topics van voor naar achter, dus dat bericht had ik gemist.

Oké dan, wist je dat…onze meiden morgen vrij zijn van school?
Wist je dat…het sinterklaasjournaal morgen weer begint?
Wist je dat…ik afgelopen donderdag bij een magazijn-uitverkoop van merkschoenen, 2 paar merklaarzen voor de oudste gekocht heb voor totaal 60 euro?!

Groetekes, Sje


#8

super cool Sje

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#9

En wist je ook al dat die belachelijke plannen voor inkomens-afhankelijke zorgpremies vn de baan zijn?! Da’s nog wel het allerbeste nieuws van afgelopen week!!!

Groetekes, Sje


#10

grinnik

M.


#11

En wist je dat ze sinds vorige week bij de Jumbo hier zo’n zelfscan-mogelijkheid hebben? Normaal ben ik daar niet zo van, maar vanochtend was de oudste mee en die wilde dat zoooooooooo graag! Dus kind helemaal stuiterend als een privé-cassière mee door de winkel!

En ik moet zeggen…het is inderdaad best makkelijk en het is vooral sneller omdat je alles meteen in je tassen kunt doen.

Groetekes, Sje


#12

Ja hier ook is de Hoogvliet overstag gegaan.
Kom ik er later achter dat ik maar 1 brood gescand hebt in plaats van 3 :open_mouth:

Dussss…

Toch alsnog maar even naar de kassa gegaan.
Maar gaat inderdaad sneller…


#13

Maar moeten jullie zo’n brood dan inderdaad 3x scannen? Hier zit namelijk een plus- en min-knop op de scanner zodat je gewoon kunt aangeven hoeveel je hebt van een bepaald artikel. Dus 1x scannen en dan met de plusknop naar het aantal dat je in je tas stopt.

Groetekes, Sje


#14
quote:
Maar moeten jullie zo'n brood dan inderdaad 3x scannen? Hier zit namelijk een plus- en min-knop op de scanner zodat je gewoon kunt aangeven hoeveel je hebt van een bepaald artikel. Dus 1x scannen en dan met de plusknop naar het aantal dat je in je tas stopt.

Groetekes, Sje


Kan allebei, maakt niet uit, komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Ikzelf doe echt elk artikel scannen.
Dan zit je ook niet met fouten kwa voorraadbeheer in geval van
"3 halen 2 betalen" waarbij je meerdere smaakjes kunt kiezen.

Ik wil trouwens niets anders meer dan selfscan.
Scheelt heel veel tijd bij de kassa.

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 12 Nov 2012 22:08:17


#15

Zelf scan ?

Wist je dat…ik echt niet weet wat dat is ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#16

tja ik deed het voor de eerste keer en ik meende echt dat ik elke brood apart gescand hebt. Achteraf toen ik het bonnetje na checkte was dat dus niet het geval. Het is wel een zaak van vertrouwen richting de klant als je geen controle hebt.

@Asje: hierbij de uitleg van de zelfscan http://ahxlelandstraat.nl/zelfscan.html


#17

zelf scan, dus wat je in je karretje gooit gelijk in scannen aan je mobiele scanner en dan aan einde afrekenen zonder dat je alles weer uit de kar op een band hoeft te leggen,

ik ken het hier alleen bij de ikea

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#18

Ja, inderdaad Kim, dat is zelfscan. De AH heeft het al langer en nu heeft de Jumbo het ook hier.

Zoek maar eens op Google voor afbeeldingen. Daar staan voornamelijk AH-afbeeldingen. Blijkbaar is de Jumbo-zelfscan nog te nieuw.

Groetekes, Sje


#19

wist je dat… ik mijzelf nu toch echt welkom heet in de wereld van een kleine peuterpuber?! :smiley:

Lilypie Second Birthday tickers


#20

En als je dan domweg niet alles scant ? Loop je dan met de helft van je bodschappen gratis en gestolen de deur uit ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!