Eindelijk zelfstandig gepoept

Hallo Michele (en de rest),
Jahoor, andere producten mogen ook. Ook daar zou ik wel met kleine beetjes mee beginnen. Alle producten met probiotica werken natuurlijk in de darmen. Dus het kan even wennen zijn.
Het is moeilijk om aan te geven wanneer je iets merkt. Soms al binnen een paar dagen maar ik hoor ook wel eens dat iemand pas na 3 weken iets merkt. Is heel persoonlijk. Kan ook per merk verschillen. In alle merken zit weer een andere bacterie en kan dus ander effect hebben. Het is een beetje uitproberen.
Heb je hier iets aan? Je mag het eventueel ook mengen bijv. door de pap of een toetje. Maar wie weet vindt ze het wel erg lekker.

@Michele: dan zou ik gewoon de activia proberen.
rico heeft ook met mij meegegeten op vakantie toen ik darmlast had
en hij is er ook niet dood aan gegaan haha!
het werkte bij mij niet in een keer, maar na een paar dagen wel.
maar denk je dat ze geen yakult lust? smaakt naar yogodrank

@ Inge ze heeft nog nooit yogi gehad Maar ik ga morgen wel even kijken.

Groetjes,

Michèle

ooh rico wel, fristi dan, ik drink het namelijk 9 van de 10 keer op een terrasje en rico wil dan ook een slokje, ik lette even niet op en hij had het hele flesje op
nouja beter dan chocolademelk want ook daar had hij ooit een slokje van mogen proeven (lees half pakje opgedronken) en hij werd er druk van.

Ja ik zat me te bedenken dat je van activia ook drink hebt dus ik kijk even wat we halen.

Groetjes,

Michèle

Ze heeft net helemaal zelf gepoept en zonder te huilen of te gillen. Ze stond in de kledingkamer naast me te persen en daarna rook ik hem. Beneden bleek ze kleine keutels gepoept te hebben en we hebben uitgebreid gelachen en geknuffeld. Leek me wel zo slim om dit even uitgebreid te belonen zodat ze weet dat het goed is om het los te laten. dus volgens mij zijn we al een beetje op de goede weg.

Groetjes,

Michèle

Geweldig dat ze het weer durfde… blij word je daarvan hè?

Was het nog wel hard of is de structuur ook wat soepeler nu?

Senne heeft gisteren 4 hele grote poepluiers gehad dus ik was ook erg blij dat ik dat hoorde op het kdv

Groetjes van Sascha en Senne

Nee het waren stevige toch soepele keutels. Net stond ze wel weer even te piepen dus ik zei vanmorgen kon je het ook of heb je al gepoept. Nee had ze niet dus we moeten er nu op letten dat het geen aandachtsmiddel wordt

Groetjes,

Michèle

Fijn trouwens dat jullie op 4 luiers getracteerd zijn en dat je ze niet zelf hebt hoeven verschonen

Groetjes,

Michèle

Ja, want als ze eenmaal doorhebben dat ze er aandacht mee kunnen krijgen

Al zal je ook wel het verschil kunnen horen tussen het echt niet durven en het “niet durven” om de aandacht… hoewel, het zijn goede toneelspelertjes!

Groetjes van Sascha en Senne

Oh nou ik had het net dus genegeerd en daarna kwam morgan langs rennen met een zeer bekend aroma achter haar aan. Dus dat was luier 2 met poep en ze wilde appel dus meteen met schil gegeven dus die kunnen ook hun werk weer even doen.

Groetjes,

Michèle

wat fijn michele! idd dat is de goede weg, en keutels poepen wat is dat toch tegenwoordig, rico poepte vanochtend ook keutels en nu weer normaal.
Ik ben blij dat ze geen pijn meer heeft met het poepen, is toch een stuk fijner

Ja ze zat alleen te klooien met der brood. Ze wil ineens geen smeerkaas meer en smeerworst wil ze al heel lang niet meer. Dus kaas op der brood wel de kaas gegeten maar geen brood. Ze wilde geen brood dus ik zeg dan ga je naar bed lekker slapen, ja was goed ze riep meteen bedje toe maar slapen doet ze nu ook niet. Ha ha ha wordt gezellig straks winkelen met me vriendin dan

Groetjes,

Michèle

Ik lees je topic nu pas, maar wat ontzettend vervelend dat ze zo’n moeite heeft gehad met poepen. Gelukkig dat het nu weer de goede kant op gaat. Hoop dat het nu goed blijft gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Fijn dat ze weet zelf gepoept heeft

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

oh ja dat is zoo herkenbaar michele!
rico eet ook alleen de kaas/worst eraf en de boterham laat hij liggen
eerst liet hij alleen de korstjes liggen.
en toen ik wilde uittesten of hij gewoon niet fit was door hem toch zijn boterham met pindakaas na de eerste boterham te geven… at hij het wel op! pff (geen korst dan he maar dat is niks nieuws)
en hij lachte me gewoon kei hard uit dat hij toch zn zin had gekregen.
vorige week likte hij zelfs de speculoos eraf en het brood gooide hij (letterlijk!) tegen het raam van de deur!
ik vond dat niet tof want ik had net 2 dagen daarvoor de ramen gewassen.
ik moest alleen toch heel hard lachen (ik kon me niet meer inhouden) want het kwam echt met zo’n “klets” op het raam terecht haha! boef!

was je al gaan shoppen trouwens?

Morgan heeft toch nog geslapen gister en ze heeft de grootste lol gehad met mijn vriendin gelukkig want die was al bang dat het steeds aan haar lag, maar morgan was de laatste keer gewoon echt ziek. Maar het shoppen is gelukt. Morgan heeft 4 nieuwe boekjes voor in het vliegtuig en pappa nog een nieuwe korte broek.

Groetjes,

Michèle

ooh top!
haha 4 broekjes voor in het vliegtuig?!

Nee schat BOEKJES… dat staat er toch ook??? Zo kan ze vermaakt worden op de heenreis. Terug hoop ik dat ze slaapt op schoot.

Groetjes,

Michèle

ey nou niet bitchy gaan doen he
ik las het verkeerd, oooh boekjes
welke heb je gekocht?
houdt ze ook van nijntje boekjes?