Eindelijk gelukt?

hallo allemaal ,
zou het gelukt zijn ? eindelijk na zo lang proberen , tegenslagen , geen hulp vanuit het ziekenhuis .
hier een paar symptomen

veel pukkels , groete pukkels , echt bulten ! (normaal geen last van )
erg vol met ontlasting , gewoon verstopt ! (van het weekend een clisma gehad bij ehbo)
erg volle buik , opgezet .
borsten doen zeer , vandaag 12 e dag na ovulatie , spannend spannend spannend .
heeft er niet iemand een digitale test op haar pc die mij kan vertellen of ik zwanger ben , hahahah .

wanneer zou ik kunnen testen ? mijn cyclus loopt van 29 dagen naar 23 dagen dus geen pijl op te trekken , weet alleen dat mijn ovulatie twee weken geleden ongeveer was .

durf er bijna na twee jaar niet meer op te hopen maar toch , de pukkels , de rare darmen , continu pijn in de buik .

is er iemand die dit herkent ?

groetjes
duimen maar

het zal toch een keer mee gaan zitten

spannend, spannend, maar geen idee of dit wat zegt. Zelf heb ik er weinig van gemerkt in de beginfase en aangezien mijn cyclus zeer stipt is, was ook meteen duidelijk wanneer het dan raak was.

Ik zal voor je duimen de komende dagen.

groet
Gwen

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Bij een regelmatige cyclus kan je testen vanaf eerste dag overtijd, maar het is bij jou wat meer onregelmatig lees ik… even overleggen met je huisarts? Ik denk dat je daar echt een medische vraag hebt en wij zijn natuurlijk geen dokters hier… maar ik duim wel voor je en de symptonen zijn hopelijk een goed teken!!

Lilypie
Lilypie

Weetje76, nogmaals zelfde vraag: ben jij Wennetje?

Groetekes, Sje

Gezien het hele verhaal heb ik idd het idee dat dit Wennetje is.

Het is en blijft moeilijk voor ons om te bepalen of je zwanger bent. Ik hoop het echt heel erg voor je, maar dat is even afwachten. Gebruikelijk is om ongeveer 3 a 4 dagen nadat je overtijd bent een test te doen. In ieder geval niet te snel, want dan kan de test negatief zijn terwijl je toch zwanger bent. Hoe langer je wacht des te meer hormonen er in je lichaam zijn aangemaakt, waardoor een test duidelijker kan aangeven dat je zwanger bent.

Heel veel succes en ik hoop het voor jullie!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Weetje76, nogmaals zelfde vraag: ben jij Wennetje?
Het lijkt erop dat deze hamvraag onbeantwoord blijft.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik zou het erg lullig vinden als ze onder een andere naam dit zit te vertellen
Wees gewoon eerlijk he

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja precies, dat bedoel ik. Gebruik gewoon die vorige gebruikersnaam in plaats van een nieuwe aan te maken.

Groetekes, Sje

Tja, misschien ben je domweg je inlog vergeten, of ben je toch iemand anders. Maar aangezien het antwoord zo op zich laat wachten is het wel zeer twijfelachtig wat mij betreft.

Maar waarom zou ze het doen? Vraag ik me af… Was daar reden toe… want kan het me niet goed meer voor de geest halen… Weet dat Wennetje een hele grote kinderwens had/heeft dus het zou goed dezelfde persoon kunnen zijn!

Jammer dat ze niet meer reageerd.

Ik heb denk ik wat gemist? Wat raar om eenzelfde vraag te stellen onder een andere naam? Ze kan toch gewoon haar vraag stellen? Maar ik ken de reden niet waarom ze misschien een andere naam zou ‘maken’, dus…Ik zeg alleen: testen, testen, testen, wij zijn geen paranormaal begaafden (ik niet in elk geval) en kunnen dus ook niet weten wanneer iemand zwanger is. Zou handig zijn, want dan zou ik NU AL weten of het deze ronde bij ons is gelukt! Vooralsnog wacht ik rustig af…!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wennetje had destijds voortdurend topics, wilde zo graag dat hierover steeds een topic kwam met vragen die we ook niet wisten. Zo ver als ik me nog kan herinneren had ze er moeite mee om onze adviezen ter harte te nemen om ook eens met iets anders bezig te zijn. Kijk we begrijpen allemaal de kinderwens en gunnen het iedereen, maar er zo krampachtig mee bezig zijn kan ook zeker niet goed zijn.

Als ik het me goed herriner had ze tot augustus om zwanger te worden ook want dan zou ze met nieuwe medicatie beginnen. Ik twijfel namelijk ook of zij het niet is.

Groetjes,

Michèle

Je zou het wel denken… Als je op haar naam klikt zie je ook dat ze wen heet…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wie zwijgt …

Ik denk het ook. Heb Wennetje even opgezocht in de lijst met leden. Wennetje heet ook Wen (alleen daar staat ze met een andere achternaam) en is ook 33 jaar.

Dit was het wat Inspector Saro heeft uitgezocht

Haha Saro, je bent écht een speurneus…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Saro: misschien staat er bij Kimmetje nog een vacature open

Gewijzigd door - mini-boy op 29 Sep 2009 21:36:01

Ik wil de pret niet meteen bederven he, maaaaruuuhhhhm wij hadden het al nagekeken na de eerste topic

Heb je de pret tóch bedorven, Asje…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker