Nouuuuu, het is niet zo dat een klysma altijd werkt hoor. Geloof me. Jullie weten dat ik zeeeeer trage darmen heb en bij mij moesten ze er twee in duwen en NOG gebeurde er niks! Ok, bij normale mensen wel, hahaha, maar was het maar zo dat het altijd hielp, dan had ik een paar weken terug (toen ik verging van de buikpijn) ook direct weer zo’n ding gezet. Ik heb die Mycrolax, die heeft Michelle waarschijnlijk ook voor Morgan. Ik mag die van de vk nu ook gebruiken, maar wat ik zeg, bij mij is het geen garantie voor een wc-bezoekje!
Jullie zien waarschijnlijk Patty Brard-achtige taferelen voor je. Zij had toen zo’n programma waarin ze zich liet reinigen. Met tuinslangen die erin worden geduwd en dat er dan een groene brei uitkomt, vol oude bacterien. Erg goor. Maar deze klysma’s zijn heel bescheiden hoor!
Je ziet dat er bij Morgan ook geen emmers nodig waren!
Gelukkig dat het meiske weer lekker heeft gepoept. Ik vond het echt zielig voor haar! Hopelijk komt alles nu weer op gang, nu ’ de stop’ eruit is?
@Inge, bedoel je wat luie darmen zijn? Nou gewoon, dat je darmen niet meer uit zichzelf werken. Dat ze dus niet meer goed bewegen en de poepbrei voortduwen naar achteren zeg maar. Ze verliezen dan hun functie en dat kun je dan bv herstellen door veel te drinken, vezels te eten en door goede bacterien te eten (zoals in die flesje Yakult enzo). Mijn darmen zijn zo traag, dat ze zonder laxeermiddelen helemaal niks meer doen…
Is heel vervelend hoor, want poepen hoort erbij!
Groetjes Rainbow, trotse mama