Eindelijk zelfstandig gepoept

Ha ha ha was het bitchy? Dacht dat ik weer eens dikke vingers had gehad, en nee geen nijn. Ben naar de boeken voordeelwinkel gegaan. Heb een kleur en stikkerboen van dora, altijd goed. Een boekje met tellen en beesten erin en eentje met plaatjes en beestjes en eentje met 35 magneten en een stift dat over de boerderij gaat. En die stift is uitwisbaar dus ze kan erin blijven tekenen en plakken zeg maar.

Groetjes,

Michèle

@Michele: “dat staat er toch ook???” zovan: kun je nie lezen?!
haha grapje schat.

Die boekjes zijn tof ! vooral die laatste wat je zei, dat je het uit kunt wissen.
waar heb je die gehaald? is wat voor rico
hij tekent nogal graag, nu ook op zn nieuwe tafeltje
het blad haalde hij weg en nu staat er een tekening opzn tafel.
leuk! (evenals op zijn muur pff!)

Hi Inge,

ben er weer. Dan boek heb ik gehaald bij de boeken voordeelwinkel. 6 euro is die geloof ik en morgan heeft er ook door de magneten de grootste lol mee gehad.

Groetjes,

Michèle

hey meis

Ik was bij de action en ik had zo’n uitwisbaar tekenbord daar gevonden voor 2,50 ofzo!
Rico is er constant mee bezig,
hij is alweer kapot moet je nagaan

Ha ha ha hoe heeft ie dat nou weer gedaan?

Groetjes,

Michèle

nou aan dat pennetje zit toch zo’n ijzer ding waar je dus mee tekent?
dat heeft hij in dat bord liggen prikken en niet 1 maar 10 keer ofzo en daarna of daarvoor heeft hij zovaak dat blad uitgewist op 1 dag. dat als hij nu wil tekenen de helft ermaar op staat.
het is eigenlijk meer een prikbord dan een tekenbord in zijn ogen haha!(.hij zit er constant mee te spelen…is ook is ergens blij mee cadeau’s van 40 euro boeien hem niet en zo’n flut ding van de action van 2,50 ofzo vind hij geweldig)

Geniet er maar van das over 2 jaar wel anders als ze naar school gaan

Groetjes,

Michèle

haha ja dan heeft ie pech dan zeg ik: neeee jongen NOU gaan ew naar de action voor speelgoed jij hebt al genoeg dure troep gehad waar je niks mee deed, dat is NU afgelopen

Ha ha ha lekker optimist ben jij ook he.

Groetjes,

Michèle

tja iemand moet het doen hoe is het nu met Morgan?

Je goed hoor. Alles functioneerd weer naar behoren dus we zijn ook gestopt met de lactulose. Het is weer een lekkere eigenwijze peuterpuber

Groetjes,

Michèle

He het is niet voor niets goedkoop is duurkoop

Groetjes,

Michèle

ooh wat fijn michele! idd peuterpubers zucht!

enne dat is waar goedkoop is duurkoop,
maar voor af en toe maakt dat toch geen bal uit?
ze hebben bij de action ook hele leuke prentboeken en leerboekjes voor die ukkies
en die zijn een stuk goedkoper dan bij de boekenwinkel of speelgoedwinkel.

Ja maar die moet je dan ook daar halen Inge want dat scheelt inderdaad maar als ze er helemaal blij van worden en het is meteen stuk dan wordt het een duur verhaal

Groetjes,

Michèle

oooh maar dan wacht ik wel weer een paar weken met kopen
ik ben m nu ook bij opa en oma vergeten trouwens, hij baalt al want hij riep: EKENA (tekenen, hij zegt bijna overal een a achter de laatste weken, koekja ipv koekje, terwijl hij het eerst wel goed zei, hondja ipv hondje, gaat lekker he haha) enfin… toen had ik het dus niet.
hij tekende er nog wel op hoor toen ik zag dat het niet meer normaal werkte… hij ziet amper dat het ding niet meer naar behoren werkt

Oh dan zou ik hem lekker laten modderen inderdaad. Enne dat moet je ook niet vergeten he

Groetjes,

Michèle