Er iemand is


#21

ja dat moet je wel durven ! er kunnen altijd steekproeven gehouden worden
Dat zou niet eens bij me opkomen om dingen niet te scannen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#22

@Asje, zullen inderdaad zat mensen zijn die misbruik maken van zo’n scan, maar net wat Kim zegt, je kunt een steekproef krijgen en dan wordt je wagen gecontroleerd. Die steekproeven, dat verzint de cassière niet, de kassa geeft aan bij welke willekeurige klant een steekproef plaats moet vinden. Zo kan een klant nooit de cassière de schuld geven.

Groetekes, Sje


#23

En áls je dan met zo’n steekproef betrapt wordt,
dan heb je de 3 keer er na weer controle.
Bij AH tenminste.

Dat was nogal een paar keer een probleem toen Hylke
(toen hij nog kleiner was en in de kar zat) het delete-knopje ontdekt had…

Met Jitse leg ik de scanner gewoon in de kar, zodat hij er niet bij kan.
Scheelt een hoop gedoe…

M.


#24
quote:
En áls je dan met zo'n steekproef betrapt wordt, dan heb je de 3 keer er na weer controle. Bij AH tenminste.

Bij de Jumbo niet, want daar is geen registratie via een bankpas, klantenkaart of wat dan ook. De kassa weet vooraf niet wie welke scanner heeft.

Groetekes, Sje


#25

Bij IKEA hebben ze het ook inderdaad. Ik vergat een keer een paar bekers af te rekenen. Echt geen opzet, ik dacht dat ik ze had gescand. Was maar 1,- maar toch. De keer daarop lette ik wel beter op en gelukkig maar, want bij ons ging het lampje loeien en wij kregen de steekproef. Was gelukkig allemaal netjes gegaan, maar je zou maar net iets ’ vergeten’ zijn af te rekenen, een dure lamp ofzo. Toch lullig dan! Onze AH heeft het nog niet, het lijkt me wel ideaal!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers