Er al 3 Beesieskindjes op Ikkeben zijn?

Al het oranje is welkom!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

misschien ene stomme vraag, maar hoe kom je aan die grote dan? Ik heb tot nu toe alleen die kleine nog maar gezien, en die grote vind ik ook leuK!!! of moet je die kopen ofzo?

liefs woezel

Gelukkig maar!!
Seth heeft wel elke dag zijn bandje om haha

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Zoo… Even Noahs nieuwe zonnebril geupload…

Ik heb een tshirt gekocht bij Prenatal met de tekstt “Mijn eerste WK”

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

quote:
misschien ene stomme vraag, maar hoe kom je aan die grote dan? Ik heb tot nu toe alleen die kleine nog maar gezien, en die grote vind ik ook leuK!!! of moet je die kopen ofzo?

liefs woezel

Kan je bij AH kopen voor 2,50. Ligt gewoon in een schap in de winkel.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik ga morgen de foto maken, vandaag geen tijd gehad

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

uhm…Mara vind de Beessie´s eng. We hebben een kleine oranje en als ze ´m ziet zegt ze: “Neej, neej…bah”

Gek kind van me

XxX Mamsje Didi

beesies???
wat is dat dan?
hahaha
tja de 1 weet niet wat subwoofer is en de ander niet wat beesies zijn

Rico heeft vandaag een oranje poloshirt gekregen en een vlag met HUP HOLLAND erop hij was kei trots!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Inge Beessie is de sponsor van het nationale elftal verkrijgbaar bij Albert Heijn. Kleine beessie krijg je voor 15 euro aan boodschappen of bij actie producten en grote beessie kun je voor 2.50 kopen in de winkel.

Groetjes,

Michèle

ja ik had even op google gekeken, kreeg gelijk een advertentie van marktplaats, die waren 1 meter 20 ofzo en iemand bood al 11 euro.
dat was omdat ze blijkbaar waren uitverkocht ofzoiets??
maargoed, beesie of niet, rico is hoe dan ook in het oranje

Oh das vlot gegaan dan.

Groetjes,

Michèle

hmm ja, maar misschien verkopen ze ze nog gewoon wel maar is het een verkoop truc van die persoon van marktplaats… weetj ij veel;-D
ik ga in ieder geval niet 11 euro bieden als het eigenlijk 2,50 is, ik zal gek zijn

Hier hadden ze er zaterdag nog genoeg. Ik krijg alleen de kleine beestjes niet compleet, ga van de week maar ff naar de ander appie hier hebben ze geloof ik alleen de oranje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Was met die wuppies toen toch ook. En toen ze uitgeschakeld werden waren ze niks meer waard

Groetjes,

Michèle

Oh en dan met die Sultanapop! Die wilde ik in 2008 ook heel graag hebben. Ik was toen hoogzwanger en fietste steeds naar het postkantoor om te vragen of ze ze weer hadden. Die dingen vlogen de winkel uit. Uiteindelijk had ik 'm bemachtigd, was Eva er hartstikke bang van! Op MP kon je 'm toen voor flink geld verkopen. Heb ik ook gedaan: 15,- en hoppekee! Ik denk dat ik mijn Beesie na het WK weggooi. Dat ding pluist heel erg en ik vind het echt meer voor de voetbal.

@Michelle, wij hebben ze nu ook pas compleet. Hier bijna ook alleen maar oranje! Ik ben naar verschillende winkels gegaan en zei dan: ‘Mag ik een rode?’ Die knul zag 'm niet tussen al het oranje en ik graaide 'm er toen zelf maar snel uit! Je moet wat om je verzameling compleet te krijgen he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh nee ik hou beesie, ik ben namelijk wel zo’n muts die ze dan gaat verzamelen. Mervin gaat binnenkort even aan zijn ma vragen of ze nog een wuppie heeft, want die wil hij dan terug enne welpie staat ook in der vensterbank.

Groetjes,

Michèle