Er al 3 Beesieskindjes op Ikkeben zijn?

Leuk! Morgan, Erik en Eva hebben tijdens het WK alledrie een BEESIE om op de foto hier op Ikkeben? Ze hebben er echt zin in! Ziet er heel feestelijk uit! Nu nog meer kindjes erbij zou ik zeggen!

HUP HOLLAND HUP!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 11 Jun 2010 20:46:29

Een echte Ikke ben beesie oranje fan club en zeg dat nu maar eens 3 keer snel achter elkaar

Groetjes,

Michèle

Ik heb het net geprobeerd! Lukt bijna niet he?

Hier hangen ook al een oranje, een blauwe en een witte Beesie. Nu alleen de rode nog. Al heb ik het gevoel dat de Appie bijna alleen maar oranje heeft ingekocht!

Merel is er ook fan van geloof ik. Wij hebben ze niet want we hebben geen AH hier. Wij hebben de Oranjebuddies van de Coop. Op het KDV hebben ze ze wel. Toen ze van de week mee naar huis moest was ze ook met een Beesie aan het spelen en toen-ie af moest was mevrouwtje NOT AMUSED

Groetjes Natasja

Wij willen ook een foto van Merel met de KDV-Beesie!

Hey
wat een leuk idee.
Ook wij hebben de grote beesie, maar op de website van AH kan je ke eigen foto oploaden en er dan een beesie van maken.
Heb om mee te gaan, een foto van Sarah gebeesiet.
Beetje onherkenbaar, maar het is haar toch echt.
Meer die volgen…?

[img]http://lb1f.lilypie.com/pcgGp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Ik weet niet of er een foto is gemaakt. Papa heeft het in ieder geval niet gedaan (ik heb haar niet opgehaald). Ik denk ook niet dat ze er op het KDV 1 hebben gemaakt.

Groetjes Natasja

Goedgekeurd Baukje. toch rainbow. Dit is voor mij ook een goede voor de echte Ikke ben beesie oranje fan club…

Groetjes,

Michèle

Ik dacht net: er zijn al drie kindjes op ikkeben met een beesie om op de foto. En jij begint een topic, Rainbow. Geestig!

@Boukje&Sarah: goedgekeurd! Lijkt echt heel grappig.

Viva Hollandia!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Dylano heeft hem nog niet omgehad, isse van mama

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ah kom op Michelle een beesie moment met Dylano

Groetjes,

Michèle

Hahaha … ik was afgelopen week toevallig (kom er nooit) bij de AH. Sta ik met kar vol bij de kassa, is de pinautomaat kapot. Moest ik alles terug gaan leggen… GRRR… kom ik dus nooit meer bij APPIE

Haha, dan moet je maar een foto van jezelf maken met het beesie om

Enne… Seth heeft juichbandjes van de plus, geldt dat ook??

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hm moeten we even overleggen…

Dames???

Groetjes,

Michèle

En Tim wk handjes van de Dirk, dus dan hebben we van alles wat

Groetjes,
Sandra

Baukje: Sarah is helemaal GOEDGEKEURD!

Hihihi, het viel me op dat er opeens drie kindjes waren met een oranje boa om. Morgan was de eerste. Erik en Eva volgden! Ook zielig als de kindjes zonder Beesie niet mee mogen doen, haha, dus wat mij betreft: join the club! Maar die oranje Beesies zijn echt té LEUKKKK! Laat de Beesies maar komen!

Jesse heeft ook een beesie, maar heb er nog geen foto van gemaakt.

Liefs

Aaaaaaaaaahhh Noah heeft geen Beesie… Maar wel een knal oranje tshirt en een oranje zonnebril met de glazen Rood Wit Blauw!!

Geld dat ook?? hahahahhaa

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Tuurlijk mellanie. Wat Rainbow al zegt het is zielig als er kindjes niet mee mogen doen

Groetjes,

Michèle

ik ben er klaar voor de wk
tanja heeft een leuke hoed en zonnebril met rood wit blauw heb smink en oranje haarlak
groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 12 Jun 2010 08:51:58